Branje: 3 min

Kako pisati blog za marketing podjetja?

Vas zanima, zakaj je bloganje tako pomembno? Postalo je namreč eden najbolj priljubljenih načinov komuniciranja in širjenja informacij ter novic. Blog je odlično orodje za vsebinski marketing, saj lahko na njem ponujate prave vsebine, pravim ljudem, ob pravem času.

Pisanje bloga

Kazalo vsebine

Bloganje je postalo eden najbolj priljubljenih načinov komuniciranja in širjenja informacij ter novic. V spletu je dobesedno na milijone spletnih dnevnikov (ne skrbite, še vedno lahko izstopate in ste opaženi). Je odličen način za izražanje sebe in za izmenjavo informacij z drugimi. Najboljše pri vsem tem pa je, da lahko z bloganjem tudi zaslužite denar. V nadaljevanju si bomo ogledali, na katere stvari morate biti kot začetnik pri ustvarjanju bloga pozorni.

Kako začeti pisati blog?

Pri vzpostavitvi bloga je pomembno, da izberete pravo platformo in gostovanje. Blog lahko pišete pod lastno domeno. Kot začetnik boste želeli platformo za bloganje, ki jo je enostavno nastaviti. Razmislite tudi o tem, kakšen blog želite ustvarjati – zdaj in v prihodnosti. Ko bo vaš blog rastel, boste morda želeli spremeniti njegov videz in dodati več funkcij za vaše rastoče občinstvo. To pomeni, da je pomembno izbrati fleksibilno platformo za bloganje in prostor za rast. Spletni dnevnik imate lahko postavljen v 30 minutah ali manj.

Platforma, gostovanje in lastna domena

Ena največjih in najbolj priljubljenih platform za bloganje je WordPress.org. Sledijo ostale platforme, kot so Blogger, Tumblr, Medium, Wix, Ghost ipd. Slabost brezplačnih blogov je, da nimate svoje lastne domene pa tudi blog ni vaša last. Po drugi strani pa ste z lastnim gostiteljskim blogom na svojem domenskem imenu resnično lastnik svojega bloga. Vse, kar morate storiti, je, da se prijavite pri izbranem ponudniku (npr. Hostgator), izberite načrt gostovanja in ime domene ter ga umestite v vaš WordPress (na katerem imate lahko tudi svojo domeno).

Oblikovanje bloga

Naj bo vaš blog videti natanko tako, kot želite. WordPress ima super funkcijo, ki omogoča spreminjanje tem z le nekaj kliki. Teme so lahko brezplačne ali plačljive. Videz vašega spletnega dnevnika moral odražati tako vas kot tudi vašo osebnost. Pa tudi to, kaj spletna stran predstavlja. Nima smisla imeti temo, ki je usmerjena v nogomet, če vaš blog govori o tenisu. Blog mora biti preprost za brskanje po vsebinah, drugače obiskovalci ne bodo ostali. Primer uspešnega bloga je Huffpost.com, tudi z vidika oblikovanja.

Koristni viri za bloganje

Blogerji prihajajo na splet z različnim nivojem znanja in izkušenj. Skoraj vsakdo stori kar nekaj začetniških napak. Vedno pa je prostor za učenje in izboljšave, ne glede na to, ali ste začetnik ali ste že uveljavljen bloger. Na spletu najdete malo morje informacij o tem, kako pisati blog. Lahko iščete po zadetkih v slovenščini, še več informacij pa najdete tudi v angleščini. Lahko iščete na splošno ali pa ciljno, npr. kako pisati marketinški blog z namenom prodaje. Vaš blog lahko cilja na nišno publiko, zato temu primerno iščite tudi nasvete.

Marketing blog

Marketing blog oz. prodajni blog se uporablja za namene privabljanja novih strank na vašo spletno stran. Govorimo o vsebinskem marketingu, kjer na blogu ponujamo prave vsebine, pravim ljudem, ob pravem času. Ena izmed večjih prednosti vsebinskega marketinga na blogu je vzpostavljanje odnosa med bralci in podjetjem. Na blogu podajamo koristno vsebino in bralce izobražujemo. Tako generiramo leade, gradimo dolgoročno pripadnost strank in povečujemo prepoznavnost podjetja.

Sorodne vsebine

Kategorije