Branje: 5 min

Kaj je mobile first indexing in zakaj je pomemben za naše podjetje?

Preverite, kaj pomeni mobile first indeksiranje in zakaj ga morate upoštevati tudi v svojem poslu. V članku delimo tudi nekaj praktičnih nasvetov, kako lahko usvojite mobile first indeksiranje in prilagodite svoj digitalni nastop za odlično uporabniško izkušnjo tudi za mobilne naprave.

mobile SEO - Madwise

Kazalo vsebine

So it begins… Google-ov Gary Illyes je pred dnevi na konferenci v New Yorku občinstvu in svetovni javnosti potrdil, da je Google začel z rolloutom mobile first indexa na izbrane spletne strani. Že dve leti napovedovana velika sprememba v načinu, kako Google rangira in pozicionira rezultate iskanj, je končno pred nami.

Zakaj je to pomembna novica za vaše podjetje tudi, če se vam sanja ne, kaj hudiča je SEO in mobile first indexing?

Google se je že pred časom odločil, da bo zaradi porasti uporabe pametnih telefonov za brskanje po spletu začel na prvih mestih prikazovati povezave do tistih spletnih strani, ki bodo v osnovi močno prilagojene za pametne telefone (responsive design) ali celo zasnovane po konceptu mobile-first (stran postavimo v prvi vrsti za pametne telefone in šele nato za desktop).

Ker vaši potencialni partnerji ne živijo v afganistanskih jamah, imajo dostop do interneta in le-tega s pridom izkoriščajo za raziskovanje svojih B2B nakupov. Vsaj 90% njih, je to potrdilo že davnega 2014 v Googlovi raziskavi obnašanja B2B podjetji na spletu.

Uspeh vaše podjetja je danes (iskreno povedano že od predvčerajšnjim), odvisen od tega, kako dobro izkoriščate splet za generiranje novega posla. In hočeš, nočeš – vse se začne na stricu Googlu.

71% vseh B2B nakupnih poti se začne z iskanjem na Googlu.

Prevedeno – 71% vaših potencialnih partnerjev, ki bi morda kupili pri vas, če bi vas našli, začne iskati novega (npr.) dobavitelja tako, da gre na Google in vpiše izdelek, ki ga išče.

To je še en podatek iz leta 2014, zato lahko predvidevamo, da je danes ta odstotek še nekaj točk višji. Vprašajte se, kdaj ste nazadnje na svojo mizo privleli 3 mape vizitk z zadnjih 8 sejmov in vse kataloge potencialnih ponudnikov med 2012 in 2016 ter se lotili raziskave nakupov? Upam, da nikoli. Verjamem, da svoj čas uporabljate produktivno, odprete Google in začnete raziskovati potencialne ponudnike.

V neketerih primerih prvi trije rezultati ”poberejo” 80% vsega prometa – 80% vseh ljudi, ki išče neko ključno besedo, klikne na eno izmed prvih treh rezultatov. Verjamem, da je to dovolj velik razlog, da bi vsako, še tako tradicionalno podjetje zastriglo z ušesi.

Kar nas pripelje do mobile-first indeksiranja in vaše spletne strani, ki je danes na nezavidljivem četrtem mestu druge strani Googlovih rezultatov za ključno besedo vašega podjetja. Saj ste že slišali tisto, že rahlo zastarelo šalo, da truplo najlažje skrijemo na drugo stran Googlovih rezultatov? Danes redko kdo dejansko nadaljuje svoje iskanje preko prve strani rezultatov. In ravno to je srž tega zapisa.

Vaša spletna stran, pozicioniranje le-te na Googlovih iskanjih in način, kako izkoriščate splet za generiranje novih prodajnih sledi, so ključni za uspeh vaše prodaje v prihodnje.

Če vas potencialni partnerji ne najdejo med prvimi rezultati ali pa na vaši spletni strani ne najdejo enostavno informacij, ki jih želijo, bodo šli drugam. Dokaj logično. Razen, če imate monopol na globalnem trgu, tekmujete z množico direktnih in indirektnih konkurentov, med katerimi najuspešnejša podjetja odlično izkoriščajo digital za povečevanje prodaje.

Predstavljajte si naslednjo situacijo. V vašo poslovno stavbo naslednji torek med 9.30 in 14.50 pridejo štirje različni ljudje. Vsi so potencialni partnerji, ki so vstopili z določenimi vprašanji in interesom za sodelovanje. Bi bili jezni na svojo ekipo, če bi dotične osebe enostavno ignorirali? Češ, saj se bodo že znašli, če bodo kaj hoteli od nas, imamo v 4 nadstopju na vratih sobe 207 naše kontaktne podatke. Sploh pa imamo na vhodu v pisarno direktorjeve tajnice katalog z leta 2011.

Točno to, samo v veliko večjem obsegu delate na spletu. Splet vam lahko (brez nakladanja in pretiravanja) prinese vrhunske rezultate, pomaga vaši prodaji, da proda več in lažje, skrajša prodajne cikle, vsak mesec obdela neprimerno večje število leadov, vas pa oboroži s podatki, ki vam omogoča lažje in bolj natančno planiranje.

Kaj lahko naredite, da se pripravite na mobile first indexing?

Če imate spletno stran, ki je prilagojena za mobilnike, je vaša naloga enostavnejša. Poskrbite, da bo uporabnik, ki se bo znašel na mobilni verziji vaše spletne strani, imel super uporabniško izkušnjo.

  • Pišite krajše, vsebinsko bogate vsebine (tekste) za mobilno spletno stran.
  • Pozanimajte se, kaj je AMP standard in svojo mobilno spletno stran opremite s tem vtičnikom.
  • Z orodji, kot so Google Analytics, Rank Trackr, Nightwatch,… redno spremljajte vaše Google položaje, da boste lahko ukrepali ob vsaki spremembi.

Lahko pa si olajšate življenje in zgornje stvari zaupate strokovnjakom.

Če je vaša spletna stran neprilagojena za mobilne naprave (ni responsive), pa prosim, pokličite izbrano agencijo in se začnite pogovarjati o novi spletni strani. Čim hitreje. Malo ste že pozni.

Vse se začne na Googlu. Konča pa naj se s prijetnim osebnim sestankom, kjer s partnerjem osebno dogovorimo odlično sodelovanje.

Sorodne vsebine

Kategorije