Facebookov prodajni lijak
Facebook je eden najboljših načinov za generiranje prodaje in pridobivanje novih kontaktov, čeprav je verjetnost, da bo nekdo kupil izdelek prvič, ko ga vidi na Facebooku, razmeroma majhna.
Da se obiskovalci platforme dejansko obregnejo ob vaš oglas, je treba ustvariti več stičnih točk oziroma “touch-pointov”, pri čemer prodajni lijak omogoča ravno to. Gre za sekvenco oglaševalskih kampanj, ki so oblikovane okrog potrošnikovega potovanja od popolnega neznanca do kupca in morda celo zveste stranke. Oblikuje se iz različnih kampanj z različnimi oglasi, ki imajo svojevrstne vrednosti za potrošnika v točno določenem trenutku. Sestoji iz štirih ključnih stopenj: zavedanje, upoštevanje, konverzija/odločitev in ponakupna faza.
ZAVEDANJE (Awareness)
Pritegnitev “hladnih” kupcev in občinstev
UPOŠTEVANJE (Consideration)
Ustvarjanje leadov, kontaktov
KONVERZIJA (Conversion/Decision)
Pridobivanje novih strank
PONAKUPNA FAZA (Post-purchase)
Spreminjanje obstoječih strank v zveste kupce
Facebook je eden redkih marketinških kanalov, ki omogoča gradnjo marketinškega lijaka na eni platformi, pri čemer ga lahko uporabljate tudi za druge marketinške kanale (Google, e-poštni marketing itd.). Z dobro oblikovanim prodajnim lijakom boste povečali stopnjo konverzije, povečali prodajo in navsezadnje prihranili pri stroških oglaševanja.
Ustvarjanje FB prodajnega lijaka je napreden postopek, ki zahteva poglobljeno znanje in izkušnje. Odvisno od vaše panoge/področja in velikosti občinstva boste morda morali oblikovati več prodajnih lijakov za različne izdelke, lokacije in ciljne skupine. Če vam vse skupaj že zveni zapleteno in kompleksno, oblikovanje prodajnih lijakov raje zaupajte strokovnjakom, ki vam bodo prihranili čas in denar.
Viri:
Statista. Number of daily active Facebook users worldwide as of 4th quarter 2021.
Dostopno prek: https://www.statista.com/statistics/346167/facebook-global-dau/
Statista. Average daily time spent on selected social networks by adults in the United States from 2017 to 2022, by platform.
Dostopno prek: https://www.statista.com/statistics/324267/us-adults-daily-facebook-minutes/