Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit kanal za podjetja, ki se ukvarjajo s spletno prodajo, B2B podjetjem pa ponuja številne priložnosti za pridobivanje kakovostnih leadov. Facebook oglaševanje, ki vključuje tudi oglaševanje na Instagramu, omogoča natančno ciljanje občinstva s personaliziranimi oglasi, ki lahko služijo povečanju prodaje ali prepoznavnosti blagovne znamke.

Učinkovito Facebook oglaševanje

Učinkovito Facebook oglaševanje

Facebook kot platforma z največ aktivnimi uporabniki ponuja velik doseg. Z oglasi na Facebooku lahko nagovarjamo ciljno občinstvo na podlagi demografskih podatkov, interesov, različnih vedenjskih vzorcev ali ponovno nagovorimo obiskovalce spletnega mesta. Z nastavitvami v Facebook Ads Managerju lahko ciljamo uporabnike v različnih fazah prodajnega lijaka, s testiranjem in optimizacijo kampanj pa zagotovimo najboljši možen izkupiček oglaševanja. V isti platformi izvajamo tudi Instagram oglaševanje ali prikažemo oglase na Messengerju in pridruženih spletnih aplikacijah.

5 GRADNIKOV DIGITALNEGA
MARKETINGA

V vodiču predstavljamo 5 gradnikov digitalnega marketinga, ki služijo kot izhodišče pri vaši digitalni infrastrukturi.

Prenesi vodič

Facebook Pixel za boljše rezultate

Za ustrezno sledenje obiskovalcev in merjenje konverzij na vaši spletni strani najprej implementiramo Facebook Pixel ter ga v skladu potrebami tudi ustrezno nastavimo (npr. z dodajanjem t.i. Standard Events). Po ureditvi Facebook Pixla sledi postavitev Facebook kampanj, kjer izberemo ustrezen tip glede na njihov cilj. Kampanje na Facebooku optimiziramo za povečanje angažmaja uporabnikov, doseg, povečanje obiska ali konverzij. Pixel omogoča tudi izvajanje naprednega remarketinga ter spremljanje učinkovitosti kampanj, oglasnih skupin in posameznih Facebook oglasov.

Facebook Pixel za boljše rezultate
Napredni pristopi Facebook oglaševanja

Napredni pristopi Facebook oglaševanja

Med najbolj profitabilne pristope spada dinamični remarketing na Facebooku. Primarno je namenjen spletnim trgovinam, uporablja pa se ga lahko tudi v avtomobilski, turistični in drugih panogah. Preden se lotimo postavljanja tovrstnih kampanj, uredimo vse potrebne komponente za njeno optimalno delovanje: uredimo vir produktov (Product Feed), oblikujemo produktni katalog (Product Catalog) in ga povežemo s Facebook Pixlom. Na vaši spletni strani uredimo sledenje dogodkom (Standard Events), ki so ključni za delovanje Facebookovega algoritma.