Google ads metrike blog Google Ads

Google Ads metrike za spremljanje konkurenčnosti kampanj

V zadnjem obdobju je Google v platformi Google Ads uvedel številne metrike, ki nam pomagajo ugotoviti, kako uspešne so naše kampanje in kje izgubljamo v primerjavi s konkurenco. Razlog za številne novosti izhaja iz hitrih sprememb prikaza iskalnih rezultatov oziroma oglasov med organskimi zadetki. Poznavanje novih metrik vam lahko veliko pove o….

GTM BLOG Google Tag Manager

Sledenje obrazcem z Google Tag Managerjem

Zakaj uporabljati Google Tag Manager in kako slediti dogodkom na strani smo že predstavili v preteklih zapisih. Večkrat pa se zaplete pri sledenju obrazcev, kjer je potrebnih več dodatnih korakov za uspešno implementacijo. Preverili bomo, kako vzpostaviti sledenje preprostih obrazcev in form oblikovanih z WordPress vtičnikom Contact Form 7. Nastavitve v Google….

Facebook nasveti FACEBOOK OGLAŠEVANJE

3 nasveti in ideje za vaše Facebook kampanje

Facebook oglaševanje postaja vse bolj zahtevno, saj je konkurence vedno več, Facebookov algoritem pa vedno bolj strog. Če je bilo še pred par leti relativno enostavno postaviti profitabilno kampanjo, pa je treba danes vložiti precej več časa in truda ter poznati napredne metode, ki nam pomagajo “zmagati” v dražbah oglasov. Tokrat bo….

Adwords skripte Google Ads

4 Google Ads skripte za spremljanje kampanj

Google Ads skripte so priročen način za avtomatizirano spremljanje, urejanje in optimiziranje kampanj s pomočjo Javascripta znotraj Google Ads platforme (t.i. IDE = Integrated Development Environment). Skripte lahko napišemo sami, na spletu pa lahko najdete ogromno že preverjenih skript, ki vam olajšajo vsakdanje upravljanje kampanj. V tokratnem zapisu si bomo ogledali 4….

Digitalna transformacija

Zakaj bi morali biti vsi v podjetju digitalno pismeni?

Pospešena digitalna transformacija, ki jo srečujemo na vseh korakih, se je zagotovo globoko vkoreninila tudi v vaše podjetje. Ne glede na to, s katero panogo se ukvarjate, se srečujete z novimi tehnologijami, ki po eni strani olajšujejo procese, po drugi strani pa zahtevajo vedno več časa za izobraževanje zaposlenih, zagotavljanje dovolj usposobljenih….