Branje: 6 min

Zakaj smo prenovili spletno stran?

V 2016 smo prenovili spletno stran Madwise. Z vami delimo spoznanja, kako smo področja, kjer smo v preteklno zaznali največje izzive, spremenili v ključne prednosti nove spletne strani. Prenova spletne strani je prinesla tudi rezultate, na katerih še danes gradimo svoj uspeh.

prenova spletne strani|Zakaj smo prenovili spletno stran? 1|Marketing automatin vodič - nova pristajalna stran|Zakaj smo prenovili spletno stran

Kazalo vsebine

“Kovačeva kobila je vedno bosa.”

Zdi se, kot da so ta rek izumile marketinške agencije. Vedno osredotočene na zadovoljstvo naročnikov pregovorno nimajo časa in resursov za svoj marketing. Lastna spletna stran ponavadi pride na vrsto zadnja, ko se najde kakšna urica časa.

A takšne miselnosti bi se radi znebili. Za komunikacijo super digitalnih zgodb smo morali najprej napisati svojo.

Vse se začne doma – izdelava spletne strani zase je nujna, preden jih izdelujemo za druge

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki je v rdečih številkah?

Mislim, da naša stara spletna stran ni bila primer tako strašljive prakse, a gotovo veste, kaj hočem povedati. Izrek “practice what you preach” ni nastal po nesreči.

Svojim naročnikom oziroma njihovim strankam zagotavljamo vrhunsko digitalno izkušnjo – od pametno zasnovanih oglasov do optimalnih pristajalnih strani in tiste prave vsebine. Ko se zaveš, da zase digitala ne izkoriščaš v polni meri, je pač čas za korenite spremembe. Ker če sem malce dramatična (pa ne preveč) – vsakokrat, ko se potencialna stranka na naši spletni strani ni znašla ali ni dobila želene vsebine, smo … izgubili posel. In dlje, kot bi odlašali s prenovo, več posla bi šlo rakom žvižgat. Precej neodgovorno.

Področij, kjer zadeve niso bile optimalne, je bilo kar nekaj. Z novo spletno stranjo smo jih spremenili v prednosti:

Optimizacija za iskalnike (SEO)

Da je zvedavi obiskovalec ali potencialna stranka sploh prišla na našo spletno stran, nas je morala najprej najti nekje med trupelci na tretji strani Googla.

Prsti so nas srbeli, da bi tale proces pohitrili, a smo se optimizacije lotili šolsko – od načrtovanja ključnih besed do pisanja vsebine, ki upošteva vse SEO zakonitosti. Vsak naslov in podnaslov misli tako na bralca (vi ste vedno prvi ;)) kot na iskalnike. Vsaka slika je prav poimenovana in vsak blog zapis ima izpolnjene vse meta podatke.

Poleg tako imenovanje on-site smo poskrbeli tudi za off-site optimizacijo. Madwise.si tako lahko najdete v številnih spletnih imenikih in k nam vodi vedno več vplivnih spletnih mest. Optimizacija namreč ni enkraten projekt, temveč neprestan proces.

Priznam, ni najbolj privlačna naloga na širnem svetu, a splačalo se je. Naše pozicije na iskalnikih se vztrajno dvigajo in organski obisk raste. V praksi to pomeni manjši vložek v oglaševanje IN več povpraševanj.

Upravljanje strani

Velikokrat slišimo, da bi nam morala tehnologija olajšati in poenostaviti življenje. In velikokrat je zadeva v praksi ravno obratna.

Naša prejšnja spletna stran je nastajala skozi leta. Dodajali so se moduli in funkcionalnosti in se sestavljali na že obstoječo WordPressovo platformo. Rezultat je bil precej zakompliciran “back-end”, ki bi potreboval obsežen priročnik z navodili. Sicer sem se počutila kar pametno, ker sem se znašla v tej razvejani pošasti, a vseeno je zahtevala preveč časa in energije, da bi jo lahko označili kot optimalno.

S spletno stranjo, ki hoče živeti s kupcem, se je treba ukvarjati. Potrebno je dodajati in optimizirati vsebino, izboljševati posamezne segmente, revidirati strukturo in še kaj. Naloga tistega, ki spletno stran postavlja (v tem primeru kar naša) je, da omogoči čim bolj enostavno upravljanje: Uredniki se bodo tako lahko posvetili ciljem, ki jih želijo doseči in ne bodo izgubljali časa in živcev z iskanjem ali celo nedelovanjem posameznih funkcionalnosti.

Estetika … in uporabniška izkušnja

Se še spomnite naše prejšnje strani? Saj je bila “simpatična”, a da se bistveno bolje. Na tej točki ne razpravljam o pomembnosti vsebine in podatkov, a najprej moramo doseči, da si jih nekdo sploh ogleda. V današnjem času mini pozornosti in maksi diverzij je privlačna predstavitev higienski minimum.

A menimo, da mora biti estetika v funkciji uporabnosti in ne obratno. Pri našem projektu smo si vzeli dovolj časa za razumevanje, kako uporabljate stran, katere informacije potrebujete in kako jih najbolj učinkovito zagotoviti. Načrtovanje uporabniške izkušnje je bil prvi korak, šele nato je prišel na vrsto “lep” in sodoben dizajn. In vseskozi smo preverjali, da v prvi vrsti zagotavljamo uporabnost.

Zajemanje kontaktov

Zagotovili smo torej stran, ki jo dejansko najdete, če v Google vtipkate “digitalni marketing”, izgleda fino in administratorji jo z veseljem upravljamo in izboljšujemo. A manjka tisti ključni del – zakaj jo sploh imamo.

V vsakem zapisu vedno znova poudarjamo, da mora spletno mesto imeti poslovno funkcijo. Na koncu dneva, ko potegnemo črto, mora prinesti rezultate, pa naj bodo to novi kontakti ali že kar zaključena prodaja.

Težko vam prodamo 2 kilograma digitalne transformacije. Saj bi, pa je vaš paketek preveč specifičen in pomemben, da bi ga lahko poslali po pošti. Ključna funkcija naše strani je torej zajem kontaktov. V tem smo marketinške agencije precej podobne kateremu koli drugemu B2B podjetju – še nekaj pogovora in razumevanja bo potrebno do zaključenega posla.

Bistveno vlogo torej igrajo pristajalne strani. Takšne, ki skomunicirajo ključne prednosti in obiskovalca kar povabijo k prenosu vrhunske vsebine.

Screen Shot 2016-10-12 at 14.53.09

Marketing automatin vodič - nova pristajalna stran

Primerjava prejšnje in današnje Madwise pristajalne strani.

 

V duhu performance marketinga vedno iščemo izboljšave. Več obiska, več konverzij, več posla. Tako so pristajalne strani naših vsebin že doživele verzijo 3 … pa še boljše bodo.

Rezultati prenove spletne strani

Novo Madwise spletno stran z veseljem pokažemo vsakomur. A ne le zaradi lepih fotografij (hvala, Urša!). Vanjo je bilo vloženih kar nekaj ur načrtovanja uporabniške izkušnje in poslovne vrednosti.

Rezultati se kažejo v večjem številu obiskovalcev in obiskovalk in večjem številu povpraševanj po naši digitalni ponudbi. V določeni meri je to seveda tudi zaradi vse večjega razumevanja podjetij, kako razmišljajo in kupujejo njihovi kupci. Naša naloga pa je bila, da razumemo svoje in da končno obujemo lastnega paradnega konja.

Sorodne vsebine

Kategorije