Google Ads oglaševanje vključuje zakup ključnih besed v iskalnem omrežju, oglaševanje z oglasnimi pasicami ali bannerji v prikaznem omrežju, YouTube oglaševanje in številne druge umestitve. Oglaševanje na Googlu je odličen kanal za podjetja, ki prodajajo izdelke na spletu, in B2B podjetja, ki želijo pridobiti kakovostne poslovne kontakte.

Učinkovito Google Ads oglaševanje

Učinkovito Google Ads oglaševanje

Platforma Google Ads ponuja številne tipe kampanj. Z Google oglaševanjem v iskalnem omrežju zakupujemo ključne besede in prikažemo oglase zainteresiranim uporabnikom v iskalniku Google. Z oglasnimi pasicami in video oglasi lahko nagovarjamo uporabnike na Googlovih partnerskih spletnih straneh in aplikacijah ter YouTubu. Z naprednim remarketingom pa ponovno nagovorimo obiskovalce našega spletnega mesta.

5 GRADNIKOV DIGITALNEGA
MARKETINGA

V vodiču predstavljamo 5 gradnikov digitalnega marketinga, ki služijo kot izhodišče pri vaši digitalni infrastrukturi.

Prenesite vodič

Oglaševanje v iskalnem omrežju

Pri Google oglaševanju v iskalnem omrežju (Google Search Network) prikažemo oglase v rezultatih iskanja na Googlu in ostalih Googlovih mestih. Postavitve search kampanj se lotimo s poglobljeno analizo ključnih besed. Kampanje ustrezno strukturiramo in določimo ceno na klik (CPC) ali izberemo ustrezno avtomatizirano strategijo ponujanja. Sledi priprava besedilnih oglasov, za boljše rezultate pa uporabimo tudi razširitve oglasov. Z redno optimizacijo oglasov poskrbimo, da se ti prikazujejo čim višje v rezultatih. Poskrbimo tudi za uvoz konverzij iz Google Analytics.

Oglaševanje v iskalnem omrežju
Oglaševanje v prikaznem omrežju

Oglaševanje v prikaznem omrežju

Z oglaševanjem na Googlovem prikaznem omrežju (Google Display Network) prikažemo oglase na Googlovih partnerskih spletnih mestih, videoposnetkih in aplikacijah, kjer dosežemo 90 % spletnih uporabnikov. Ta tip kampanj je primeren za večanje prepoznavnosti tržne znamke in prodajno usmerjene remarketing kampanje, kjer ponovno nagovorimo obiskovalce spletnega mesta. Kampanj se lotimo s pripravo večjega števila formatov oglasov, analizo ciljnih skupin v Google Ads in ustrezno nastavimo frekvenco ter umestitve prikazovanja oglasov.

Video oglaševanje in YouTube

YouTube oglaševanje je odlična rešitev za doseg širokega občinstva, saj gre za zelo priljubljeno platformo z več kot 2 milijardama mesečnih uporabnikov. Na voljo so različni formati, kot so YouTube Video Discovery Ads, TrueView In-stream in ostali, kjer plačujemo za tisoč prikazov ali ogled posameznega oglasa. S TrueView for Action oglasi lahko poleg prepoznavnosti tržne znamke vplivamo tudi na konverzijo, saj lahko uporabnika nagovorimo k želeni akciji na naši spletni strani.

Video oglaševanje in YouTube