Marketinška avtomatizacija je tehnologija, ki poenostavlja, avtomatizira in meri učinkovitost marketinških nalog in procesov. Pomaga vam pri upravljanju zainteresiranih kontaktov, v angleščini bolj poznanemu kot lead nurturing. Na ta način potencialne stranke strukturirano pomikate naprej po prodajnem lijaku oziroma po njihovi nakupni poti. S pomočjo marketinške avtomatizacije lahko podjetje zviša operativno učinkovitost in hitreje dosega poslovno rast.

Kako se lotiti marketinške avtomatizacije

Marketinška avtomatizacija vključuje kombinacijo programskih rešitev in taktik, ki vam omogočajo, da prej zbrane kontakte negujete s personaliziranimi in uporabnimi vsebinami, ki vam pomagajo, da jih pretvorite v zadovoljne stranke in v promotorje vašega podjetja.

Dobro zastavljena marketing automation kampanja mora biti usmerjena v persono, ki jo prek različnih kanalov nagovarjamo. Skozi njen nakupni proces spremljamo njeno obnašanje, ocenjujemo akcije in reakcije na vsebino in avtomatično reagiranje nanjo.

Ogrevanje leadov

OGREVANJE LEADOV

Marketing automation omogoča negovanje odnosov s strankami, ki niso še pripravljene na nakup

Lead nurturing

LEAD NURTURING

Poleg ogrevanja novih leadov omogoča vzdrževanje odnosa z obstoječimi B2B in B2C strankami

Izboljšanje ROI

IZBOLJŠANJE ROI

Vložek v marketing automation se povrne skozi višji ROI marketinškega oddelka v sodelovanju s prodajo

Višja prodaja

VIŠJA PRODAJA

S tem, ko marketinški oddelek prodaji posreduje več kakovostnih leadov, se poveča realizacija poslov

MARKETING AUTOMATION
VODIČ

V vodiču izveste, kaj je marketing automation, kako deluje in kakšne so njegove prednosti za podjetje.

Prenesi vodič

Negovanje leadov - lead nurturing

Umetnost uspešnega negovanja leadov je v ustvarjanju vsebin, ki jih bodo še naprej z veseljem spremljali. Ko razumete vašega kupca, lahko pripravite vsebine, ki jih potrebuje za napredovanje po svoji nakupni poti. S pomočjo kakovostnih in relevantnih vsebin mu lahko zagotovite odgovore, ki jih potrebuje, in poskrbite, da se bo odločil za nakup pri vas. Da se čim bolj posvečamo leadom, ki so zares vredni, pa poskrbi lead scoring. Leade točkujemo tako, da še naprej spremljamo njihovo aktivnost in interakcijo z našimi vsebinami.

Negovanje leadov

Pri izdelavi spletne strani se lahko
obrneš na našo pomoč.

Sistemi za marketinško avtomatizacijo

Sistemi za marketinško avtomatizacijo

Hrbtenica modernih marketing automation rešitev je e-mail marketing. A njihove zmogljivosti in funkcionalnosti so različne. Zato pri izbiri sistema za marketinško avtomatizacijo skupaj z vami pretehtamo vaše potrebe in specifične funkcije, ki jih posamezni sistemi ponujajo in poiščemo najboljšo rešitev. Osnovno avtomatizacijo ponuja že Mailchimp, za napredno avtomatizacijo pa se uporablja rešitve kot so Hubspot, Marketo, Infusionsoft, Sharpspring, Salesmanago, Eloqua, Pardot in ostale.


Na tej točki pa je izjemno pomembna tudi marketinška strategija. Prednosti in rezultate boste z marketing automation sistemom dosegali le, če opredelite, kaj želite z njim početi.