Marketinška avtomatizacija je informacijska rešitev, ki na enem mestu združuje orodja za spremljanje obnašanja uporabnikov na spletu, učinkovito komunikacijo in vzpostavljanje osebnega odnosa. Pomaga vam pri upravljanju zainteresiranih kontaktov, v angleščini bolj poznanemu kot lead nurturing. Na ta način potencialne stranke strukturirano pomikate naprej po prodajnem lijaku oziroma po njihovi nakupni poti.

Kako se lotiti marketinške avtomatizacije

Marketinška avtomatizacija vključuje kombinacijo programskih rešitev in taktik, ki vam omogočajo, da prej zbrane kontakte negujete s personaliziranimi in uporabnimi vsebinami, ki vam pomagajo, da jih pretvorite v zadovoljne stranke in v promotorje vašega podjetja.

Dobro zastavljena marketing automation kampanja mora biti usmerjena v persono, ki jo nagovarjamo prek različnih kanalov. Skozi njen nakupni proces spremljamo njeno obnašanje, ocenjujemo akcije in reakcije na vsebino in avtomatično reagiranje nanjo.

Ogrevanje potencialnih strank (leadov)

OGREVANJE POTENCIALNIH STRANK (LEADOV)

Marketinška avtomatizacija omogoča negovanje odnosov s strankami, ki še niso pripravljene na nakup

Lead nurturing

LEAD NURTURING

Poleg ogrevanja novih strank omogoča vzdrževanje odnosa z obstoječimi B2B in B2C strankami

Izboljšanje donosnosti investicije (ROI – Return on Investment)

IZBOLJŠANJE DONOSNOSTI INVESTICIJE (ROI – Return on Investment)

Vložek v marketinško avtomatizacijo se povrne skozi višji ROI marketinškega oddelka v sodelovanju s prodajo

Višja prodaja

VIŠJA PRODAJA

S tem, ko marketinški oddelek prodaji posreduje več kakovostnih kontaktov, se poveča realizacija poslov

MARKETING AUTOMATION
VODIČ

V vodiču izveste, kaj je marketing automation, kako deluje in kakšne so njegove prednosti za podjetje.

Prenesite vodič

Upravljanje zainteresiranih kontaktov – lead nurturing

Umetnost uspešnega negovanja leadov je v ustvarjanju vsebin, ki jih bodo še naprej z veseljem spremljali. Ko razumete vašega kupca, lahko pripravite vsebine, ki jih potrebuje za napredovanje po svoji nakupni poti. S pomočjo kakovostnih in relevantnih vsebin mu lahko zagotovite odgovore, ki jih potrebuje, in poskrbite, da se bo odločil za nakup pri vas. Da se čim bolj posvečamo kontaktom, ki so zares vredni, pa poskrbi lead scoring. Leade točkujemo tako, da še naprej spremljamo njihovo aktivnost in interakcijo z našimi vsebinami.

Negovanje leadov

Pri izdelavi spletne strani se lahko
obrnete na našo pomoč.

Sistemi za marketinško avtomatizacijo

Sistemi za marketinško avtomatizacijo

Hrbtenica modernih marketing automation rešitev je e-mail marketing. A njihove zmogljivosti in funkcionalnosti so različne. Zato pri izbiri sistema za marketinško avtomatizacijo skupaj z vami pretehtamo vaše potrebe in specifične funkcije, ki jih posamezni sistemi ponujajo ter poiščemo najboljšo rešitev. Osnovno avtomatizacijo ponuja že Mailchimp, za napredno avtomatizacijo pa se uporablja rešitve, kot so Hubspot, Marketo, Keap, Sharpspring, SALESmanago, Eloqua, Pardot in ostale.

Prednosti in rezultate boste z marketing automation sistemom dosegali le, če opredelite, kaj želite početi z njim.