Branje: 4 min

Nujni ukrepi za podjetja v času SARS-CoV-2 (COVID-19)

Koronavirus oz. SARS-CoV-2 (bolezen: COVID-19) je prinesel številne spremembe za podjetja. Vaše stranke pričakujejo, da jih obvestite, kako izredno stanje vpliva na vaše poslovanje. V članku preverite seznam seznam nujnih ukrepov, kje je potrebno spremeniti podatke o podjetju, kako lahko to storite in katere druge spremembe želite narediti za čim boljše poslovanje v času izrednih razmer.

Kazalo vsebine

    Kako upravljati s podatki o podjetju in skrbeti za ažurne informacije, ki jih vidijo vaše stranke?

    Koronavirus oz. SARS-CoV-2 (bolezen: COVID-19) je poskrbel, da marsikatero podjetje posluje drugače. Opažamo, da se nekateri na spremembe trga lažje, drugi težje prilagajajo,  vendar podjetja zaradi trenutne situacije pogosto pozabijo na to, kaj se o njih v tistem trenutku sprašujejo njihove stranke! Navadno so ta vprašanja popolnoma preprosta: ali podjetje sploh posluje, imajo morda moteno dostavo, kako skrbijo za ukrepe, ki preprečujejo širjenje koronavirusa preko njihovih storitev in izdelkov itd.

    Vsak zamujeni dan, ko ne zagotavljate ažurnih informacij, je lahko dan, ko po nepotrebnem izgubljate obstoječe in potencialne stranke. S seznamom ukrepov (spodaj) poskrbite, da boste spremembe naredili povsod tam, kjer jih lahko naredite. Če se vam pa kje zatakne, se lahko kot vedno obrnete na nas in vam bomo pomagali.

    V nadaljevanju bomo zajeli sledeče spremembe:

    • Sprememba Google My Business profila.
    • Spremembe v strukturiranih podatkih (za spletne trgovine).

    Katere spremembe Google My Business profila morate narediti, če COVID-19 vpliva na delovanje vašega podjetja

    Googlovo obvestilo ob prijavi v Google My Business
    Prikaz obvestila, ki je dostopen v Google My Business profilu podjetja – prva stran.

    Google je v enem izmed svojih zapisov dokaj jasno poudaril, da morate v Google My Business profilih vašega podjetja posodobiti spodnje podatke:

     

    Posodobite delovni čas poslovanja

    Če se je zaradi COVID-19 virusa vaše delovni čas spremenil je potrebno le tega posodobiti.

    Prikaz delovnega časa podjetja v Google My Business profilu
    Prikaz delovnega časa v Google My Business profilu podjetja – razdelek Info.

     

    Posodobite podatke o podjetju 

    Uredite podatke o podjetju tako, da omenite kakšne ukrepe ste sprejeli (če ste jih), npr. dostava na dom. Omenite lahko tudi, če imate zamude v dostavi, skratka vse informacije, ki se dotikajo spremenjenega delovanja podjetja.

    Prikaz opisa podjetja v Google My Business profilu
    Prikaz posodobljenega zapisa v Google My Business profilu podjetja – razdelek Info / Opis podjetja.

     

    Kreirajte objavo

    Kreirajte objavo in poskrbite, da bodo vaše stranke informacijo o vašem delovanju v času koronavirusa lahko videli že pred samim obiskom vaše spletne strani.

    Prikaz objave o COVID-19 izdelane v Google My Business profilu
    Prikaz objav v kartici Google My Business – razdelek Info / Objave.

     

    Posodobitev vsebine 25. 03. 2020:
    Google je dodal novo funkcionalnost, ki v Google My Business nastavitvah omogoča objavo o trenutnem stanju oz. statusu podjetja zaradi trenutnih COVID-19 razmer.

     

    Ne pozabite preveriti ustreznosti podatkov

    Navadno podjetja uporabljajo ločene “gmail” račune za svoje Google My Business profile. Preverite, ali v podjetju redno prebirate e-mail, ki ste ga navedli, oz. ali imate narejeno ustrezno preusmeritev na e-mail, ki ga redno prebirate. Google v prihodnje napoveduje namreč veliko novosti na področju dodatnih COVID-19 funkcionalnosti. Enako velja preveriti tudi telefonsko številko, saj se nemalokrat pripeti, da smo pustili vneseno telefonsko številko telefona, ki zvoni v pisarni, kjer trenutno ni nikogar.

     

    Spremembe v strukturiranih podatkih o izdelkih, dogodkih in posebnih obvestilih

     

    Kaj so strukturirani podatki?

    Strukturirani podatki so podatki, ki jih lahko vključimo v kodo strani in tako pomagamo Googlu pri razumevanju in posebnemu izpisovanju iskalnih zadetkov.

    Primeri izpisa nekaterih strukturiranih podatkov na Googlu:

    Vzorčni prikazi obogatenih rezultatov na Googlu
    Primeri izpisa nekaterih strukturiranih podatkov na Googlu

     

    Ecommerce strukturirani podatki

    Za ecommerce se svetuje, da se poleg vodenja podrobnih informacij o zalogi, informacije o zalogi vključuje tudi v samo shemo izdelka (kodo), saj je Google napovedal poudarek na ažurnosti teh informacij. To velja tako za shemo produkta kot za shemo produktnega feeda, v kolikor ste vpisani v Google Merchant Center (Google for Retail) – tujina. V kolikor strukturiranih podatkov na vaši spletni strani nimate, je morda sedaj pravi čas, da začnete o njih resno razmišljati.

     

    Dogodki in virtualni dogodki ter statusi

     

    Dogodki in statusi

    Za podjetja, ki uporabljajo strukturiran podatek Event, je Google izdal priporočila, naj se prilagodijo podatki, kot je eventStatus, EventCancelled ali EventPostponed, ter da se ob enem zadrži originalni podatek startDate, vsaj dokler nimamo potrjenega novega datuma.

     

    Virtualni dogodki in statusi

    Dogodki, ki so glede na COVID-19 ukrepe sedaj na voljo le preko spleta, naj kot lokacijo vsebujejo podatek VirtualLocation. Spremenjen naj bo podatek eventAttendanceMode v OnlineEventAttendanceMode.

     

    Posebna COVID-19 obvestila 

    Spletno mesto lahko vključuje posebni shema podatek, ki se imenuje SpecialAnnouncement in je primeren za šole, zdravstvene ustanove, lekarne, policijo, vladne ustanove in različne skupnosti. Vanj se lahko zapiše posebna obvestila, ki se nanašajo na informacije, vezane na COVID-19. npr. “V tej instituciji so zaznana obolenja s COVID-19.”

     

    Ne odlašajte, če potrebujete pomoč pri ukrepih

    Vaše podjetje gre trenutno čez velike preizkušnje, zato želimo poudariti, da vam lahko pomagamo – bodisi pri urejanju Google My Business profila ali pa pri ostalih področjih digitalnega marketinga. Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli rešitev, prilagojeno za vaš posel.

    Sorodne vsebine

    Kategorije