Facebook je sodoben in učinkovit kanal, ki podjetjem ali znamkam pomaga pri povečanju prodaje, pridobivanju novih in kakovostnih leadov ter navsezadnje tudi pri večji pojavnosti znamke na spletu.
Facebook oglaševanje je koristno za različne branže, pri svojem poslovanju ga namreč učinkovito uporabljajo tako podjetja, usmerjena v B2C, kot tudi podjetja, usmerjena v B2B.

Požanjimo uspeh na Facebooku!

Oglaševanje na Facebooku obsega še oglaševanje na družbenih omrežjih Instagram in WhatsApp ter v aplikaciji za sporočanje Messenger. Podjetjem omogočajo natančno ciljanje občinstva s personaliziranimi oglasi, ki služijo povečanju prodaje, pridobivanju novih strank ali prepoznavnosti blagovne znamke.

Facebook oglaševanje je v Sloveniji že ustaljena marketinška praksa, ki s pravilnim izvajanjem prinaša zelo dobičkonosne rezultate. Če želite doseči – ali bolje rečeno preseči – zastavljene cilje vaših Facebook kampanj, a ne veste, na kakšen način bi se tega lotili, vas vabimo, da se nam oglasite. Tako kot že mnogim lahko tudi vam pomagamo ustvariti uspešno oglaševalsko zgodbo.

Zakaj bi Facebook oglaševanje morali vključiti v svojo strategijo marketinga?

Skoraj 1,9 milijarde ljudi dnevno uporablja Facebook in druge njihove produkte, kot so Instagram, WhatsApp in Messenger. Povprečni Facebook uporabnik na platformi dnevno preživi več kot 30 minut.

Med vso poplavo družbenih omrežij ima Facebook še vedno največje število uporabnikov, kar pomeni, da objave na tej platformi dosežejo veliko število ljudi. To je ključni razlog, zakaj bi oglaševanje na Facebooku moralo biti del vaše komunikacijske strategije.

Facebook oglaševanje je skozi leta napredka in razvoja postalo učinkovita metoda oglaševanja PPC (plačilo na klik; ang. Pay per Click), ki vam poleg večje prodaje nudi tudi večjo prepoznavnost in zavedanje znamke ali podjetja.

Oglaševanje na Facebooku poteka na različne načine. Od objave vsebine na profilu, ki jo s promocijo dodatno izpostavimo širšemu krogu ljudi, do oglasov, ki se na časovnici prikazujejo točno določenim ljudem, ki smo jih izbrali za ciljno skupino.

Oglaševanje vedno prilagodimo na osnovi ciljev, ki jih želite doseči. Če Google oglaševanje pomaga potencialnim kupcem, da najdejo vas, pa oglaševanje na Facebooku pomaga najti potencialne kupce vam.

Začnimo pisati zgodbo uspeha Facebook oglaševanje

Ena najbolj učinkovitih oblik spletnega oglaševanja

Facebook oglaševanje je ena izmed najbolj učinkovitih oblik oglaševanja iz dveh razlogov:

  1. Facebook kot platforma z največ aktivnimi uporabniki ponuja možnost največjega dosega uporabnikov. Večje kot je občinstvo, bolj natančno lahko tudi ciljate potencialne ciljne skupine.

    Za razliko od tradicionalnega oglaševanja lahko z oglasi na Facebooku nagovarjate ciljno občinstvo na podlagi demografskih podatkov, interesov in različnih vedenjskih vzorcev ali pa ponovno nagovorite obiskovalce spletnega mesta. V primeru slednjega govorimo o t. i. remarketingu.

    Z nastavitvami v Facebook Ads Managerju lahko ciljamo uporabnike v različnih fazah prodajnega lijaka, s testiranjem in optimizacijo kampanj pa zagotovimo najboljši možen izkupiček oglaševanja. Na isti platformi izvajamo tudi Instagram oglaševanje ali prikažemo oglase na Messengerju in pridruženih spletnih aplikacijah.

  2. Facebook ima kot največje družbeno omrežje široko mrežo partnerskih mest, na katerih se lahko oglasi prikazujejo tudi tistim, ki niso njegovi neposredni uporabniki. Pred leti je tako pod svoje okrilje vzel Instagram, ki ima že več kot milijardo uporabnikov, in nazadnje še WhatsApp, ki je z 2 milijardama aktivnih uporabnikov dnevno tretje najpogosteje uporabljano družbeno omrežje.

