7 idej za boljšo konverzijo vaše pristajalne strani

Napisali ste dober prodajni mail. Ključnim elementom ste posvetili dovolj časa in open rate je poskočil. V poplavi notifikacij, aplikacij, videov ljubkih mačk, šokantnih novic in objav, kjer nikoli ne vemo, what happens next, ste uspeli privleči pozornost. Vaše bralce, leade, potencialne stranke zanima, kaj imate za povedati. Kudos.

Če namen maila ni bil le obveščevalen, želite, da bralec nekaj stori. Za to akcijo ste pripravili specifično pristajalno stran

Pristajalna stran je izložba trgovine. Za Sanjo premišljeno aražirana z najnovejšimi, okusno izbranimi kosi kolekcije pomlad/poletje 2015, za Tadeja izpostavitev najbolj privlačnih komadov elektronike z 8-jedrnim procesorjem in vrhunsko grafiko. Naša obiskovalca se razlikujeta, a elementi, ki ju bodo prepričali, da vstopita, so podobni. Če ju preselim v spletni svet, ima njuna izložba 7 koščkov. In vseh 7 lahko izboljšamo:

1. Naslov – sem na pravem mestu?

Naslov pristajalne strani se mora ujemati s ponudbo, ki jo je obiskovalec kliknil, da se je znašel tu. Če je Sanja v vašem mailu izbrala, da želi 4 TOP modne zapovedi letošnjega poletja, ji na pristajalni strani ne ponudite Poletnih romantičnih oblek. Naslov je prva točka, ki obiskovalcu potrdi, da je na pravem mestu.

2. Podnaslov

Podnaslov podkrepi ustreznost ponudbe. Za Sanjo bi se lahko glasil: “Ljubljanski teden mode je pokazal, kako boste v prihajočih mesecih jemali dih”.

3. Tekst – kaj dobim?

Sanja se je ustavila pred vašo izložbo, moda jo zanima, a ne ve, ali jo čakajo štirje dodelani stajlingi ali morda štirje kosi oblačil, ki se bodo nosili.

V tekstu pristajalna stran razloži, kaj prinaša obiskovalcu. Kako bo z akcijo, ki jo priporočate (prenos študije/vodiča/nakupom v spletni trgovini…) korak bližje k rešitvi svojega izziva? Katere prednosti mu prinaša? Kakšna je vrednost zanj?

Izluščite ključne prednosti (ne fičerje produkta/storitve) in se ustavite. Manj je več, je splošno pravilo pristajalne strani.

4. Potrditev – nisem edini

Morda Sanjo prepriča podatek, da je vaša izložba pritegnila že 5678 modnih navdušenk, ki so s prenosom vaših štirih TOP smernic modnih zapovedi več kot zadovoljne.

Izpostavite podatek, koliko ljudi je že preneslo vodič ali se je prijavilo na novice. Zagotovite bralcu, da se ne podaja v neznano, temveč se pridružuje izbrani družbi, ki zase želi le najboljše.

5. Naslov obrazca

Kaj želite, da obiskovalec stori? To jasno povejte v naslovu obrazca. Njegova funkcija je obiskovalca razbremeniti kančka tesnobe, ki se pojavlja ob predaji podatkov. Potrdite mu, da prav razume, kaj mora storiti in kaj bo za to dobil.

6. Obrazec – manj je več

Kot za celotno pristajalno stran, tudi tule velja zapoved minimalizma. Razmislite, katere podatke od obiskovalca resnično potrebujete na tej točki in ga ne obremenjujte z vpisovanjem podrobnosti, ki za vas niso ključne.

Dajmo Sanji malo miru, da se pripravi na poletje in se spomnimo Tadeja iz uvoda, ki ga zanimajo super gadgeti. Na vaši pristajalni strani želi prenesti Primerjavo 5 najzmogljivejših tablic na trgu. Najbrž od njega ne potrebujete naziva podjetja in številke noge.

7. Gumb za prenos

Gumb je najpomembnejši element pristajalne strani. Prvih 6 točk obiskovalca za roko vodi prav do njega – do klika, ki za vas pomeni konverzijo, zanj pa dosego želenega cilja oziroma vsebine. Naj bo viden in jasno izstopajoč. Na njem potrdite vrednost – kaj Tadej dobi s klikom?

Poskusite z “Zagotovite si najzmogljivejšo tablico”, namesto klasičnega “Prenesi”.

Pristajalna stran je s klikom na gumb svojo nalogo opravila in članek, ki govori o izboljšavah njenih elementov, bi se mirno lahko tule zaključil. A ker mislimo na vašega obiskovalca, imam še napotek ali dva:

+ Brezhiben proces

Konverzija se je zgodila in v vašem (marketing automation) sistemu imate zabeleženo, da Tadeja očitno zanimajo tablice.  Pa je tudi Tadej dosegel svoj cilj? Se mu vodič naložil kar v sosednji zavihek ali se je takoj prenesel na njegov računalnik? Je morda dobil email z linkom na vodič?

Pri načrtovanju pristajalne strani ne pozabite, da mora uporabnik dobiti želeno vsebino. Razmislite, kako mu jo kar najlažje dostaviti in preverite, da zadeva vodotesno in brezšivno deluje.

+ A/B testiranje

Testiranje procesa je eno, vsekakor pa ne edino preverjanje, ki vas čaka pri pristajalnih straneh. Pristajalno stran je mogoče instantno izboljšati na posameznih elementih po zgornjih priporočilih, a tu se naloga učinkovitega marketingaša ne konča. Vaš naslov komunicira želeno vsebino, obrazec je kratek in rdeči gumb viden, a morda bi drugačen naslov in zeleni gumb prinesla boljšo konverzijo. Čas je za A/B testiranje.

V nedavni študiji (tule pa še link do prav zgledne pristajalne strani) 52% marketingašev ocenjuje A/B testiranje kot najbolj uspešno taktiko za optimiziranje pristajalne strani. Vsakega od sedmih elementov je mogoče izboljšati, če postavite (vsaj) dve različici in pustite obiskovalcem, da vam povejo, kaj jim je bolj všeč.

In še enostavno je, veliko enostavneje kot pripraviti dve izložbi.

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce