Za tiste, ki morda potrebujete pojasnilo – ESG je kratica, ki jo razčlenimo takole:
Kaj je ESG-marketing?
Kot ste najbrž že ugotovili, gre za komuniciranje napredka organizacije na zgoraj navedenih področjih.
Za morebitna preostala vprašanja priporočam Google, še kar zanesljiv je tudi Chat-GPT4, na Tiktoku pa želenih informacij verjetno ne boste našli – kar pa naj vas ne zavede, saj milenijci in pripadniki generacije Z zelo cenijo trajnost kot vrednoto.
Jasno je, da je koncept ESG zelo pomemben za prihodnost človeštva. Ker pa vas večina ni zaposlenih v neprofitnih organizacijah, se morda sprašujete, ali si poslovanje v skladu z načeli ESG sploh lahko privoščite. Morda se celo sprašujete, kje je tukaj sploh prostor za ustvarjanje dobička.
Če vas zgolj ideja prizadevanj za ustvarjanje boljšega jutri ne prepriča ali pa vse skupaj jemljete s skepso, naj vam v nadaljevanju postrežem nekaj trdnih dejstev:
Za podkrepitev prilagam še grafikon zanimanj, kot ga prikazuje Google Trends za ključno besedo ESG (za obdobje zadnjih petih let). Kot lahko vidite, zanimanje za ESG močno raste.
Vir: https://trends.google.com/trends/explore?date=today%205-y&q=ESG&hl=en
Iz vsega lahko mirno sklepamo, da če (p)ostanemo zeleni, precej verjetno ne bomo zašli v rdeče številke. A pozor: če imate v mislih zgolj prebarvati vaše delovanje in produkte z zelenim sprejem za večji zaslužek – kupci to hitro prepoznajo in označijo kot greenwashing. Dobiček, ustvarjen z delovanjem skladno z vrednotami ESG, deluje podobno kot zrcalo Ajneneperh iz Harryja Potterja – do njega pridejo le tisti, ki jih pri tem ne vodi pohlep. Podjetje mora torej delovati z iskreno željo po spremembah na bolje in ne zgolj oportunistično “skakati” na aktualne trende.
Kako komunicirati zavezanost načelom ESG
Ko se odločite, da v svoje poslovanje vključite načela ESG, potrebujete marketinško agencijo, ki bo vašo odgovorno odločitev ponesla v javnost. Osredotočil se bom na digitalne agencije, ki so lahko že po naravi bolj trajnostno naravnane od klasičnih – ni tiskanja (porabe papirja, barv in drugih materialov), hkrati pa digitalno komuniciranje omogoča natančnejše ciljanje želene skupine naslovnikov in s tem posledično učinkovitejšo porabo sredstev. Ampak pustimo to primerjavo – zapisano spodaj načeloma velja za vse tipe agencij.
Vaša idealna agencija za ESG-marketing
Agencija, ki izpolnjuje vse zgoraj našteto, vam lahko zanesljivo pomaga pri učinkoviti in verodostojni komunikaciji vaše zavezanosti k trajnosti in prizadevanjem pri uresničevanju vrednost ESG.
V agenciji Madwise mnogim partnerjem že nudimo storitve ESG-marketinga. Zanje snujemo celovite ESG-kampanje in dolgoročne strategije, pripravljamo vsebine ter skrbimo za celostno podobo okoljsko in družbeno odgovornega poslovanja. Ob tem smo tudi sami sprejeli trajnostne zaveze in kot prva (digitalna) marketinška agencija v Sloveniji pridobili certifikat Green Star.
Če iščete dolgoročnega partnerja pri snovanju in komuniciranje ESG kampanj, ali pa morda želite izvedeti več, kliknite tukaj.