7 razlogov, zakaj za Facebook oglaševanje izbrati nas

Digitalni marketing obsega številna področja – vsebinski, iskalni in e-mail marketing, PPC oglaševanje, optimizacijo za iskalnike in še mnogo drugega. Malo je podjetij, ki se uspejo s svojim poslovanjem in komunikacijo v enaki meri osredotočati na vsa področja in na vseh delovati vrhunsko.

Morda se je bolje osredotočiti na nekaj ključnih kanalov komunikacije, ki se jim posvetite stoodstotno in prek njih dosegate vrhunske rezultate. Družbena omrežja, ki dominirajo moderni družbi, so nedvomno ena od priložnosti za to. Poleg ogromnega dosega ima oglaševanje na Facebooku tudi številne druge prednosti:

Poskrbeli bomo za cenovno učinkovitost

Facebook oglaševanje je ena izmed cenovno najbolj učinkovitih oblik oglaševanja, saj sami določite višino proračuna, ki ga želite porabiti za določen oglas. Višino porabljenih sredstev boste določili vi, mi bomo pa poskrbeli, da boste za vložen denar dobili najboljše rezultate.

Z različnimi oblikami oglaševanja nikoli ne boste dolgočasni

Facebook nudi številne oblike oglasov – od klasičnih slikovnih oglasov, do video oglasov, carousel objav, remarketinga in še mnogo drugega. Z A/B testiranjem bomo primerjali različne atribute posamezne kampanje in izbrali najbolj učinkovit oglas. Z domiselnimi besedili in kreativami vaši oglasi nikoli ne bodo nadležni ali dolgočasni.

Ciljali bomo le relevantne ciljne skupine in potencialne kupce

Facebook omogoča, da oglašujete tistim ljudem, ki so že prišli v kakršnokoli interakcijo z vašim podjetjem, kar povečuje možnosti za konverzijo. Poleg tega bomo ustvarili njim podobno občinstvo (Lookalike Audience) in še hitreje prišli do novih kakovostnih leadov.

Zagotavljamo vam 100 % merljive rezultate

Količina podatkov, ki jih ponujajo oglaševanje, objave, demografija sledilcev in sledenje konverzijam, je nepredstavljiva. Facebook je ena redkih platform, ki ima odlično razvito analitiko za merjenje uspešnosti oglaševanja. Vendar podatki ne pomenijo nič, če jih ne znate prebrati in obrniti v svoj prid. Zato smo tu mi – iz podatkov bomo kampanjo zastavili tako, da boste vedno dosegali najnižje stroške in največje uspehe.

Poskrbeli bomo za visoko stopnjo konverzije

Vaše želje bodo postale naš izziv. Poskrbeli bomo, da bodo vaši oglasi opazni in klikani, prodaja in cilji pa preseženi.

Za vaše oglase bo skrbela vrhunska ekipa strokovnjakov

Madwise smo agencija z večletnimi izkušnjami na področju digitalnega in performance marketinga. Našo ekipo sestavljajo vrhunski strokovnjaki za digitalni marketing z dolgoletnimi izkušnjami in znanjem, ki bodo vaš izdelek ali podjetje popeljali v misli potrošnikov.

Začnimo projekt Facebook oglaševanje 2

Popolni začetniki v svetu FB oglaševanja?

Če ste popoln začetnik, izberite cilj, določite ciljno skupino in proračun, napišite besedilo in prilepite sliko ter počakajte, da se čarovnija začne. Da, morda pred nekaj leti, ko je bilo Facebook oglaševanje še enostavno, sedaj pa ...

Danes se je Facebook oglaševanje razvilo v eno najbolj učinkovitih PPC platform, ki pa zahteva kar nekaj poznavanja, znanja in izkušenj. In ravno zato je oglaševanje na Facebooku bolje prepustiti nam, ki že od začetka zastavimo oglaševalsko kampanjo tako, da dosega najboljše rezultate in najnižje stroške.

