Facebook dinamični remarketing Facebook oglaševanje

Kako postaviti Facebook dinamični remarketing v 3 korakih

V prejšnjih zapisih ste lahko spoznali “klasični” Facebook remarketing, ki s pravim pristopom prinaša odličen ROI. Za spletne trgovine z veliko izdelki ali spletne strani z obširno ponudbo storitev je nadgradnja v obliki dinamičnega remarketinga pomembna strategija. Preberite, kaj je dinamični remarketing in kako ga vzpostaviti. Kaj je Facebook dinamični remarketing Facebook….

Marketinški načrt: v letu 2019 vodite igro vi!

Veseli december je pred vrati. Zunaj se dnevi krajšajo, vaše ure v pisarni pa nehote daljšajo, saj je, kot vsako leto pred približujočimi se prazniki, v službi še posebej “veselo”. Da pa je scenarij popoln, poskrbi šef na ponedeljkovem jutranjem sestanku: “Čas je, da pripravimo marketinški načrt za naslednje leto.” Stavek, ki vas….

Najboljša platforma za spletno trgovino: karbonska specialka ali mestno kolo?

Podaljšano lepo vreme na ceste kljub temu, da smo že globoko v novembru, še vedno privablja veliko število kolesarjev vseh velikosti, oblik in hitrosti. Prihajajoči Black Friday, Cyber Monday in praznični nakupi pa vedno več kupcev vabijo tudi v spletne trgovine. Vzporednice med kolesarjenjem in spletno prodajo pa se s tem šele….

Kakšne koristi nam prinaša analiza spletnega nastopa?

Kdaj ste se nazadnje zares poglobili v aktivnosti vašega podjetja na spletu? Ste se vprašali, kakšen je vaš spletni nastop in preverili priložnosti, ki se vam v zvezi z njim še ponujajo? Po vsej verjetnosti se odgovor nahaja nekje med naslednjimi možnostmi: Nimam časa za to Ne vem, kje sploh začeti Za….

Spletni nastop

S postavitvijo spletnega mesta se pravo delo šele zares začne

Digitalni marketing je ena res krasna stvar. Kdaj ste nazadnje za trenutek odložili številne naloge in pomislili, kaj vse nam omogoča? Merjenje, testiranje, optimizacija, živa komunikacija s potrošniki. Danes se nam marsikatera od teh stvari zdi tako samoumevna, da niti ne pomislimo, kako lažje je življenje marketingaša v času digitalnega marketinga. Predstavljate….