Marketing automation blog MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA

5 napak, ki ubijajo vašo konverzijo v marketinški avtomatizaciji

Marketinška avtomatizacija se je v zadnjih nekaj letih uvrstila med TOP 3 najučinkovitejše marketinške tehnike. Zato je privlačna rešitev za mnoga podjetja, potrebno se je le izogniti najpogostejšim pastem. Oglejmo si 5 napak pri izvedbi marketinške avtomatizacije. Napaka 1: prehitevanje nakupnega procesa Med negovanjem leadov (lead nurturing) želite vzpostaviti odnos in vzajemno….

Digital v zadnji četrtini - Madwise Doseganje planov

Kako doseči zastavljene načrte še pred koncem leta: digitalni marketing, na pomoč!

Kako kaže vašemu poslu? Je v prodajnem lijaku dovolj kontaktov in prodajnih priložnosti? Boste dosegli zastavljene načrte in igro še okrepili v primerjavi z lani? Čestitke! Če pa številke niso tako navdušujoče in bi potrebovali malce pomoči za mirno načrtovanje naslednjega leta, vam digitalni marketing lahko pomaga. Uspešni strateški programi za načrtovanje in izvedbo….

3 razlogi, zakaj se vam sodelovanje z agencijo obrestuje

“Mal d’narja, mal muske.” Star pregovor o povezavi denarja z glasbenimi užitki zagotovo velja tudi v marketingu. Le da tu namesto dobre glasbe v zameno za ustrezno plačilo prejmete učinkovit (ali v nasprotnem primeru neučinkovit) marketing.   Če želite, da začne vaš marketing delovati, je vanj potrebno investirati. Samo tako boste prišli….

Google ads metrike blog Google Ads

Google Ads metrike za spremljanje konkurenčnosti kampanj

V zadnjem obdobju je Google v platformi Google Ads uvedel številne metrike, ki nam pomagajo ugotoviti, kako uspešne so naše kampanje in kje izgubljamo v primerjavi s konkurenco. Razlog za številne novosti izhaja iz hitrih sprememb prikaza iskalnih rezultatov oziroma oglasov med organskimi zadetki. Poznavanje novih metrik vam lahko veliko pove o….

GTM BLOG Google Tag Manager

Sledenje obrazcem z Google Tag Managerjem

Zakaj uporabljati Google Tag Manager in kako slediti dogodkom na strani smo že predstavili v preteklih zapisih. Večkrat pa se zaplete pri sledenju obrazcev, kjer je potrebnih več dodatnih korakov za uspešno implementacijo. Preverili bomo, kako vzpostaviti sledenje preprostih obrazcev in form oblikovanih z WordPress vtičnikom Contact Form 7. Nastavitve v Google….