Branje: 6 min

5 email taktik za boljšo spletno prodajo

Odkrijte, kako lahko z majhnimi spremembami v svojih emailih povečate prodajo prek spleta. Z vami delimo 5 preverjenih taktik za dvig konverzije v ecommerce emailih.

Kazalo vsebine

Ecommerce zadnja 3 leta zaznamujejo številne spremembe. Od 2019 do 2022 je delež spletne prodaje glede na celotno globalno maloprodajo narasel s 15 % na izjemnih 22 %.

V tem času so se pojavili novi marketinški kanali, ki spodbujajo spletno prodajo. AI omogoča hitrejšo produkcijo digitalnih vsebin za predstavitev in marketing izdelkov. Tudi družbena omrežja so v tem času sunkovito zrasla in začela omogočati družbeno nakupovanje.

A kljub vsem tem spremembam je potrebno poudariti, da email marketing ostaja ena izmed ecommerce stalnic, ki svoj status kanala z najvišjo donosnostjo samo še bolj utemeljuje. Kar se tiče učinkovitosti različnih kanalov, se je 47 % marketingarjev strinjalo, da je email najučinkovitejši, sledijo pa si družbena omrežja (39 %), SEO (33 %) in vsebinski marketing (33 %).

Email taktike za povečanje spletne prodaje

Učinkovitost email marketinga pa lahko še dodatno izkoristite v svojem ecommerce poslu, če upoštevate naslednjih 5 taktik za povečanje spletne prodaje.

1. Vzbudite zanimanje s pozivi na gumbih

Ne glede na to, kako lep ali velik bo gumb v emailu, dizajn ne more samostojno pripomoči k višjim klikom in tudi prodaji. Pri klikih je najpomembnejši poziv k dejanju ali CTA (angl. call to action), zato si vzemite nekoliko več časa, da izberete nepredvidljive pozive, ki vaše bralce spodbudijo k dejanjem.

Dobro pravilo za izbiro poziva na gumbih je, da se izognete zgolj obveščanju, kaj sledi za uporabnika, in poudarite vrednost ponudbe.

Uporabnik ne potrebuje prenosa PDF dokumenta, temveč potrebuje informacije, ki jih vaš vodič ponuja. Prav tako jih ne zanima, kako vaš izdelek deluje, temveč jih zanima, kako lahko vaš izdelek reši njihov problem.

Upoštevajte to pri izbiri napisov na gumbih in vzbudite zanimanje.

Produkt ali storitevObičajen pozivSpodbuden poziv
Aplikacija za rezervacijo miz v deljenih delovnih prostorihPrenesite aplikacijoRezervirajte najljubšo mizo
Organizirani enodnevni izletiIzberite destinacijoKam bi šli na izlet?
Suho sadje in oreščkiKupi zdajIzberi zdrav prigrizek

2. Potegnite uporabnika v uporabniško izkušnjo

Vsi poudarjajo, da so privlačne fotografije produktov ali storitev ključne za dobro spletno prodajo. Vendar – kaj to zares pomeni?

Če je potrebno izpostaviti eno pravilo pri izbiri grafičnega materiala, sledite temu, da potegnete uporabnika v izkušnjo, kako je uporabljati vaše izdelke ali storitve.

V emailih lahko naštevate napredne značilnosti vašega produkta, ki zvenijo bolj ali manj impresivno. Lahko pa samo pokažete, kako impresivno deluje vaš izdelek. Zgoraj imamo dva primera, ki učinkovito združujeta oboje. S slikami najprej pritegneta pozornost in jasno pokažeta USP izdelkov (nepremočljivost pohodniških čevljev in raztegljivost pasu), v nadaljevanju emaila pa naštejeta tudi prednosti.

Ne pozabite namreč, da vaši kupci ne kupujejo vašega izdelka, temveč tisto, kar mu vaš izdelek prinese. Zato čim bolj neposredno poudarite, kako se bo vaš izdelek umestil v njihov življenjski slog ali pa tega dvignil na povsem nov nivo.

3. Usmerite pogled na glavni CTA

Ko oblikujete emaile, ne podlezite dizajnerskim trendom, ki prinašajo zgolj estetiko, ne pa tudi konverzije. Izognite se nepotrebnim dekorativnim elementom in fotografijam za ozadje, ki nimajo nobenega pomena.

Rajši izberite vizualne elemente, ki usmerjajo pogled na vaš glavni CTA. To ne pomeni, da morate okrog gumba postaviti nešteto puščic, ki kažejo nanj.

To lahko naredite tako subtilno, da večina prejemnikov vašega emaila ne bo niti opazila, da jih spodbujate h kliku na izbrani gumb.

Poglejmo si nekaj primerov, ki to naredijo zelo učinkovito.

Uporabite lahko ozadje elementa z gumbom, da z gradientom ali svetlejšo barvo pritegne pogled na predel, kjer se nahaja gumb. Tu imejte v mislih, da se lahko pozicija elementov spreminja glede na velikost zaslona, zato postavitev vedno preverite na različnih napravah.

Z nekoliko več kreativnosti pa lahko izkoristite tudi motive na fotografijah ali grafikah, da nakažejo pot h kliku. Zelo učinkovit je usmerjen pogled osebe na fotografiji ali pa postavitev fotografiranih elementov, ki kot puščica usmerijo pogled.

4. Cena pod izdelkom

Želite s predstavitvijo izdelkov v svojih emailh izstopati? Želite poskusiti nekaj drugačnega?

Poigrajte se z različnimi elementi in jih testirajte v različnih email kampanjah, le ceno izdelka vedno ohranite pod predstavitvijo izdelka. Zakaj?

Znanstvena raziskava je pokazala, da ima lokacija cene nad ali pod izdelkom velik vpliv na uspešnost prodaje. Cene, ki so vertikalno prikazane nižje, se kupcem zdijo nižje in tako spodbudijo višjo prodajo – ne da bi znižale percepcijo kakovosti izdelka.

Za primer: cena zobne nitke (2,49 $) se je kupcem zdela za 9 % nižja, če je bila prikazana pod izdelkom kot nad njim. V trgovini z alkoholnimi pijačami se je prodaja povišala za 35,2 %, ko so cene prikazali pod steklenicami kot pa nad njimi.

To ne pomeni, da morajo biti vaši izdelki predstavljeni na dolgočasen način. Za zgled vzemite nekaj spodnjih primerov, ki združujejo privlačen videz emaila in ceno, zapisano pod izdelkom.

5. Interaktivna email vsebina

Medtem ko na družbenih medijih vse mežika in se premika, da pritegne našo pozornost, večina uporabnikov emaile še vedno dojema kot precej statične. Zato je potrebno izkoristiti element presenečenja in jih povabiti k interakciji z emailom kar v njihovem inboxu.

Če smo še pred nekaj leti držali pesti, da bodo prejemniki po kliku na izdelek nakup tudi opravili, jih lahko sedaj povabimo k nakupu neposredno v email sporočilu. Z interaktivnimi email vsebinami lahko uporabniki spremljajo zalogo, pobliže pogledajo izdelek, ga dodajo v košarico in celo zaključijo naročilo.

Tako lahko povišate verjetnost konverzije in tudi odgovorite na želje uporabnikov. Skoraj 60 % uporabnikov poroča namreč, da se odzovejo na interaktivne email vsebine. To pomeni, da jih z veseljem uporabljajo.

Dyspatch kot eden izmed ponudnikov AMP rešitev za emaile navaja, da lahko z njihovimi produkti zvišate odzivnost uporabnikov za 500 %, pridobite za 86 % več klikov in povečate konverzijo za 300 %.

Ali to pomeni, da v marketingu ne potrebujemo več pristajalnih (angl. landing) strani? Absolutno ne, saj je email samo eden izmed digitalnih kanalov. Vendar če lahko izkoristite interes uporabnika, ne da bi od njega zahtevali 5 različnih korakov na 3 različnih platformah, ne ignorirajte tega potenciala.

Email marketing je močen kanal, a ne edini

Če želite maksimalno izkoristiti priložnosti za povečanje konverzije pri spletni prodaji, preverite 3 področja, kamor svoje resurse in trud vlagajo najuspešnejša ecommerce podjetja.

Na povezavi lahko prenesete tudi naš vodič za ecommerce trende v 2023.

Sorodne vsebine

Kategorije