Google Ads Display kampanja: od A do Oglasa

V kolikor še ne trpite za sodobno boleznijo imenovano slepota oglasnih pasic (v angleščini: banner blindness) in si niste naložili 347 različnih Ad Blocker-jev na vaših pametnih napravah, potem ste v zadnjem času med brskanjem po spletu zagotovo opazili kakšen oglas. Vsaj enega. Mogoče dva. Najverjetneje pa kar nekaj sto. Danes, ko….

B2B marketing in prodaja – kot rit in srajca ali dva skregana zajca?

Kolikokrat ste se že vprašali, kaj naj bi počel vaš marketing? Kaj dejansko počne ekipa v marketinški pisarni in kako bi lahko, karkoli že počne, počela bolje? Se sprašujete, ali na koncu dneva sploh potrebujete marketing? Saj ste konec koncev B2B podjetje. Greste pač na sejem ali dva in imate zagotovljeno prodajo….

Tiskano oglaševanje v digitalnem svetu

Situacija št. 1 Ponedeljek zjutraj. Prebudi vas zvok budilke, ki vam jo je za lanski rojstni dan podarila teta Andreja. Počasi vstanete, si skuhate kavo, prižgete radio, v poštnem nabiralniku pa vas že čaka dnevni časopis, ki vam ga je pred nekaj minutami dostavil poštar Peter. Nalijete si kavo, usedete za mizo….

Madwise Google Ads ponujanje Google Ads

Google Ads (Adwords) – Koliko ponuditi za klik?

Koliko ponuditi za klik je vprašanje, ki ga verjetno dobim najpogosteje, ko teče beseda o oglaševanju v Google Ads platformi. Tudi sam sem se to spraševal ob postavljanju prvih kampanj in še danes lahko povem, da enoznačnega odgovora na to vprašanje ni. Razlog za to ni le v različnih panogah, kjer je….

Performance marketing

Facebook remarketing: paradni konj, ki vaš ROI ponese v višave!

“Več kot 95% obiskovalcev vaše spletne strani ne bo kupilo vašega izdelka ali storitve.” Nič kaj optimističen uvod v članek, si verjetno mislite. Vendar ne delajte prenaglih zaključkov, zgornjemu stavku manjka pomembno časovno določilo, in sicer – takoj. Naj torej razložim še enkrat: Več kot 95% obiskovalcev vaše spletne strani ne bo….

Page 1 of 22123456...Last »