Veliko podjetij ima težave s pridobivanjem kakovostnih leadov. Še več pa jih ne zna ustrezno nagovarjati in spreminjati v kupce. Prav zato sta lead generation in lead nurturing dve ključni strategiji digitalnega marketinga, ki omogočata konstanten zajem kontaktov in njihovo usmerjanje po kompleksnih nakupnih poteh.

Digitalni marketing

Lead Generation in
Digitalni Marketing

Lead generation in lead nurturing rešitve, ki podjetjem omogočajo, da učinkovito prodajajo že ogretim strankam, pripeljejo do vidnega izboljšanja poslovanja. Podjetja z jasno definirano lead generation strategijo namreč lahko prodajo veliko več kot tista, ki te strategije nimajo. S pomočjo sodobnih marketing automation orodij, naprednega e-mail marketinga in z ustreznimi spletnimi vsebinami je mogoče spremljati obnašanje leadov, jim predstaviti pravo vsebino ob pravem času ter jim pomagati naprej po nakupni poti. Poleg tega podjetja s kakovostnim vsebinskim marketingom pridobivajo tudi status avtoritete na svojem področju.

Zakaj Lead Generation in Lead nurturing rešitve prepustiti Madwisu

Podjetja iz najrazličnejših panog, ki še niso vstopila na hitro drveči vlak digitalnega generiranja in negovanja leadov, se srečujejo z naslednjimi izzivi:

  • ne poznajo spletnega obnašanja svojih kupcev,
  • v prodajnem lijaku nimajo dovolj leadov,
  • potencialni kupci jih ne najdejo,
  • kupci ne razumejo rešitve,
  • kupci potrebujejo več časa za odločitev,
  • podajniki težko zaključujejo prodajo.

Madwise kot avtoriteta na področju generiranja in negovanja leadov že več let sodeluje z vrhunskimi slovenskimi B2B in B2C podjetji, ki se zavedajo, kako pomembno je vzpostavljanje pristnih odnosov s potencialnimi strankami. Kompetence s postavljanjem lead generation in lead nurturing kampanj, marketing automation sistemov in pisanjem kakovostnih vsebin so prednosti, ki jih sodelovanje z Madwise prinaša.

Madwise
Digitalni marketing

Katere rešitve za pridobivanje in negovanje leadov nudimo

Rešitve na področju lead generation vključujejo izdelavo pristajalnih strani, privabljanje obiskovalcev, ustvarjanje lead magnetov (e-vodiči, infografike, blog zapisi) in tudi celotne lead generation kampanje na ključ. Na področju lead nurturinga Madwise podjetjem svetuje pri izboru orodij za marketing automation (Mailchimp, Hubspot, Marketo, Infusionsoft, Sharpspring, Salesmanago, Eloqua, Pardot), ustvarja vsebine, ki pritegnejo, izobražujejo in prepričajo kupce ter upravlja celotne kampanje na vseh ravneh prodajnega lijaka.