Branje: 5 min

Spletno oglaševanje: AdWords strategije za boljše prodajne rezultate

Spoznajte nekoliko drugačno taktiko za spletno oglaševanje. Strategija 1-1-1 pomeni AdWords oglaševanje z oblikovanjem oglasnih skupin z eno samo ključno besedo. V članku preverite, katere prednosti vam lahko prinese, in preko primerov izvedite, kako lahko zasnujete tako kampanjo.

Spletno oglaševanje

Kazalo vsebine

Za res vrhunske CTR-je je potrebno AdWords platformi nameniti malce več časa. Ta vložek se bo odražal v (še) boljših ocenah kakovosti vaših ključnih besed, nižjih cen na klik ter večjemu številu konverzij. Za vrhunske rezultate AdWords platforma namreč zahteva optimizacijo kampanj na dnevni, če ne vsaj na tedenski ravni.
V prejšnjem blog zapisu “kako postaviti AdWords kampanje, ki prinašajo rezultate?” sem podrobno predstavil načine strukturiranja AdWords kampanj, tokrat pa bomo pobliže pogledali strategijo spletnega oglaševanja za izboljšanje CTR-ja.

AdWords strategija 1-1-1. Oglasna skupina za vsako ključno besedo!

Poglejmo si eno od možnosti, ki sem ji nadel ime strategija 1-1-1. Gre za oblikovanje oglasnih skupin z eno samo ključno besedo.

Da, prav ste prebrali! AdWords oglaševanje z eno samo ključno besedo.

Tisti, ki imate že nekaj izkušenj z spletnim oglaševanjem, boste hitro skočili v zrak in potožili, da to pomeni ogromno število oglasnih skupin in čisto preveč dela. Napovedal sem, da bomo za uspeh trdo delali. Premik od dobrih do odličnih rezultatov ni mačji kašelj. Potrebno je preizkusiti vsako možnost in ugotoviti, katera se nam najbolj splača.

Spletno oglaševanje - Strategija 1-1-1

Predpostavimo, da smo pohištveno podjetje, ki želi oglaševati na Googlu. Vzemimo primer kampanje z mizami, ki vsebuje oglasno skupino »klubskih mizic«. Za korektne rezultate se lahko postavljanja kampanje lotimo z vnašanjem večjega števila ključnih besed v oglasno skupino (naprimer 10-15) in oblikovanjem oglasa/-sov zanje. Seznam bi lahko vključeval naprimer (povsem naključno izbrane besede):

moderne klubske mizice
nizke klubske mizice
lesene klub mize
lesene klubske mize
klubske mize iz lesa …

S čim več ključnimi besedami, povezanimi z izdelki v oglasni skupini, želijo oglaševalci zajeti čim več uporabnikov, ki iščejo z raznolikimi iskalnimi izrazi. Oglas za to oglasno skupino bi lahko izgledal tako:

AdWords oglas: Ugodne klubske mizice

            Ponujamo klubske mizice po nizkih cenah.
            Oglejte si našo ponudbo.
            www.lesnopodjetje.eu/klubske-mizice

Težava, ki se v tem primeru pojavi, je, da več različnih ključnih besed prikaže isti oglas (nekdo išče lesene mizice, drugi moderne itd.). Oglas, ki ga oblikujemo za tako raznoliko skupino mora nujno biti generičen, da lahko vključuje tako širok nabor ključnih besed.

Spletno oglaševanje - Več ključnih besed za en oglas

Predpostavimo, da nekdo vpiše iskalni izraz »moderne klubske mizice« in se poleg vašega oglasa pojavi še spodnji konkurenčen oglas:

AdWords oglas: Moderne klubske mizice

            Praktične mize, ki olepšajo vaš prostor.
            Moderen dizajn in vrhunska kakovost. Preveri!
            www.mizarium.si/moderne-klubske-mizice  

Obstaja veliko večja verjetnost, da bo uporabnik kliknil na oglas, ki se ujema ali vsebuje njegov iskalni izraz. Poleg tega so ključne besede v prikaznem url-ju odebeljene in bolj izstopajo. Pomembno je tudi dejstvo, da bo Google dodelil boljšo oceno kakovosti posamezni ključni besedi, saj bosta relevantnost oglasa in CTR višja.

Rešitev je torej oblikovati oglasno skupino s posamezno ključno besedo in točno zanjo oblikovan oglas, ki opisuje točno to, kar posameznik išče na spletu.

Na ta način boste oblikovali za uporabnika zelo relevantne oglase. Z A/B testi različnih opisov lahko najdete različico, ki bo imela visok CTR in nizek CPC (ne pozabite spremljati konverzij).
[template id=”2005″]

NASVET: V zgornjem primeru s klubskimi mizicami bi kot ključne besede vključil isto frazo z različnimi stopnjami ujemanja, naprimer:

+moderne +klubske +mizice  –  (široko ujemanje z modifikatorjem)
“moderne klubske mizice”  –  (frazno ujemanje)
[moderne klubske mizice]  –  (točno ujemanje)

Redno spremljajte, katero ujemanje vam prinaša najboljše rezultate in analizirajte poročilo o iskalnih izrazih za dodatne ideje. Seveda ne smete pozabiti na negativne ključne besede, ki jih dodajate na ravni kampanje in oglasnih skupin. Z njimi izločite nerelevatne iskalne izraze, za potencialno zanimive pa oblikujte nove oglasne skupine in pripadajoče oglase.

Vaše ključne besede so temelj kampanje spletnega oglaševanja, spletna stran pa tla, na katerih gradite!

Videli smo, zakaj si je dobro vzeti več časa za oblikovanje oglasnih skupin z eno samo ključno besedo. V popolnem svetu bi seveda vsaka oglasna skupina imela svojo ključno besedo, zanjo oblikovan oglas in svojo lastno pristajalno stran. To je seveda v večini primerov težko izvesti, kar pa ne pomeni, da se ni vredno potruditi in se približati idealu.

A ne gre zanemariti, da je ključni dejavnik uspešnie kampanje spletnega oglaševanja tudi kakovostna spletna stran. Če boste imeli še tako dobre kampanje, boste s slabo spletno stranjo izkoristili le delček potenciala, ki vam jih ponuja razburljiv svet Google oglasov. Upoštevati morate prilagojenost strani mobilnim napravam, hitrost nalaganja, strukturo, navigacijo in ostale dejavnike, ki pomembno vplivajo na ocene kakovosti. V ta namen smo vam pripravili e-vodič s 30 nasveti, ki jih morate upoštevati pri postavitvi ali prenovi uspešne spletne strani:

Želite prodati več z digitalnim marketingom

Platforma AdWords je lahko odlično prodajno orodje

Od uporabnika pa je odvisno, kako učinkovito bo razpoložljiva orodja uporabil. Iznajdljivost in pragmatičnost sta velikokrat nagrajeni, ne smemo pa pozabiti na izkušnje, ki nam pomagajo pri odločitvah v nepredvidljivih okoliščinah. Z uporabo predstavljene strategije, ki sem jo imel možnost večkrat preizkusiti, boste zagotovo beležili boljše prodajne rezultate vaših kampanj spletnega oglaševanja. Pa srečno!

Sorodne vsebine

Kategorije