Za tovrstno oglaševanje se lahko odloči vsako podjetje, blagovna znamka ali organizacija. Za učinkovito oglaševanje pa je potrebno malce več kot samo odpreti profil in pripraviti nekaj oglasov. Pri tem vam pomagamo postaviti tudi jasno določene cilje. Nato potrebujete nekoga, ki bo pripravljal kakovostno in relevantno vsebino. Navsezadnje potrebujete tudi čas, da boste oglase spremljali, prilagajali in izboljševali.

Oglaševanje na Facebooku je živa zadeva, ki za učinkovitost in uspeh zahteva konstantno spremljanje in optimizacijo. Če ne želite kar nekaj svojega časa posvetiti temu, je morda bolje, da upravljanje Facebook profila in oglaševanja že na začetku zaupate agenciji.

Kako začeti z oglaševanjem na Facebooku?

Preden se lotite oglaševanja, je potrebno opraviti analizo obstoječega stanja ter raziskavo trga in konkurence. Za začetek se morate vprašati, kaj sploh želite doseči z oglaševanjem na Facebooku. Je to povečanje prepoznavnosti, morda doseganje čim širšega kroga ljudi, povečanje obiska spletnega mesta, povečanje prodaje v spletni trgovini, generiranje novih leadov?

Ko veste, kaj so vaši cilji oglaševanja na Facebooku, se morate vprašati, kdo je vaša ciljna skupina. Je to en segment ljudi ali več? Kakšne so potrebe, problemi in interesi posameznega občinstva, kakšne vsebine so jim zanimive in kakšen ton komunikacije boste uporabili, da jih boste nagovorili?

Seveda ne moremo mimo denarja. Že na začetku je dobro določiti, koliko denarja ste pripravljeni porabiti za oglaševanje na Facebooku, saj so od vašega vložka v veliki meri odvisni tudi rezultati. Šele ko imate razdelane vse omenjene vidike, se lahko posvetite nekoliko bolj kreativnemu delu oblikovanja oglasa.

Oglaševanja se lahko lotite sami, lahko pa prihranite čas, energijo in denar ter oglaševanje na Facebooku prepustite našim izkušenim strokovnjakom, ki bodo poskrbeli za njegov takojšnji učinek.

Niste prepričani, ali bi se oglaševanja lotili sami ali potrebujete pomoč marketinške agencije z bogatimi izkušnjami? Pomagajte si z odgovori na naslednja vprašanja:

  • Ali vem, kaj je moj namen oglaševanja, kaj želim doseči?
  • Komu komuniciram, kakšne so potrebe in interesi občinstva?
  • Kaj je moja konkurenčna prednost, ki me dela drugačnega od konkurence?
  • Koliko denarja sem pripravljen/-a vložiti v Facebook oglaševanje?
  • Ali znam oblikovati oglase v Meta Business Managerju, pripraviti dobra prodajna besedila in kreative, izvajati A/B testiranje, remarketing, kreirati Meta Pixel, kataloge?
  • Bom imel/-a dovolj časa za pripravo in spremljanje oglasov ter njihovo stalno prilagajanje in izboljševanje glede na ključne metrike?

Ste večkrat odgovorili z NE kot z DA? Oglasite se nam in z veseljem vam bomo predstavili, kako skupaj dosežemo želene cilje.

ZAČNIMO SKUPAJ PISATI ZGODBO USPEHA Facebook oglaševanje 3

Alternativna opcija: začnite oglaševati s pomočjo našega e-vodiča po Facebook oglaševanju!

Za vse začetnike, oglaševalce, podjetnike in prekaljene mačke smo pripravili obsežen vodič po FB oglaševanju, ki bo dopolnil ali osvežil vaše znanje.

Vodič pokriva številna področja Facebook oglaševanja – od ključnih tehničnih nastavitev (ustvarjanje Meta Business Manager računa, uporaba orodij, implementacija Meta Pixla, nastavitve dogodkov, atribucijskih modelov) do politike oglaševanja in predstavitve ključnih kazalnikov uspeha. V njem boste našli tudi obilico navodil, nasvetov in praktičnih prikazov za postavljanje različnih tipov kampanj in formatov oglasov.

