Spletna analitika je izjemnega pomena za vsa podjetja, ki poslujejo ali nagovarjajo svoje stranke na spletu. Spremljanje prometa na spletni strani, vedenja obiskovalcev in uporabniške izkušnje pomaga pri sprejemanju pravih poslovnih odločitev na podlagi podatkov iz Google Analytics in ostalih analitičnih orodij.

Google Analytics

Google Analytics in orodja za spletno analitiko

Google Analytics je najbolj razširjeno orodje za analizo obiska spletne strani in vedenja obiskovalcev. Brezplačna verzija, ki nudi vse, kar potrebuje večina podjetij, omogoča analizo spletnega obiska, pomaga razumeti delovanje spletne strani in odkriti ozka grla, ki preprečujejo doseganje ciljev spletnega mesta.

Plačljiva orodja za spletno analitiko (Webtrekk, Adobe Analytics, Mixpanel, IBM Digital Analytics itd.) so namenjena večjim podjetjem s specifičnimi zahtevami. Glede na vaše potrebe skupaj izberemo ustrezno orodje ter poskrbimo za pravilno implementacijo in nastavitve.

5 GRADNIKOV DIGITALNEGA
MARKETINGA

V vodiču predstavljamo 5 gradnikov digitalnega marketinga, ki služijo kot izhodišče pri vaši digitalni infrastrukturi.

Prenesite vodič

Google Tag Manager

Google Tag Manager je orodje, ki tržnikom in ostalim v podjetju omogoča, da v kodo spletnega mesta vstavijo delčke kode brez pomoči razvijalcev. Google Tag Manager poenostavlja in pospešuje delovne procese in je odlična rešitev za podjetja v dinamičnem spletnem okolju. Podjetjem pomagamo pri ustrezni implementaciji ter nudimo svetovanje ali izobraževanje o njegovi rabi.

Google Tag Manager

Pri izdelavi spletne strani se lahko
obrnete na našo pomoč.

Toplotne mape

Toplotne mape in A/B testiranje spletnih strani

Orodja za A/B testiranje uporabljamo za analizo uporabniške izkušnje na spletnih straneh. Orodja, kot so Google Optimize, Visual Website Composer, Optimizely, Unbounce in ostala, uporabljamo za testiranje sprememb, ki vodijo do izboljšanja učinkovitosti spletnega mesta in višje prodaje.

S toplotnimi mapami pridobimo podatke o obiskovalcih in na vizualen način vidimo, kako se gibljejo po spletni strani. Z ustrezno analizo in orodji (Hotjar, CrazyEgg, Mouseflow) lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo in povečamo stopnjo konverzije.

Ostali viri: