Branje: 5 min

7 idej za fantastično zahvalno stran

Prejšnji teden sem pisal o pristajalnih straneh – ključnem elementu spletne konverzije. Tehnološkega navdušenca Tadeja smo pripeljali do klika na gumb “Zagotovite si najzmogljivejšo tablico”, a ni nujno, da se tu njegova nakupna pot konča. Ga potem peljemo na zahvalno stran? Imamo zanjo postavljene cilje?  Lead generation se ne konča ob pridobljenem kontaktu Če nadaljujem s trgovinsko analogijo: od nas je […]

Zahvalna stran

Kazalo vsebine

Prejšnji teden sem pisal o pristajalnih straneh – ključnem elementu spletne konverzije. Tehnološkega navdušenca Tadeja smo pripeljali do klika na gumb “Zagotovite si najzmogljivejšo tablico”, a ni nujno, da se tu njegova nakupna pot konča. Ga potem peljemo na zahvalno stran? Imamo zanjo postavljene cilje? 

Lead generation se ne konča ob pridobljenem kontaktu

Če nadaljujem s trgovinsko analogijo: od nas je odvisno, ali ga bo pričakala zdolgočasena prodajalka, ki bo le še zamomljala “nasvidenje” ali prijazna gospodična, ki predstavlja našo trgovino, kot bi si lahko le želeli – in navdušuje s prodajnimi rezultati. Zahvalna stran lahko pripomore prav k slednjemu, lahko pa vam zagotovi kakovostne informacije o obiskovalcih ali pomaga k širjenju našega dobrega imena. Odvisno, kakšen cilj smo ji zastavili.

Tudi na spletu je uporabniška izkušnja izredno pomembna. Od nje je marsikdaj odvisno, ali bo obiskovalec kupil ali pa zapustil vašo spletno stran in se raje posvetil prijaznejšim. Zagotovite si torej dovolj časa in resursov za njeno skrbno načrtovanje. Tadej je:

  • odprl naš e-mail,
  • kliknil na CTA gumb,
  • ugotovil, da vodič zanj res predstavlja informacijo, vredno prenosa,
  • kliknil na gumb in se znašel na zahvalni strani.

Pokazal je, da je v tem trenutku res zainteresiran za nas in škoda bi bilo, da ga spustimo stran. Optimizirajmo torej tudi to interakcijo z obiskovalcem. Ponujam vam 7 idej, kako iz preprostega “Hvala za prenos” narediti močno konverzijsko orodje.

 

1. Pomagajte mu naprej na nakupni potiHubspot zahvalna stran

Obiskovalca prijazno potisnite po njegovi nakupni poti (in vašem prodajnem
lijaku) in ga povabite v naslednjo interakcijo.

Je tema vašega vodiča splošna, namenjena obiskovalcu na začetku prodajnega procesa? Recimo “Kaj je Marketing automation?”. Glede na zahtevnost sistema, o katerem se ponavadi odloča več ljudi v podjetju, najbrž ne bodo kupili ravno jutri. Ne odženite ga s prodajnim pozivom, ni še pripravljen nanj. Lahko pa mu poveste malo več in mu na zahvalni strani ponudite povezavo na zapis Kaj je marketing automation in kako vas lahko osreči?.

Lahko pa ponudite drugačen korak naprej v grajenju odnosa in povabite k osebnemu stiku, kot to naredi Hubspot. Vaš prodajni proces najbolje obvladate vi.

 

2. Ponudite mu še drug produkt

Amazon zahvalna stran

Recimo, da je Tadej v vaši spletni trgovini pravkar kupil novo tablico. Na zaključni
strani mu lahko rečete le “Vaš nakup je bil uspešen, hvala!”, lahko pa mu ponudite še ovitek za njeno zaščito, tipkovnico ali zavarovanje za naslednja tri leta. Zahvalna stran torej lahko proda več, neposredno. Odlično to že dolgo počne Amazon.

 

3. Povabite ga k branju drugih vsebin

Zahvalno stran lahko uporabite za povezavo na vaše najbolj brane vsebine, blog zapise, infografike ali dokumente. Točno veste, kaj je uporabnik naredil na pristajalni strani, prilagodite zahvalno in mu ponudite povezane tematike, ki bi ga lahko zanimale. Pa še SEO uslugo si boste naredili.

 

4. Povabite na vaše družabne kanale

Na Facebooku, Twitterju in LinkedInu si želite angažirane publike, pa tudi večanje števila fanov in sledilcev ne škodi. Uporabite zahvalno stran za poziv k sledenju kanalom, kjer redno zagotavljate novosti, posebne ponudbe in kakovostne vsebine. Izpostavite vrednost, ki jo obiskovalec dobi, ko klikne Follow – in jo tudi dostavljajte.

 

5. Prosite ga za pomočMarketo zahvalna stran

Je vaš poslovni cilj v tem trenutku generirati več novih leadov in širiti glas o vas? Zadovoljni ljudje (in vaši obiskovalci to so) radi pomagamo. Povabite obiskovalca vaše zahvalne strani k deljenju vaše super vsebine na družabnih medijih. Zgled tu ponuja Marketo, ki ob prenosu dokumenta ponudi simpatičen pop-up.

 

6. Zgradite dodatno zaupanje

Zadovoljne stranke so področje, kjer se težko preveč pohvalite. Zahvalno stran lahko uporabite za dodatno kredibilnost vaše ponudbe. Izpostavite logotipe strank ali partnerjev. Lahko pridobite izjavo konkretne osebe s sliko in podpisom? Potrdite obiskovalcu, da se je prav odločil in da je v dobri družbi.

 

7. Vprašajte, kar vas zanima

Zahvalno stran lahko uporabite tudi za pridobivanje podatkov, ki bi jih drugače težko dobili. Razmislite, katere informacije potrebujete in zakaj ter obiskovalcu postavite samo ta vprašanja. O omejeni pozornosti na spletu je bilo že veliko govora. Cenite vaše (potencialne) stranke in njihov čas.

Vam bo poznavanje izzivov, s katerimi se obiskovalec srečuje pri delu, pomagalo pri bolj fokusirani komunikaciji v prihodnje? Vprašajte ga. Pridobljene informacije lahko uporabite za naslednje mailing kampanje, blog zapise, pripravo bolj poglobljenega dokumenta (če se izkaže, da je določeno področje res pereče), lahko vam služi kot rdeča nit celotnega lead nurturing programa, ki ga pripravljate za ogrevanje potencialnih kupcev. Na drugi strani vam lahko pomagajo prodati več obstoječim strankam ali razviti novo storitev/boljši produkt.

 

Zahvalna stran je podstran, na katero ‘pade’ bralec po zaključku želene akcije. Ker smo mu dostavili točno to, kar je želel, je dobro razpoložen in zadovoljen. Vse se je zgodilo, kot si je predstavljal ali pa še bolje. Imamo torej zadovoljnega Tadeja, ki se še vedno nahaja na naši spletni strani. Od nas je odvisno, ali bomo znali to uporabiti in ga angažirati še naprej – ali pa bomo pustili, da mu tipkovnico proda nekdo drug.

 

PS: Hvala sodelavki Lei za ilustrativne slike ob zapisu.

Sorodne vsebine

Kategorije