Vodič Uvod v Facebook oglaševanje je primeren za vse, ki:

  • razmišljate o širitvi svojega oglaševanja na Facebook,
  • ne veste, kako se lotiti oglaševanja na Facebooku,
  • želite izvedeti, kako poskrbeti za dobre in učinkovite kampanje,
  • vas zanima, kako najbolje prilagoditi oglaševalske kampanje svojim ciljem,
  • se želite seznaniti tako z enostavnimi kot z zahtevnejšimi pristopi oglaševanja,
  • iščete nove taktike za pridobivanje kupcev na Facebooku,
  • vas zanima, kako uspeva najboljšim.
Prenesite svoj izvod BREZPLAČNEGA e-vodiča

Kako vam pri FB oglaševanju lahko pomagamo mi?

Postavitev strategije oglaševanja

Dobro zastavljena strategija oglaševanja je ključ do vašega uspeha na Facebooku. Začne se s podrobno preučitvijo vaše panoge in obstoječe komunikacije ter analizo trga, konkurence in SWOT analizo (analiza prednosti, pomanjkljivosti, priložnosti in nevarnosti, angleško Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats). V strategiji določimo nujno potrebne elemente kampanje (cilji, persone, način komunikacije, KPI-je), ki služijo kot vodilo kampanje.

Namestitev Meta Pixla

Za potrebe oglaševanja na vašo spletno stran namestimo delček kode, imenovan Meta Pixel, ki je ključnega pomena za ponovno ciljanje uporabnikov. Po integraciji Pixla na spletno stran ustvarimo tudi dogodke (Events), ki jih ta beleži oziroma shranjuje. Najpogostejši so standardizirani tipi dogodkov, kot so ogled izdelka, dodajanje v košarico in nakup.

Kreiranje ciljnih skupin – person

Na podlagi podrobne analize vaših kupcev vam pripravimo persone. To so skupki uporabnikov, ki imajo podobne vzorce obnašanja pri nakupnih odločitvah in uporabi tehnologij in produktov ter podobne preference pri storitvah, preživljanju prostega časa in podobno. S pomočjo person boste izvedeli, kdo so vaši kupci, česa si želijo, kako razmišljajo, zakaj se odločajo na določen način ter kako, kdaj in kje kupujejo. Kako z oblikovanjem person do višje prodaje, preberite v našem članku.

Ustvarjanje oglasov za ponovno trženje

Ponovno trženje oz. remarketing se začne z iskanjem oseb, ki so že stopile v stik z vašim izdelkom ali podjetjem. Za to uporabljamo Meta Pixel, ki ga predhodno namestimo v kodo vaše spletne strani. Glede na vaše potrebe in zahteve se odločimo za klasični ali naprednejši, dinamični remarketing.

Kreiranje oglasov

Poleg tehničnih stvari za vas pripravimo tudi operativne zadeve – od nastavljanja oglasov do priprave teksta in grafičnih elementov v oglasu. Naša kreativna ekipa poskrbi, da bodo vaši oglasi pritegnili pozornost v množici informacij, ekipa oglaševalcev pa za doseganje najboljših konverzij.

Vodenje kampanj

Ko postavimo Facebook kampanjo, se delo za nas ne zaključi. Pravzaprav se s tem šele zares začne. Spremljanje rezultatov, testiranje kreativ, prilagajanje nastavitev in izboljševanje celotne uspešnosti oglasa je ključ do uspešne kampanje. Za vas vseskozi spremljamo, kaj se dogaja s kampanjo in jo ustrezno prilagajamo, da dosega najboljše rezultate.

Upravljanje družbenih omrežij

Z oglaševanjem na Facebooku gre z roko v roki tudi upravljanje vsebin na družbenih omrežjih. Da, oglaševanje je pomembno, vendar ne smete zanemariti nastopa vašega podjetja ali znamke na družbenih omrežjih. Če z oglaševanjem skrbimo za vašo prodajo ali pridobivanje kontaktov, pa z redno, aktualno in kakovostno vsebino na družbenih omrežjih skrbimo za ugled vašega podjetja ali blagovne znamke.

