Kako upravljati s podatki o podjetju in skrbeti za ažurne informacije, ki jih vidijo vaše stranke?
Koronavirus oz. SARS-CoV-2 (bolezen: COVID-19) je poskrbel, da marsikatero podjetje posluje drugače. Opažamo, da se nekateri na spremembe trga lažje, drugi težje prilagajajo, vendar podjetja zaradi trenutne situacije pogosto pozabijo na to, kaj se o njih v tistem trenutku sprašujejo njihove stranke! Navadno so ta vprašanja popolnoma preprosta: ali podjetje sploh posluje, imajo morda moteno dostavo, kako skrbijo za ukrepe, ki preprečujejo širjenje koronavirusa preko njihovih storitev in izdelkov itd.
Vsak zamujeni dan, ko ne zagotavljate ažurnih informacij, je lahko dan, ko po nepotrebnem izgubljate obstoječe in potencialne stranke. S seznamom ukrepov (spodaj) poskrbite, da boste spremembe naredili povsod tam, kjer jih lahko naredite. Če se vam pa kje zatakne, se lahko kot vedno obrnete na nas in vam bomo pomagali.
V nadaljevanju bomo zajeli sledeče spremembe:
- Sprememba Google My Business profila.
- Spremembe v strukturiranih podatkih (za spletne trgovine).
Katere spremembe Google My Business profila morate narediti, če COVID-19 vpliva na delovanje vašega podjetja
Prikaz obvestila, ki je dostopen v Google My Business profilu podjetja – prva stran.
Google je v enem izmed svojih zapisov dokaj jasno poudaril, da morate v Google My Business profilih vašega podjetja posodobiti spodnje podatke:
Posodobite delovni čas poslovanja
Če se je zaradi COVID-19 virusa vaše delovni čas spremenil je potrebno le tega posodobiti.
Prikaz delovnega časa v Google My Business profilu podjetja – razdelek Info.
Posodobite podatke o podjetju
Uredite podatke o podjetju tako, da omenite kakšne ukrepe ste sprejeli (če ste jih), npr. dostava na dom. Omenite lahko tudi, če imate zamude v dostavi, skratka vse informacije, ki se dotikajo spremenjenega delovanja podjetja.
Prikaz posodobljenega zapisa v Google My Business profilu podjetja – razdelek Info / Opis podjetja.
Kreirajte objavo
Kreirajte objavo in poskrbite, da bodo vaše stranke informacijo o vašem delovanju v času koronavirusa lahko videli že pred samim obiskom vaše spletne strani.
Prikaz objav v kartici Google My Business – razdelek Info / Objave.
Posodobitev vsebine 25. 03. 2020:
Google je dodal novo funkcionalnost, ki v Google My Business nastavitvah omogoča objavo o trenutnem stanju oz. statusu podjetja zaradi trenutnih COVID-19 razmer.
Ne pozabite preveriti ustreznosti podatkov
Navadno podjetja uporabljajo ločene “gmail” račune za svoje Google My Business profile. Preverite, ali v podjetju redno prebirate e-mail, ki ste ga navedli, oz. ali imate narejeno ustrezno preusmeritev na e-mail, ki ga redno prebirate. Google v prihodnje napoveduje namreč veliko novosti na področju dodatnih COVID-19 funkcionalnosti. Enako velja preveriti tudi telefonsko številko, saj se nemalokrat pripeti, da smo pustili vneseno telefonsko številko telefona, ki zvoni v pisarni, kjer trenutno ni nikogar.
Spremembe v strukturiranih podatkih o izdelkih, dogodkih in posebnih obvestilih
Kaj so strukturirani podatki?
Strukturirani podatki so podatki, ki jih lahko vključimo v kodo strani in tako pomagamo Googlu pri razumevanju in posebnemu izpisovanju iskalnih zadetkov.
Primeri izpisa nekaterih strukturiranih podatkov na Googlu:
Primeri izpisa nekaterih strukturiranih podatkov na Googlu
Ecommerce strukturirani podatki
Za ecommerce se svetuje, da se poleg vodenja podrobnih informacij o zalogi, informacije o zalogi vključuje tudi v samo shemo izdelka (kodo), saj je Google napovedal poudarek na ažurnosti teh informacij. To velja tako za shemo produkta kot za shemo produktnega feeda, v kolikor ste vpisani v Google Merchant Center (Google for Retail) – tujina. V kolikor strukturiranih podatkov na vaši spletni strani nimate, je morda sedaj pravi čas, da začnete o njih resno razmišljati.
Dogodki in virtualni dogodki ter statusi
Dogodki in statusi
Za podjetja, ki uporabljajo strukturiran podatek Event, je Google izdal priporočila, naj se prilagodijo podatki, kot je eventStatus, EventCancelled ali EventPostponed, ter da se ob enem zadrži originalni podatek startDate, vsaj dokler nimamo potrjenega novega datuma.
Virtualni dogodki in statusi
Dogodki, ki so glede na COVID-19 ukrepe sedaj na voljo le preko spleta, naj kot lokacijo vsebujejo podatek VirtualLocation. Spremenjen naj bo podatek eventAttendanceMode v OnlineEventAttendanceMode.
Posebna COVID-19 obvestila
Spletno mesto lahko vključuje posebni shema podatek, ki se imenuje SpecialAnnouncement in je primeren za šole, zdravstvene ustanove, lekarne, policijo, vladne ustanove in različne skupnosti. Vanj se lahko zapiše posebna obvestila, ki se nanašajo na informacije, vezane na COVID-19. npr. “V tej instituciji so zaznana obolenja s COVID-19.”
Ne odlašajte, če potrebujete pomoč pri ukrepih
Vaše podjetje gre trenutno čez velike preizkušnje, zato želimo poudariti, da vam lahko pomagamo – bodisi pri urejanju Google My Business profila ali pa pri ostalih področjih digitalnega marketinga. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli rešitev, prilagojeno za vaš posel.