
Kako se izogniti nesmotrni porabi budgeta v Google Display kampanjah
Google je s septembrom 2018 uvedel spremembe pri ciljanju in izključitvah mobilnih naprav v Google Ads kampanjah znotraj prikaznega omrežja. Izkušeni oglaševalci vedo, da je oglaševanje v mobilnih aplikacijah velikokrat zelo potratno. Kako se lahko temu izognemo ter zaobidemo Googlovo posodobitev izključevanja umestitev? Posodobitev pri ciljanju in izključevanju To, da je spletni….

Kako postaviti Facebook dinamični remarketing v 3 korakih
V prejšnjih zapisih ste lahko spoznali “klasični” Facebook remarketing, ki s pravim pristopom prinaša odličen ROI. Za spletne trgovine z veliko izdelki ali spletne strani z obširno ponudbo storitev je nadgradnja v obliki dinamičnega remarketinga pomembna strategija. Preberite, kaj je dinamični remarketing in kako ga vzpostaviti. Kaj je Facebook dinamični remarketing Facebook….

Marketinški načrt: v letu 2019 vodite igro vi!
Veseli december je pred vrati. Zunaj se dnevi krajšajo, vaše ure v pisarni pa nehote daljšajo, saj je, kot vsako leto pred približujočimi se prazniki, v službi še posebej “veselo”. Da pa je scenarij popoln, poskrbi šef na ponedeljkovem jutranjem sestanku: “Čas je, da pripravimo marketinški načrt za naslednje leto.” Stavek, ki vas….

Najboljša platforma za spletno trgovino: karbonska specialka ali mestno kolo?
Podaljšano lepo vreme na ceste kljub temu, da smo že globoko v novembru, še vedno privablja veliko število kolesarjev vseh velikosti, oblik in hitrosti. Prihajajoči Black Friday, Cyber Monday in praznični nakupi pa vedno več kupcev vabijo tudi v spletne trgovine. Vzporednice med kolesarjenjem in spletno prodajo pa se s tem šele….

Kakšne koristi nam prinaša analiza spletnega nastopa?
Kdaj ste se nazadnje zares poglobili v aktivnosti vašega podjetja na spletu? Ste se vprašali, kakšen je vaš spletni nastop in preverili priložnosti, ki se vam v zvezi z njim še ponujajo? Po vsej verjetnosti se odgovor nahaja nekje med naslednjimi možnostmi: Nimam časa za to Ne vem, kje sploh začeti Za….