Pripravili smo prvi Marketing automation vodič v slovenščini in navdušeni smo. Zasluži si pompozno napoved in predstavitev vsebine. Še prej pa nekaj besed, zakaj je do njega sploh prišlo.
Nakupne poti so se spremenile
Ljudje za vsakodnevna opravila, tudi nakupovanje, uporabljamo splet. Prednost njegove bližine, enostavnosti in anonimnosti izkoristimo za raziskovanje različnih stvari, ki nas zanimajo. Splet nima delovnega časa, ne dvigne obrvi ob čudnih vprašanjih, isto vsebino brez naveličanja prikaže neštetokrat in ne pričakuje nobene obveznosti. Če nam nekaj ni všeč, gremo stran. Če nam nekdo vsiljivo poskuša nekaj prodati, gremo stran. Ne da bi se počutili slabo , saj vendar nihče ni bil osebno prizadet.
Na spletu torej iskreno in z manj zadržki izražamo svoje interese in zanimanja. Te informacije so zlata vredne za marketingarje – le priti morajo do njih.
Na srečo digital ni le povzročil tektonskih nakupnih sprememb in izginil neznano kam, temveč ponuja tudi dostop do dragocenih informacij o kupcih. Spletna analitika natančno spremlja obnašanje obiskovalcev naših spletnih premis, marketing automation pa perspektivo obrne. Fokus preusmeri z nas na kupca. Prinese nam vpogled v obnašanje vsakega posameznega obiskovalca in gre še korak dlje – omogoča personalizirano komunikacijo z njim.
Te komunikacije oziroma uporabe orodja zanjo pa se je treba naučiti. Po eni strani je intuitivna, po drugi pa ima svoja pravila, ki jih je dobro razumeti. In s tem namenom je nastal Marketing automation vodič – ker v slovenščini še ni bilo dokumenta, ki bi na enem mestu predstavil, kako se pogovarjati z današnjim kupcem.
Marketing automation je orodje, …
Marketing automation vodič za začetek predstavi, kaj sistem sploh je in kako deluje. Razloži, kako marketing automation omogoča komunikacijo s kupcem na prvih 70% nakupne poti, ki poteka na spletu. V tem uvodnem delu tudi odpravi pomisleke glede primerne velikosti podjetja in njegove branže.
… ki osrečuje mnoge oddelke,
Marketing automation pa ne navdušuje le marketinškega oddelka. Personalizirana komunikacija s kupcem prinaša številne prednosti tudi za prodajnike. Njihovi prodajni rezultati pa ponavadi direktorja ne pustijo hladnega. V vodiču smo podrobneje razdelali, kako se koristi uporabe sistema kažejo za posamezne oddelke. Tudi IT služba ga bo vzljubila.
… zmore marsikaj
Sistem vsebuje številne funkcije in zmožnosti. Vodič predstavi, katere sploh obstajajo, nato pa se posveti najbolj uporabnim in uporabljenim. Spoznali boste, kako se marketing automation loteva samega generiranja leadov, spremljanja obnašanja obiskovalcev na spletu, e-mail marketinga, negovanja leadov in njihovega točkovanja, A/B testiranja in analitike. A tu je na mestu opozorilo – zmogljivosti, ki jih potrebujete, so odvisne od poslovnih ciljev.
… in to z veseljem pokaže.
Posebno poglavje je namenjeno čisto praktičnemu primeru, ki na enostaven način pokaže, kako izgleda nakupna pot popotnika Marka in kako je s pametno uporabo marketing automation sistema Zavarovalnica Zmaga poskrbela, da je Marko postal njena zvesta stranka.
Dogajanja na področju digitalnega marketinga je danes preprosto preveč, da bi se slovenski jezik imel čas prilagajati in izbirati ustreznice. S tem namenom smo na koncu vodiča dodali še slovarček, ki olajša razumevanje vseh teh tujk.
Ob učenju komunikacije z današnjim kupcem boste gotovo imeli celo vrsto vprašanj in Marketing automation vodič je dober začetek. Dal vam bo celovito sliko, kako izjemno pomembno vlogo ima marketing danes – od odnosa s kupcem in tehnološkega znanja do merljivega povečanja prodaje. Če pa kakšno vprašanje še vedno ostane v zraku, ga z veseljem ukrotim za vas.