Ločite zrno od plevela z učinkovito Lead Generation kampanjo

“Nove leade potrebujemo!” Ta stavek slišim velikokrat. Enako ugotavljajo stranke, prijatelji in marketinški kolegi. Kadar koli beseda nanese na posel, je tu želja po novih kontaktih. Začnemo se pogovarjati o tem, kaj lahko storimo z obstoječimi in lead nurturing doživi navdušene odzive. A želja po novih leadih ne zamre. Nakupne poti se danes….

Prodaja je kot kolo, bolj kot ga poganjaš, hitreje prideš v Brda!

Zdi se, kot da so v zadnjem času LinkedIn, poslovni mediji in cela armada drugih svetovalcev tako polni visokoletečih idej, teorij in seveda skrajno brihtnih “insert inspirational quote on this generic image” social media postov na temo kulture in odnosov, da vsi skupaj pozabljamo, kaj je core naloga vsakega podjetja. Prodaja. Ta….

5 Lead Generation taktik, ki še vedno prinašajo najboljše rezultate

Eden največjih izzivov, s katerim se nenehno srečujemo podjetja, je pridobivanje novih in kvalificiranih leadov. Da je oreh še trši potem slišimo še duhamorno statistiko, da 79 % leadov nikoli niti ne postane strank (Marketing Sherpa). Podjetja delujejo v različnih industrijah in naslavljajo različne kupce. Nedvomno svoje poznate najbolje, a če se….

marketing prodaja madwise

Kaj imajo skupnega mrtve ribe in prodaja?

Se še spomnite naših Facebook live druženj, v katerih smo vsak teden gostili kakšnega zanimivega gosta in z njim debatirali o različnih aktualnih tematikah s področij marketinga, prodaje in poslovnega sveta nasploh? Ta teden začenjamo s svežim nizom! Še prej pa si lahko spodaj ogledate enega izmed lanskih, če ste ga slučajno….

Mobile Apps

Kako se izogniti nesmotrni porabi budgeta v Google Display kampanjah

Google je s septembrom 2018 uvedel spremembe pri ciljanju in izključitvah mobilnih naprav v Google Ads kampanjah znotraj prikaznega omrežja. Izkušeni oglaševalci vedo, da je oglaševanje v mobilnih aplikacijah velikokrat zelo potratno. Kako se lahko temu izognemo ter zaobidemo Googlovo posodobitev izključevanja umestitev? Posodobitev pri ciljanju in izključevanju To, da je spletni….