Delate vsebinski marketing zase ali za svoje kupce?

Ste vedeli, da si 47 % kupcev ogleda 3-5 vsebinskih prispevkov, preden stopijo v stik s prodajo? To dejstvo potrjuje, da je vsebinski marketing strateško zelo pomemben, saj skozi ustvarjanje in objavljanje vsebine nudi dodano vrednost vašim uporabnikom, hkrati pa podpira vaše poslovne cilje. Za učinkovit vsebinski marketing je značilno, da ga….

Ali vaša spletna stran podpira ali ovira prodajni proces?

Uporabniki, ki pridejo na vašo spletno stran, niso nujno tudi vaši potencialni kupci. Lahko pa to postanejo, če jim znate ponuditi odgovore na njihove izzive in jim pomagate sprejemati zahtevne nakupne odločitve. Preverite, kako lahko v vsaki fazi prodajnega procesa maksimalno izkoristite potenciale vaše spletne strani. Kakšno vlogo sploh igra spletna stran….

Marketing automation blog MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA

5 napak, ki ubijajo vašo konverzijo v marketinški avtomatizaciji

Marketinška avtomatizacija se je v zadnjih nekaj letih uvrstila med TOP 3 najučinkovitejše marketinške tehnike. Zato je privlačna rešitev za mnoga podjetja, potrebno se je le izogniti najpogostejšim pastem. Oglejmo si 5 napak pri izvedbi marketinške avtomatizacije. Napaka 1: prehitevanje nakupnega procesa Med negovanjem leadov (lead nurturing) želite vzpostaviti odnos in vzajemno….

Digital v zadnji četrtini - Madwise Doseganje planov

Kako doseči zastavljene načrte še pred koncem leta: digitalni marketing, na pomoč!

Kako kaže vašemu poslu? Je v prodajnem lijaku dovolj kontaktov in prodajnih priložnosti? Boste dosegli zastavljene načrte in igro še okrepili v primerjavi z lani? Čestitke! Če pa številke niso tako navdušujoče in bi potrebovali malce pomoči za mirno načrtovanje naslednjega leta, vam digitalni marketing lahko pomaga. Uspešni strateški programi za načrtovanje in izvedbo….

3 razlogi, zakaj se vam sodelovanje z agencijo obrestuje

“Mal d’narja, mal muske.” Star pregovor o povezavi denarja z glasbenimi užitki zagotovo velja tudi v marketingu. Le da tu namesto dobre glasbe v zameno za ustrezno plačilo prejmete učinkovit (ali v nasprotnem primeru neučinkovit) marketing.   Če želite, da začne vaš marketing delovati, je vanj potrebno investirati. Samo tako boste prišli….