Ljudje

Najeti agencijo ali razširiti oddelek marketinga?

“Malo d’narja, malo muzike.” Star pregovor o povezavi denarja z glasbenimi užitki zagotovo velja tudi v marketingu. Le da tu namesto dobre glasbe v zameno za ustrezno plačilo prejmemo učinkovit (ali v nasprotnem primeru neučinkovit) marketing.   Če želite, da začne vaš marketing delovati, je vanj potrebno investirati. Samo tako boste prišli….

Spletni nastop

Zakaj slepo sledenje trendom v marketingu običajno vodi navzdol

V zadnjem času ne mine poslovni pogovor, v katerem ne bi omenjali sprememb. Nič več ni tako, kot je bilo. Jutri nič več ne bo tako, kot je danes. Stalne spremembe so danes edina konstanta. Še nikoli prej ni bilo bolj vznemirljivo delati v marketingu in še nikoli prej ni bilo bolj….

Spletni nastop

Kdaj ste nazadnje “pogooglali” svoje podjetje in kaj je padlo ven?

Marketingaši smo precej podobni mačehi iz pravljice o Sneguljčici. Pa ne samo mi. Vse nas ves čas zanima, kaj si o nas mislijo drugi. To danes najlažje preverimo tako, da v Google vtipkamo svoje ime in preletimo rezultate. Ali pa imamo nastavljena kar obvestila, tako da smo vedno na tekočem, kje se….

lead generation

Veste, koliko vas v resnici stanejo novi leadi?

“Kaj dobim v zameno za vložen denar?” je verjetno eno najbolj pogosto zastavljenih vprašanj v svetu marketinga. Z novimi tehnologijami so rezultati vse lažje merljivi, podatki pa postajajo tudi glavno orožje v arzenalu marketinških strokovnjakov. In roko na srce, slej kot prej je potrebno nekomu dokazati, da se denar, ki ga vlagamo….

lead generation lead generation

Obrazci odločijo, ali bo lead generation kampanja uspela ali propadla

Sam sem zelo izbirčen pri vpisovanju svojih podatkov v spletne obrazce. Vsak dan spremljam številne bloge s področja digitalnega marketinga, pogosto pa se znajdem tudi na takšnih in drugačnih pristajalnih straneh. Vsi mi ponujajo skrivnost uspeha v digitalnem marketingu, v zameno pa želijo le nekaj mojih podatkov. Pa jih le redko vnesem…..

Page 1 of 20123456...Last »