Še tako naoljen prodajni lijak brez nepretrganega dotoka novih, čimbolj kakovostnih kontaktov usahne. Pomanjkanje lahko nekaj časa še ignoriramo, pometamo pod preprogo, a kmalu se bo poznalo na prodajnih rezultatih. Če podobno kot mi premagujete dolge in kompleksne prodajne cikle, bo tak manjko tudi precej drag.
Splet je odličen kanal za generiranje leadov
Na srečo pa ni treba čakati na sejem naslednjo pomlad in se boriti s konkurenco na sosednji stojnici. Več kot 70% nakupne poti se zgodi na spletu (ta podatek zna biti še precej višji, a tudi ta konzervativna ocena je fascinantna). prav nič drugače ni v B2B vodah – pravzaprav se v večmesečnih in večletnih nakupnih poteh spleta še toliko bolj poslužujejo.
Kako? Z novim Lead generation vodičem 🙂
Generiranje leadov na spletu prinaša kakovostne kontakte – takšne, ki imajo težavo, ki so zainteresirani … in ki bodo kupili.
S trdno vero v kakovost, merljivost in moč spleta smo vam pripravili 41-stranski vodič, ki odgovarja na vsa vprašanja, ki vam padejo na pamet in tista, ki vam mogoče še ne:
- Kaj je lead generation?
- Kako postaviti učinkovito lead generation kampanjo?
- Kako in kaj meriti in izboljševati?
- Kako izgledajo primeri dobre prakse, ki so osrečili naše naročnike?
Pokukajte v vsebino
Prvi slovenski Lead generation vodič je prava zakladnica znanja o uporabi spleta. Izvedeli boste,
kako se generiranje leadov na spletu sploh umesti v prodajni proces:
kako postaviti celotno lead generation kampanjo:
kako ne ponavljati napak, na katerih so se učili že drugi:
in seveda, kakšne metrike postaviti in izmeriti dobičkonosnost marketinških aktivnosti: