Branje: 6 min

COVID-19: 6 stvari, ki so vplivale na vaš posel, a niti ne veste

Delo od doma in hitra posodobitev informacij o vašem poslovanju sta samo dve področji, na katere so trenutne razmere vplivale. V članku si preberite 6 pomembnih stvari, s katerimi je COVID-19 prekinil vaše ustaljeno poslovanje in vplival na vaše podjetje. Z vami delimo tudi rešitve!

Kazalo vsebine

Pandemija in razglasitev izrednih razmer sta pretresli poslovanje prav vsakega podjetja v Sloveniji, zagotovo pa bo vsako podjetje moralo prilagoditi svoj način delovanja tudi po koncu izrednega stanja. S tem namenom vam v tokratnem prispevku predstavljamo 6 področij poslovanja, na katerih je COVID-19 pustil svoj pečat, pa nanje morda sploh niste pomislili.

1. Ste izključili IP naslove vaših sodelavcev?

Delo od doma je v času epidemije COVID-19 postalo del vsakdana. Verjamemo pa, da marsikdo pri tem ni pomislil, da so vaši sodelavci pri delu (in tudi sicer) povezani na domače spletno omrežje in ne na službeno. Na prvi pogled nič problematičnega, pa vendar. Medtem ko zaposleni v podjetju vsakodnevno obiskujejo vašo spletno stran, pri tem ustvarjajo določen delež prometa na strani, ki za vaše podjetje ni relevanten. Večina podjetij že ima izključen promet iz IP naslova podjetja, kjer se nahajajo pisarne, upamo pa si trditi, da se v trenutnih kaotičnih razmerah zagotovo najde kdo, ki na to ni pomislil.

Zato vam svetujemo, da čim prej v analitičnih računih ustvarite filtre za domače IP naslove vseh zaposlenih. Tako boste poskrbeli, da bodo podatki o prometu na vseh platformah, ki jih uporabljate, še naprej merodajni in zanesljivi.

2. Ne pozabite na posodobitev Google My Bussiness računa

Ne zgrešimo kaj dosti, če rečemo, da so trenutne razmere marsikatero podjetje potisnile ob rob in popolnoma spremenile način njihovega delovanja. Zato tudi kupci niso prepričani, ali vaše podjetje trenutno posluje, kateri delovni čas je pravi in ali nudite dostavo. Mnogi med njimi informacije o vas iščejo ravno na spletu.

V ta namen vam priporočamo, da redno posodabljate spremembe v vašem Google My Business profilu, ki je nedavno tega omogočil poseben tip objave ‘COVID-19 update’.

Kako to naredite in katere namige uporabljati za čim učinkovitejšo prilagoditev vašega profila izrednim razmeram, preberite prispevek Nujni ukrepi za podjetja v času SARS-CoV-2 (COVID-19).

3. Uredite možnost brezstičnega plačila

V izogib fizičnemu kontaktu je smotrno razmisliti tudi o načinih plačila, ki jih ponujate na svoji spletni strani in mednje uvrstiti brezstična plačila. Tu vam svetujemo, da se izogibate možnosti plačila po predračunu oziroma nakazila na TRR, saj ta – zaradi zamudnosti izpolnjevanja podatkov – v veliki meri odvrača kupce od končnega nakupa.

Poslužite se raje možnosti plačila s kreditnimi karticami ali plačila prek spletnega posrednika, kot je PayPal. To je idealna priložnost, da svojim kupcem predstavite prednosti brezstičnega nakupovanja in jim zagotovite, da je poslovanje z vašo spletno trgovino varno in zaščiteno s potrebnimi certifikati. Tako se bo vaš kupec počutil varno in suvereno tudi v najbolj negotovih časih.

4. Ste prava podpora svojim strankam?

Čeprav boste pomembne informacije o poslovanju že delili na svoji spletni strani in Google My Business profilu, v teh časih in po koncu izrednih razmer nikakor ne pozabite tudi na odzivno podporo strankam na drugih kanalih, saj vas zdaj potrebujejo (in vi njih) bolj kot kadarkoli.

Vaše stranke zagotovo, poleg stanja vašega poslovanja, zanimajo tudi statusi njihovih naročil, potencialne stranke pa podrobnosti o določenih izdelkih. S kvalitetno podporo strankam – najsibo preko telefona, maila ali družbenih omrežij – boste poskrbeli za dobro sliko tako pri obstoječih kot tudi potencialnih strankah. To je pomemben vidik tudi za podjetja, ki so zaradi izrednih vladnih ukrepov morala začasno zapreti svoja vrata in prekiniti svoje poslovanje.

5. Aktivnosti na družbenih omrežij

Kot smo že omenili, lahko na eni strani preko socialnih omrežij skrbite za ažurnost informacij v zvezi z vašim poslovanjem in podporo obstoječim strankam. Po drugi strani pa lahko, glede na dejstvo, da ljudje preživimo na socialnih omrežjih več časa kot kadarkoli prej, preko objav na socialnih omrežjih, okrepite svojo prisotnost na spletu. S pristno komunikacijo in grajenjem odnosa s svojimi sledilci boste zagotovo pritegnili pozornost tudi novih strank in poslovnih partnerjev. Ne glede na to, kako nepredvidljivi so meseci pred nami, smo lahko prepričani, da bomo v novo dobo vstopili bolj povezani.

6. Kaj pa oglaševanje?

Ne varčujte z oglaševanjem! Zdaj je najboljši in najbolj primeren čas, da z oglasi stopite iz množice in poskrbite za stik z morebitnimi kupci. Dejstvo je, da v tem času ljudje preživimo več časa na spletu, več časa na spletu pa pomeni več možnosti, da vaš oglas ujame uporabnika in ga prepriča v nakup. Še posebej bi morala moč spletnega oglaševanja izkoristiti tista podjetja, ki so po sili razmer morala zapreti svoje fizične trgovine. Kako se torej lotiti oglaševanja?

Drži, da se je vedenje uporabnikov na spletu spremenilo, ne samo z vidika preživetega časa na spletu, temveč se spremembe kažejo tudi v celotnem nakupnem procesu. Samo ena od sprememb je podatek o skoraj 25 % zmanjšanju spletnega iskanja preko mobilnih naprav, zato ne pozabite temu primerno prilagoditi tako svoje spletne strani kot tudi oglase.

Prav tako pa se je spremenilo uporabnikovo spletno iskanje, na vas pa je, da tu izkoristite možnost vpogleda v Google Trends in Search Terms v vaših Google Ads kampanjah, ter ponudbo prilagodite uporabnikom in njihovim trenutnim potrebam. Pa ne samo v oglasih, tudi na spletni strani izpostavite izdelke, za katere je trenutno več povpraševanja in za katere smatrate, da bi bilo več povpraševanja. V kolikor ste se torej znašli v neugodni situaciji in vaše podjetje nudi športno opremo, se raje osredotočite na oglaševanje izdelkov za vadbo doma, spletne trgovine s kozmetičnimi izdelki in ličili pa prilagodite s ponudbami z izdelki za osebno higieno (mila, šamponi, razkužila in podobno).

Skratka, ne režite oglaševalskega proračuna, prilagodite strategijo!

Sedaj ni čas za oklevanja, ampak učinkovite rešitve

Če niste prepričani, kako prilagoditi svoj poslovni model spremenjenim tržnim razmeram in navadam potrošnikov, smo tukaj za vas. Številnim poslovnim partnerjem pomagamo prebroditi trenutne razmere in podpreti njihov posel na spletu. Pišite nam, naša ekipa bo z veseljem poiskala najboljšo rešitev za vas.

Sorodne vsebine

Kategorije