Vsebinski marketing je strateški (inbound) pristop do marketinga, ki se osredotoča na ustvarjanje in distribucijo uporabnih vsebin s ciljem pritegniti ciljno občinstvo. Podjetjem omogoča, da na nevsiljiv način predstavijo svoje produkte ali storitve in na vseh ravneh prodajnega lijaka uporabnike spreminjajo v zadovoljne kupce.
Kako se lotiti vsebinskega marketinga
Vsebinski marketing je pristop, ki podjetjem pomaga odgovoriti na izzive in pomisleke njihovih kupcev v celotni nakupni poti. Za učinkovito strategijo vsebinskega marketinga so ključne dobro razvite marketinške persone, poznavanje nakupnega procesa kupcev in vsebine, ki slednjim prinašajo vrednost.
Na podlagi t. i. content marketing strategije definiramo vsebine, ki jih je treba pripraviti, kanale, na katerih jih bomo objavljali, in načine, s katerimi bomo dosegli končne stranke ali ključne odločevalce v podjetjih.
LEAD GENERATION
VODIČ
Prenesite si prvi lead generation vodič v slovenščini in izvedite vse o pridobivanju in upravljanju leadov.
Ustvarjanje marketinških vsebin
Kreiranje vsebin je utemeljeno na strategiji vsebinskega marketinga. V skladu z uredniškim koledarjem ustvarjamo vsebine, ki skrbijo za primerno umeščenost podjetja in njegovih produktov pri ciljnih občinstvih ter hkrati izobražujejo, informirajo in prodajajo.
Glede na cilje podjetja poskrbimo za blog zapise, objave na družbenih omrežjih, ustvarjamo e-knjige, priročnike, multimedijske vsebine, prodajna pisma ali e-mail sporočila. Poleg tega poskrbimo, da so vse vsebine SEO optimizirane, objavljene prek najbolj primernih kanalov in uredniško brezhibne.
Pri izdelavi spletne strani se lahko
obrnete na našo pomoč.
Promocija vsebin
Pri promociji vsebin v skladu s strategijo uporabljamo kanale, kjer bodo vsebine dosegle ciljne persone. Poskrbimo za spremljevalne objave in kampanje na družbenih omrežjih, plačljive umestitve v medijih, razširjanje vsebin prek e-mail marketinga ter njihovo vidnost v spletnih iskalnikih (organski in/ali plačljivi zadetki).