Branje: 4 min

Zakaj je remarketing ključen del marketinške strategije za vsako podjetje

Se tudi vam dogaja, da zaženete oglase, a ne dosegate želenih konverzij? Najbrž vam informacija, da je lažje prodati obstoječim kupcem kot iskati nove, ni tuja. Za vse, ki želite izvedeti več o remarketingu (retargetingu), smo povzeli prednosti tega načina oglaševanja.

Kazalo vsebine

V današnjem digitalnem svetu, kjer je konkurenca med podjetji neizprosna, je ključnega pomena najti učinkovite načine, kako doseči potencialne stranke. Ponovno trženje ali remarketing je učinkovit način povezovanja s potencialnimi strankami, ki že kažejo zanimanje za vašo blagovno znamko in s tem tudi vašo ponudbo. 

Čeprav je remarketing v veliko primerih testiranje pravih oglasov pravi ciljni publiki, s pravo pristajalno stranjo, smo prepričani, da je dolgoročno zelo pomembna strategija za spletno oglaševanje. 

Kaj sploh je remarketing?

Remarketing je strategija digitalnega oglaševanja, ki cilja na uporabnike, ki so že obiskali vašo spletno stran. Zanje lahko ustvarite prilagojene/personalizirane oglase na podlagi podatkov seje posameznega uporabnika, pripomogli pa bodo k temu, da bo ponovno obiskal vašo spletno stran.  

Zakaj naj bi podjetja uporabljala remarketing kampanje?

Remarketing je dolgoročna marketinška strategija. Ko enkrat nastavite svoje kampanje in te prinašajo obisk na vašo spletno stran, lahko dodatne remarketing kampanje, ki so aktivne, istočasno spomnijo uporabnika na vaš produkt oz. storitev, ga spet pripeljejo na vašo spletno stran in potencialno povečajo konverzije. Z remarketing kampanjami ciljate na to, da ste prva znamka/trgovina, na katero se bo kupec spomnil, ko bo končno pripravljen zapraviti denar. 

Prednosti remarketinga 

Izboljšanje konverzij na spletni strani 

Ena od glavnih prednosti remarketinga je izboljšanje konverzij. Stranke, ki so že pokazale zanimanje za vaše izdelke ali storitve, so že v zgornjem delu nakupnega lijaka. Remarketing omogoča, da se povežete s potencialnimi strankami v ključnem trenutku, ko so blizu sprejemanja odločitve o nakupu. Personalizirane remarketing kampanje, ki vključujejo prilagojene ponudbe ali popuste, pogosto spodbujajo kupce, da izvedejo končni nakup.

Promoviranje novih ali priljubljenih produktov

Stranke, ki obiščejo vašo trgovino in tam tudi nekaj kupijo, bodo zelo verjetno zainteresirane za nove izdelke ali izdelke, ki dopolnjujejo tisti izdelek ali storitev, za katero so se že odločile. Če so zapustile vaše spletno mesto, ne da bi opravile nakup, lahko ustvarite oglaševalsko akcijo, ki jih bo pozivala k ponovnemu obisku s posebnimi ponudbami. Morda bo že brezplačna dostava ali nekaj odstotkov popusta dovolj, da jih pripelje nazaj na vašo stran in da bodo tam opravile nakup ali oddale povpraševanje.

Povečanje prepoznavnosti znamke 

Remarketing ne služi le kot sredstvo za povečanje prodaje, temveč tudi za krepitev prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Redno prikazovanje oglasov potencialnim strankam povečuje zavedanje o vaši blagovni znamki, kar vpliva na uporabnikovo zaupanje in poveča verjetnost, da bo zopet obiskal vašo spletno stran, ko bo pripravljen na nakup.

Personalizacija sporočil

Remarketing omogoča prilagajanje sporočil glede na vedenje obiskovalcev vaše spletne strani. Sledenje uporabnikov vam omogoča, da jim prikažete oglase, ki so relevantni zanje. S tem lahko dosežete večjo stopnjo personalizacije in boljši stik s potencialnimi kupci. Če ima na primer nekdo v košarici izdelek in nakupa ni zaključil, lahko z remarketingom prikažete oglas z dodatnim popustom ali opomnikom o izdelku.

Si tudi vi želite boljše konverzije?

Ne pozabite, da je bistveno lažje prodati že obstoječim kupcem kot iskati nove. Remarketing vam lahko pomaga uporabnike, ki so že obiskali vašo spletno stran, znova pritegniti in s tem izboljšati konverzijo.

Če ste se remarketinga že lotili ali se ga še lotevate, pa imejte v mislih še en pomemben korak – pregled podatkov v analitiki in oglaševanju. Tako boste lahko popravili oglase, ki vam doslej niso prinašali želenih rezultatov in izboljšali tiste oglase, ki so bili doslej uspešni.

Vedno pa se lahko za pomoč obrnete tudi na nas – oddajte kratek obrazec za povpraševanje in preverite, kako vam lahko pomagajo naši strokovnjaki.

Sorodne vsebine

Kategorije