Poglejte si, kako smo s FB oglaševanjem povečali nakupe v modni trgovini za 235 % in dvignili ROAS za skoraj 50 %

Meta Pixel za boljše rezultate

Po implementaciji Meta Pixla in ureditvi ustreznih nastavitev sledi postavitev Facebook kampanj, kjer izberemo ustrezen tip glede na njihov cilj. Kampanje na Facebooku optimiziramo za povečanje angažmaja uporabnikov, doseg, povečanje obiska ali konverzij. Pixel omogoča tudi izvajanje naprednega remarketinga ter spremljanje učinkovitosti kampanj, oglasnih skupin in posameznih Facebook oglasov.

Preberite, kako s pomočjo Meta Pixla postaviti dinamični remarketing v 3 korakih

Napredni pristopi Facebook oglaševanja

Uporabniki Facebooka in Instagrama na teh platformah preživljajo čas zaradi zabave, druženja in komunikacije, pri čemer njihov cilj ni iskanje izdelkov za nakup. Zato morajo biti vaši oglasi ravno prav izpostavljeni, da pritegnejo njihovo pozornost, a ob tem ne ustvarijo odpora.

Facebook poleg klasičnega oglaševanja ponuja tudi različne napredne oblike digitalnega marketinga, pri čemer je med najbolj profitabilnimi pristopi zagotovo dinamični remarketing. Ta je primarno namenjen spletnim trgovinam, uporablja pa se ga lahko tudi v drugih panogah, na primer v avtomobilski, turistični in prehrambeni.

Preden se lotimo postavljanja tovrstnih kampanj, uredimo vse potrebne komponente za optimalno delovanje: uredimo vir produktov (Product Feed), oblikujemo produktni katalog (Product Catalog) in ga povežemo z Meta Pixlom. Na vaši spletni strani uredimo sledenje dogodkom (Standard Events), ki so ključni za delovanje Facebookovega algoritma.

TRAFFIC OGLASI
Oglasi za povečanje obiska spletne strani

AWARENESS OGLASI
Oglasi za povečanje dosega ljudi in povečanje zavedanja

ENGAGEMENT OGLASI
Oglasi, s katerimi dosegamo interakcije

CONVERSION OGLASI
Oglasi, s katerimi dosegamo konkretna dejanja (konverzije, nakupe, leade)

REMARKETING
Oglasi, s katerimi dosegamo ljudi, ki so že vstopili v interakcijo z nami

Facebook oglaševanje 4

Facebookov prodajni lijak

Facebook je eden najboljših načinov za generiranje prodaje in pridobivanje novih kontaktov, čeprav je verjetnost, da bo nekdo kupil izdelek prvič, ko ga vidi na Facebooku, razmeroma majhna.

Da se obiskovalci platforme dejansko obregnejo ob vaš oglas, je treba ustvariti več stičnih točk oziroma “touch-pointov”, pri čemer prodajni lijak omogoča ravno to. Gre za sekvenco oglaševalskih kampanj, ki so oblikovane okrog potrošnikovega potovanja od popolnega neznanca do kupca in morda celo zveste stranke. Oblikuje se iz različnih kampanj z različnimi oglasi, ki imajo svojevrstne vrednosti za potrošnika v točno določenem trenutku. Sestoji iz štirih ključnih stopenj: zavedanje, upoštevanje, konverzija/odločitev in ponakupna faza.

ZAVEDANJE (Awareness)
Pritegnitev “hladnih” kupcev in občinstev

UPOŠTEVANJE (Consideration)
Ustvarjanje leadov, kontaktov

KONVERZIJA (Conversion/Decision)
Pridobivanje novih strank

PONAKUPNA FAZA (Post-purchase)
Spreminjanje obstoječih strank v zveste kupce

Facebook je eden redkih marketinških kanalov, ki omogoča gradnjo marketinškega lijaka na eni platformi, pri čemer ga lahko uporabljate tudi za druge marketinške kanale (Google, e-poštni marketing itd.). Z dobro oblikovanim prodajnim lijakom boste povečali stopnjo konverzije, povečali prodajo in navsezadnje prihranili pri stroških oglaševanja.

Ustvarjanje FB prodajnega lijaka je napreden postopek, ki zahteva poglobljeno znanje in izkušnje. Odvisno od vaše panoge/področja in velikosti občinstva boste morda morali oblikovati več prodajnih lijakov za različne izdelke, lokacije in ciljne skupine. Če vam vse skupaj že zveni zapleteno in kompleksno, oblikovanje prodajnih lijakov raje zaupajte strokovnjakom, ki vam bodo prihranili čas in denar.

