Branje: 2 min

Potrebujete nove kontakte? Imamo pravo stvar za vas!

Še tako naoljen prodajni lijak brez nepretrganega dotoka novih, čimbolj kakovostnih kontaktov usahne. Pomanjkanje lahko nekaj časa še ignoriramo, pometamo pod preprogo, a kmalu se bo poznalo na prodajnih rezultatih. Če podobno kot mi premagujete dolge in kompleksne prodajne cikle, bo tak manjko tudi precej drag. Splet je odličen kanal za generiranje leadov Na srečo […]

Potrebujete nove kontakte? Imamo pravo stvar za vas! 2|Lead generation vodič banner|Lead generation - pasti pristajalne strani|Lead generation kampanja|lead generation - prodajni proces|Lead generation - metrike|Lead generation vodič banner 2|Lead generation vodič banner 2

Kazalo vsebine

Še tako naoljen prodajni lijak brez nepretrganega dotoka novih, čimbolj kakovostnih kontaktov usahne. Pomanjkanje lahko nekaj časa še ignoriramo, pometamo pod preprogo, a kmalu se bo poznalo na prodajnih rezultatih. Če podobno kot mi premagujete dolge in kompleksne prodajne cikle, bo tak manjko tudi precej drag.

Lead-generation-vodič-banner

Splet je odličen kanal za generiranje leadov

Na srečo pa ni treba čakati na sejem naslednjo pomlad in se boriti s konkurenco na sosednji stojnici. Več kot 70% nakupne poti se zgodi na spletu (ta podatek zna biti še precej višji, a tudi ta konzervativna ocena je fascinantna). prav nič drugače ni v B2B vodah – pravzaprav se v večmesečnih in večletnih nakupnih poteh spleta še toliko bolj poslužujejo.

 

Kako? Z novim Lead generation vodičem 🙂

Generiranje leadov na spletu prinaša kakovostne kontakte – takšne, ki imajo težavo, ki so zainteresirani … in ki bodo kupili.

S trdno vero v kakovost, merljivost in moč spleta smo vam pripravili 41-stranski vodič, ki odgovarja na vsa vprašanja, ki vam padejo na pamet in tista, ki vam mogoče še ne:

  • Kaj je lead generation?
  • Kako postaviti učinkovito lead generation kampanjo?
  • Kako in kaj meriti in izboljševati?
  • Kako izgledajo primeri dobre prakse, ki so osrečili naše naročnike?

Pokukajte v vsebino

Prvi slovenski Lead generation vodič je prava zakladnica znanja o uporabi spleta. Izvedeli boste,

kako se generiranje leadov na spletu sploh umesti v prodajni proces:

lead generation - prodajni proces


kako postaviti celotno lead generation kampanjo: 

Lead generation kampanja

 

kako ne ponavljati napak, na katerih so se učili že drugi:

Lead generation - pasti pristajalne strani

 

in seveda, kakšne metrike postaviti in izmeriti dobičkonosnost marketinških aktivnosti:

Lead generation - metrike

Lead generation vodič banner 2

 

Sorodne vsebine

Kategorije