Branje: 4 min

Integracija Klaviya s spletno trgovino v 4 korakih

Se sprašujete, kako povezati Klaviyo z vašo spletno trgovino za učinkovito upravljanje podatkov? Integracija omogoča ciljno segmentacijo strank glede na obnašanje in nakupne navade. Sledite tem preprostim korakom in izkoristite polni potencial platforme Klaviyo za vašo spletno trgovino.

Kazalo vsebine

Na področju spletne prodaje angažiranost vaših strank predstavlja pomembno osnovo za rast vašega

posla. Razumevanje značilnosti, vedenja in zgodovinskih podatkov vaših strank vpliva na uspešnost

kampanj in vam omogoča napredno segmentacijo, s katero lahko vsebino prilagodite vašemu občinstvu

in zagotovite, da prava sporočila dosežejo vaše stranke ob pravem času. Da pa lahko dostopate do teh

podatkov, je pomembno, da svojo e-mail marketing platformo povežete s svojo spletno trgovino. V tem

prispevku bomo raziskali vse korake za brezhibno integracijo Klaviya z e-commerce platformami, da

boste lahko izkoristili poln potencial vseh vaših orodij.

Zakaj so integracije z drugimi platformami tako pomembne?

Klaviyo je zmogljiva e-mail marketing platforma, specializirana za spletno prodajo. Omogoča ciljno

segmentacijo občinstev in ustvarjanje personaliziranih kampanj ter avtomatizacij na podlagi podatkov v

realnem času. Za popoln izkoristek potenciala, ki ga Klaviyo omogoča, pa je pomembno, da platformo

povežete s svojo spletno trgovino in tako omogočite pretok podatkov med platformama.

Kako pričeti z integracijo?

Integracija večinoma predstavlja popolnoma enostaven postopek, ki je odvisen od tega, katero platformo

za spletno prodajo uporabljate. Predlagamo, da pri integraciji sledite naslednjim korakom:

Spoznajte se z zmožnostmi platforme Klaviyo

V tem koraku je ključnega pomena razumevanje vseh orodij, ki jih Klaviyo ponuja. Na platformi lahko

ustvarjate statične sezname kontaktov, kontakte dinamično segmentirate glede na podatke o obnašanju

vaših strank (stopnja odprtih sporočil, klikov na sporočila, opravljenih nakupov, vrednosti nakupov,

ugledanih izdelkov, rojstnih dni itd.) ali pa postavljate avtomatizirane scenarije in prijavne obrazce.

Najverjetneje za upravljanje svojega posla uporabljate več orodij, da zajamete karseda največ podatkov o

svojih strankah. Klaviyo ponuja različne integracije in vam omogoča, da na enem mestu upravljate z

vsemi podatki.

Raziščite in določite e-commerce platforme, za katere obstajajo integracije v Klaviyu

Klaviyo ponuja več kot 300 vgrajenih integracij. Med najbolj priljubljenimi e-commerce integracijami so:

  • Shopify
  • WooCommerce
  • BigCommerce
  • Square Online
  • Wix
  • Magento 2
  • PrestaShop 
  • Salesforce Commerce Cloud

Povežite svojo e-commerce platformo s Klaviyem

Če s svojim poslom šele začenjate, je pomembno, da izberete pravo e-commerce platformo, ki bo

ustrezala vašim poslovnim potrebam, razpoložljivim finančnim sredstvom in priskrbela orodja, ki jih

potrebujete. Če uporabljate katero izmed platform, za katere Klaviyo ponuja integracijo, je povezovanje z

njo popolnoma enostavno.

  • 1. korak je namestitev Klaviyo aplikacije oziroma vtičnika za izbrano integracijo na vašo e-commerce platformo. Aplikacije oziroma vtičniki takšne vrste poenostavijo proces integracije in odpravljajo potrebo po ročnem in velikokrat zapletenem kodiranju. Tako lahko prihranite čas in integracijo zaključite že v nekaj minutah.
  • 2. korak je potrjevanje vaših računov. Po namestitvi aplikacij ali vtičnikov boste morali povezati vaš Klaviyo račun z e-commerce platformo. To storite tako, da se vpišete v vaš Klaviyo račun in dodate novo povezavo v račun in omogočite dostope za pretok informacij med Klaviyem in e-commerce platformo. Sledite navodilom, ki jih v tem koraku ponudi Klaviyo.
  • 3. korak je konfiguracija sinhronizacije podatkov po tem, ko ste potrdili povezavo Klaviya z vašo e-commerce platformo. Določite, katere podatke želite pošiljati med platformama; podatki, kot so naročila, produktni katalogi, pretekli nakupi ali drugi, ki so vam na voljo. Tako si boste zagotovili dostop do vseh podatkov, ki so ključnega pomena za sprejemanje marketinških odločitev in postavljanje e-mail kampanj.
  • 4. korak je preverjanje delovanja vaše integracije med platformama. Preden nadaljujete s postavljanjem kampanj v Klaviyu, testirajte in se prepričajte, da se vsi podatki pravilno sinhronizirajo.

Povezovanje platforme Klaviyo s spletno trgovino je tako s pomočjo integracije zaključeno v nekaj

preprostih korakih. Povezovanje vaše e-mail marketing platforme s spletno trgovino vam omogoča dostop

do naprednih podatkov, s pomočjo katerih lahko ustvarite učinkovite e-mail marketing kampanje in

vsebino še učinkoviteje personalizirate. 

Če vas zanima, kako napredno segmentirati bazo vaših kontaktov, si lahko preberete prispevek na naslednji povezavi: https://madwise.si/blog/napredna-segmentacija-kontaktov-s-pomocjo-klaviya/

Imate dodatna vprašanja? Stopite v stik z nami na zivjo@madwise.si.

Sorodne vsebine

Kategorije