Viri:

Statista. Number of daily active Facebook users worldwide as of 4th quarter 2021.
Dostopno prek: https://www.statista.com/statistics/346167/facebook-global-dau/

Statista. Average daily time spent on selected social networks by adults in the United States from 2017 to 2022, by platform.
Dostopno prek: https://www.statista.com/statistics/324267/us-adults-daily-facebook-minutes/

Najpogostejša vprašanja

Kaj potrebujem za Facebook oglaševanje?

Za oglaševanje na Facebooku potrebujete le Facebook stran in plačilno kartico, s katero boste plačevali za oglaševanje. Če boste prek FB oglaševali vašo spletno trgovino ali storitve, potrebujete tudi spletno stran in aktiven Meta Pixel, prek katerega boste lahko spremljali nakupe. Oglaševanje se najpogosteje izvaja v programu Meta Business Manager.

Za koga je primerno oglaševanje na Facebooku?

Oglaševanje na Facebooku je primerno za vsako podjetje, ki želi povečati prodajo in prepoznavnost na spletu, ne glede na dejavnost. Spletna stran ali trgovina nista pogoj. Facebook poleg nakupnih oglasov nudi tudi možnost oblikovanja oglasov, s katerimi dosegate različne cilje – od čim večjega dosega in odzivanja uporabnikov do generiranja novih leadov in promoviranja dogodkov.

Kaj je Meta Pixel?

Meta Pixel je analitično orodje, s katerim merimo učinkovitost Facebook oglaševanja. Gre za delček kode, ki jo vstavimo v izvorno kodo spletne strani in prek katere spremljamo interakcije obiskovalcev po tem, ko kliknejo na vaš oglas. Več konverzij kot se zgodi, bolje Facebook pozna vaše uporabnike in skladno s tem optimizira oglase tako, da jih prikazuje tistim, za katere meni, da obstaja večja verjetnost, da bodo izvedli želeno dejanje. Za nastavitev Meta Pixla boste najverjetneje potrebovali pomoč programerja, ki je postavljal vašo spletno stran.

Koliko stane Facebook oglaševanje?

Preprosto – kolikor želite. Pri oblikovanju oglasov imate možnost, da sami nastavite dnevno količino porabljenega denarja ali pa izberete celoten proračun kampanje v izbranem času. Tako lahko za kampanjo porabite nekaj 10 evrov ali nekaj 100 evrov, odvisno od vašega proračuna in uspešnosti kampanje. Edina omejitev je najnižji dnevni znesek za oglas, ki znaša 1 evro.

Kako lahko oglašujem na FB?

Facebook ponuja različne tipe oglasov glede na cilje, ki jih želite doseči. Za povečanje obiska spletnega mesta izberite traffic oglase. Za povečanje prepoznavnosti ali doseganja čim večjega števila ljudi izberite awareness oglase. Za prodajo, konverzije ali generiranje leadov izberite conversions oglase, znotraj katerih lahko izvajate tudi remarketing. Za doseganje všečkov, komentarjev ali ogledov videov pa izberite engagement oglase, s katerimi boste generirali prve interakcije in jih nadalje uporabili za remarketing.

Se FB oglaševanje še splača?

Nekateri so mnenja, da bodo posodobitve in spremembe v algoritmih ljudi odvrnile od uporabe družbenih omrežij, vendar številke govorijo drugače. Število uporabnikov še vedno narašča in kjer so potencialni kupci, so tudi podjetja. Facebook velja tudi za eno od platform z najvišjim ROI-jem. Torej, ja – FB oglaševanje se splača.

Kako doseči boljše rezultate s FB oglasi?

Najprej preverite, ali imate izbrano primerno kampanjo glede na cilje, ki jih želite doseči, in ali ste izbrali relevantno ciljno skupino. Preizkusite različne oblike oglasov, primerjajte različne tekste, nagovore in vizualne elemente ter izberite najboljšega. Če se rezultati vašega oglaševanja še vedno ne izboljšajo, predlagamo, da se obrnete na nas in skupaj lahko pogledamo, kje so priložnosti za izboljšave.

So Facebook oglasi boljši kot Google oglasi?

Primerjanje Facebook in Google oglaševanja je tako, kot bi primerjali jabolka in hruške. Nekaj podobnosti sicer je, vendar je že osnova oglaševanja drugačna. Na Googlu uporabniki iščejo uporabne informacije, zato so oglasi v večini prilagojeni rešitvi njihovega problema.

Facebook je za razliko od Googla platforma, na kateri uporabniki preživljajo prosti čas, se zabavajo in komunicirajo, zato primarno niso pozorni na oglase. Zaradi tega morajo biti oglasi dovolj izvirni, da pritegnejo pozornost, hkrati pa ne preveč vsiljivi, da bi ustvarjali odpor.

Katera oblika oglaševanja je boljša, je odvisno od panoge podjetja in dejavnosti, verjamemo pa, da je kombinacija obeh – FB oglaševanja in Google oglaševanja – lahko zmagovalna.

Kakšni FB oglasi so primerni za moje podjetje?

To je odvisno od tega, s čim se ukvarjate. Če imate spletno trgovino, se boste zagotovo posluževali oglasov, ki bodo povečali obisk vašega spletnega mesta, generirali konverzije in nakupe ter uporabnike ponovno nagovarjali z remarketingom.

Če ste organizacija, ki želi graditi prepoznavnost, bodo za vas relevantni oglasi z namenom doseganja zavedanja, pridobivanja kontaktov, udeležbe na dogodkih in podobno.

Če niste prepričani, kakšni oglasi bi bili primerni za vaše podjetje, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

Je FB primeren kanal za B2B marketing?

Ne glede na dejavnost, s katero se ukvarjate, je Facebook lahko odlična platforma, če jo le znate dobro izkoristiti. Kajti podjetja so ljudje – zaposleni v marketingu, prodaji, HR, direktor, vodje oddelkov – ki v prostem času uporabljajo družbena omrežja. Z oglaševanjem in prisotnostjo na Facebooku lahko vzbudite njihovo pozornost, zato je Facebook primeren kanal tudi za B2B marketing.

Ali lahko FB oglase kreiram sam/-a?

Oglaševanje na Facebooku poteka s pomočjo Meta Business Managerja. Osnovno oglaševanje je dovolj preprosto, da ga lahko izvajate sami, medtem ko boste za napredne oblike oglaševanja (remarketing, catalogue sales, lead generation) potrebovali nekaj znanja in pomoči. Namesto da izgubljate čas z učenjem in denar s testiranjem, oglaševanje raje zaupajte našim izkušenim strokovnjakom.

Kako izmerim učinkovitost oglaševanja na FB?

Učinkovitost Facebook kampanje merimo z različnimi metrikami. Stopnja konverzije (Conversion Rate ranking) pomaga prikazati splošno verjetnost, da se bo oglas končal z določeno konverzijo. CPC (Cost per Click) je cena, ki jo plačate na klik oglasa, CTR (Click-through Rates) pa je delež posameznikov, ki so kliknili na oglas, potem ko so ga videli. Če imate visok CPC in nizek CTR, boste morali spremeniti svoje oglaševanje.

Cena na akcijo (Cost per Action) definira, kako dobro vaši oglasi generirajo dejanja in po kakšni ceni. Ena ključnih metrik FB oglaševanja je ROI (Return of Investment), razmerje med vloženim denarjem in zaslužkom, ki ga vloženi denar prinese. Izračunate ga po preprosti matematični formuli: dobiček – vložek v oglaševanje / vložek v oglaševanje. Povprečni ROI za Facebook oglase znaša med 9 in 10 %.

Vaši cilji so naš izziv. Naredite prvi korak k učinkovitejšemu nastopu na spletu in nam pišite ali nas pokličite. Z veseljem vam bomo ponudili skodelico dobre kave in vam predstavili vse možnosti Facebook oglaševanja za vaše podjetje, blagovno znamko, izdelek ali storitev. Ne odlašajte, oglasite se nam že danes.

Kontaktirajte nas

Check Icon

Hvala za poslano sporočilo.
V najkrajšem času se vam oglasimo!