Branje: 5 min

Dvojna privolitev za kakovosten e-mail seznam

Kakovosten e-mail seznam naročnikov je ključnega pomena za učinkovit e-mail marketing. Dvojna privolite (angl. double opt-in) zagotavlja, da so na vašem seznamu angažirani kontakti, ki se na vaša sporočila bolj odzivajo, kar lahko pripomore k višji stopnji konverzije. Preberite več.

Kazalo vsebine

Na področju e-mail marketinga je vzdrževanje kakovostnega seznama naročnikov na novice ključnega pomena za dvig učinkovitosti marketinških akcij. V času vse večjega porasta neželene pošte in skrbi za zasebnost uporabnikov zgolj zbiranje e-poštnih naslovov brez potrditve ni več dovolj. Dvojna privolitev (angl. double opt-in) je rešitev, ki zagotavlja, da se na vaš seznam prejemnikov zapišejo angažirani kontakti, ki izkažejo največji interes za prejemanje vaših elektronskih sporočil.  V tem prispevku boste izvedeli, kaj dvojna privolitev sploh je, zakaj je pomembna in kako jo vpeljemo v e-poštni marketinški platformi Klaviyo.

Kaj je dvojna privolitev?

Dvojna privolitev (angl. double opt-in) oziroma predhodna potrditev za uporabo e-naslova je potrditveni postopek v dveh korakih. Vsi, ki se prijavijo na novice, po prijavi na novice na spletni strani (skozi statičen obrazec ali pojavno okno) nemudoma prejmejo potrditveni e-mail, ki vsebuje povezavo do potrditvene strani. Na seznam prejemnikov se zapišejo šele po kliku na potrditveno povezavo. S tem si pošiljatelji pošte zagotovite, da prejemnike novic vaša sporočila zares zanimajo in tako tudi zmanjšate število prijav, ki so posledica delovanja robotov oziroma lažne elektronske pošte. 

Zakaj je kakovost seznama prejemnikov tako pomembna?

Za dobro učinkovitost e-poštne marketinške kampanje je ključnega pomena ohranjati kakovosten e-mail marketing seznam. Na njem si želite prejemnikov, ki so visoko angažirani in izkazujejo visok interes za vaša elektronska sporočila. To običajno vodi v višje stopnje odprtih sporočil, klikov in tudi večje število konverzij. Pri takšnih prejemnikih obstaja tudi manj možnosti, da bodo vaša sporočila označili kot neželeno pošto. Vse to doprinese k ugledu pošiljateljeve (vaše) domene in tudi niža možnost, da bi vaša sporočila pristala med neželeno pošto.

Kako postopek dvojne privolitve uvedemo v Klaviyu?

Klaviyo ponuja enostavno orodje za uvedbo postopka dvojne privolitve, kjer lahko vsebino prilagajate glede na to, kaj potrebujete. Sledite naslednjim trem korakom.

  1. Omogočite funkcijo dvojne privolitve

V nastavitvah svojega uporabniškega računa poiščite razdelek Lists & Segments in označite gumb Double opt-in (recommended) na nivoju izbranega seznama. V Klaviyu je dvojna privolitev že označena kot privzeta nastavitev. Če se odločite, da dvojnih privolitev ne boste zbirali, bodite zelo previdni, saj ima to lahko neželene posledice tako za rast vašega seznama prejemnikov kot tudi njegovo kakovost. 

  1. Uredite in prilagodite vsebino potrditvenih e-poštnih sporočil

Nastavitve potrditvenih e-poštnih sporočil najdete v razdelku Lists & Segments, kjer izberete Manage Consent Pages. Sporočila lahko personalizirate in prilagodite potrebam svojega posla ter poskrbite, da jasno komunicirate namen potrditvenega e-poštnega sporočila. Ne pozabite – povezava za potrditev prijave na novice mora biti res dobro vidna. V vsebino lahko dodate tudi druge elemente, kot so slike (logotip podjetja ali drugo) in povezave do splošnih pogojev ter politike zasebnosti. 

  1. Testirajte delovanje in spremljajte učinkovitost po objavi

Preden postopek objavite, ga testirajte. To storite tako, da se prijavite na e-novice s svojim delovnim e-poštnim naslovom. S tem preverite, da je potrditveno sporočilo res poslano na vnešen e-mail, in da povezava do potrditve deluje. Po preverjanju nastavitev delovanja redno spremljate uspešnost uvedbe dvojne privolitve in s pomočjo podatkov določite področja izboljšave. 


Nastavitev postopka dvojne privolitve v Klaviyu je popolnoma enostavna, saj orodje ponuja veliko možnosti za urejanje poslanih sporočil. Učinkovit in kakovosten seznam naročnikov na vaše e-novice pa je ključnega pomena za uspešne e-mail marketinške kampanje.

Kdaj pa dvojna privolitev ni najboljša izbira?

Čeprav je dvojna privolitev učinkovit način, ki lahko zagotavlja kakovosten seznam kontaktov, pa ni vedno najboljša rešitev. Dvojna privolitev v prijavni proces doda dodaten korak, ki lahko potencialne kontakte odvrne od prijave na novice ali pa se celo zgodi, da pozabijo potrditi prijavo na novice. To lahko predstavlja oviro predvsem takrat, ko je glavni cilj marketinških aktivnosti hitra rast seznama prejemnikov, pospešena prodaja ali pa ko ciljate na občinstvo, ki opravlja impulzivne nakupe.

Enojna privolitev je lahko primernejša takrat, ko je glavni cilj aktivnosti preprosto in hitro pridobivanje naročnikov na novice. Na primer, če vaše podjetje izvaja časovno občutljive promocijske kampanje ali pa pridobivanje kupcev temelji na impulzivnih nakupih, lahko dvojna privolitev povzroči izgubo zainteresiranih kontaktov zaradi dodatnega potrditvenega koraka.

Pomembno je, da je odločitev med dvojno ali enojno privolitvijo usklajena z vašo ciljno publiko, marketinško strategijo, znamko in cilji vašega podjetja. 


Potrebujete pomoč pri nastavitvi postopka dvojne privolitve ali pa želite izboljšati svojo marketinško strategijo? V Madwise smo strokovnjaki na področju digitalnega marketinga, vključno z učinkovitim upravljanjem e-pošte. Stopite v stik z nami, z veseljem vam bomo pomagali.

Sorodne vsebine

Kategorije