Branje: 5 min

15 TOP virov za boljši digitalni marketing

Digitalni marketing se spreminja iz dneva v dan. Odpirajo se nova podjetja, razvijajo se nove zmožnosti in nove povezave med njimi. Dogajanja na trgu je ogromno in priložnosti, ki jih ta razvoj prinaša za izboljšanje vaše marketinške strategije, je cela vrsta. Če bi imeli čas vse spremljati in se naučiti uporabljati vse te novosti. Marketingarjev urnik […]

Boljši digitalni marketing

Kazalo vsebine

    Digitalni marketing se spreminja iz dneva v dan. Odpirajo se nova podjetja, razvijajo se nove zmožnosti in nove povezave med njimi. Dogajanja na trgu je ogromno in priložnosti, ki jih ta razvoj prinaša za izboljšanje vaše marketinške strategije, je cela vrsta. Če bi imeli čas vse spremljati in se naučiti uporabljati vse te novosti.
    Marketingarjev urnik je natrpan. Doseganje števil(č)nih ciljev, ustvarjanje kakovostnih vsebin, ter prijazna in učinkovita komunikacija na vsakem koraku vas velikokrat utrudijo do te mere, da preprosto ni časa še malo marketinga. Si ga pa želite.

    Na žalost ni tabletke z znanjem, ki bi se jo dalo pojesti. Lahko pa z vami delim, v čigavi družbi širim obzorja in čigavo mnenje cenim. V želji po boljšem digitalnem marketingu boste tako lahko prihranili čas za iskanje in preverjanje ter se posvetili učenju.

    1. Hubspot

    Vodilni ponudnik programskih rešitev na področju inbound marketinga in prodaje tudi piše. Trdno stoji za tem, kar prodaja in veliko govori o izzivih sodobnega marketinga. V nekaj letih je Hubspot postal skoraj Google za inbound (malo karikiram, a ne preveč).
    Poleg marketinga pišejo tudi specializirano za prodajo in agencije.

    2. Marketo 

    Marketo je marketing automation ponudnik,  ki se drži ‘practice what you preach’ pristopa. Producira tudi celo vrsto vodičev, e-knjig in drugih prenosljivih kosov vsebine, ki nosijo kakovostne informacije in ne prodajajo na prvo žogo.

    3. Content Marketing Institute 

    Content Marketing Institute je zastavonoša vsebinskega marketinga. Oziroma zastavonoša je Joe Pulizzi, ki je skoval izraz content marketing in ima o njem izjemno veliko za povedati.
    CMI ima tudi celo mrežo podcastov, če ste bolj avditivne sorte. Že nekaj časa moj najljubši je This Old Marketing.

    4. Copyblogger

    Copyblogger uči, kako pisati bolj prepričljivo vsebino za konkretne poslovne rezultate. Filozofija je blizu Madwise razmišljanju, znanje pa je podano na prijeten in zanimiv način. Kar niti ne bi smelo presenečati, saj vendar živijo od kakovostne vsebine.

    5. Think With Google

    Iskalniški gigant, ki obvlada analitiko, oglaševanje, video, geografijo in še cel kup drugih področij, ima na voljo ogromno podatkov in z njimi tudi kaj pametnega počne. Think with Google je centralno mesto marketinškega znanja, ki ga Google deli z nami.

    6. Chiefmartech.com 

    Z digitalizacijo nakupne poti je spremljanje tehnoloških novosti in uporabnih informacij za marketing praktično nujno. Scott Brinker piše, kako marketinška tehnologija vpliva na marketinško strategijo, management in kulturo. Brinker vsako leto objavi tudi znani Marketing Tehnology Landscape.

    7. MOZ 

    Nekoč SeoMOZ in najbolj poznan po znanju na področju optimizacije za iskalnike, a MOZ je že dolgo več kot to. Dober vir kredibilnih informacij na področju digitalnega marketinga. Ravno danes so objavljeni rezultati Online Marketing Industry Survey 2015.

    8. NewsCred

    NewsCred je še eno podjetje, ki se spozna na vsebinski marketing, pripovedovanje zgodb in tehnologijo. Z željo po kredibilni vsebini so moči in zmogljivosti vsebinskega marketinga prezkusili na sebi (in še jih). Vseč mi je ‘novinarski’ pristop k vsebini, ki ga zagovarjajo.

    9. Marketing Profs

    Na Marketing Profs sem posebej navezana, saj je z mano od čisto prvih korakov v marketinške vode. Pokrivajo širok spekter marketinških tem (in vse je lepo sistematično razdeljeno), znanje pa podajajo v raznolikih formatih. Preko 600.000 uporabnikov je številka, ki govori sama zase.

    10. Marketing Sherpa

    Odlikuje jih osredotočenost na številke. Marketing Sherpa je odličen vir primerov dobre prakse. Zakaj bi ‘izumljali toplo vodo’, če lahko preverimo, kako se uspešna podjetja lotevajo marketinga in kaj so imela od tega.

    11. Business to Community 

    Odprta platforma, kjer profesionalni marketingarji delijo svoje znanje in izkušnje. Po pravici povedano, je vsebine preprosto preveč, da bi jo redno spremljala. Zato sem vesela tedneskih novic, kjer urednica izbere najbolj zanimive objave.

    12. McKinsey 

    Znana svetovalna hiša ve veliko o poslu. Marketing in prodaja sta posebna kategorija znanja, ki ga deli in članki so vredni branja. Gotovo bodo vzeli malo več časa kot povprečen blog zapis, a tudi gotovo spodbudijo nadaljnje razmišljanje.

    13. Harvard Business Review

    HBR obravnava teme, ključne za poslovni uspeh. Obenem (oziroma ravno zato) je vedno osredotočen na osebni pristop oziroma leadership. Poljudno obravnava zahtevne izzive komunikacije, strategije, produktivnosti, seveda marketinga in še česa. Vedno dobro branje.

    14. Forrester 

    Ena najbolj vplivnih raziskovalnih hiš na svetu. Če Forrester nekaj reče, pač mora biti res. Analize in raziskave, ki jih objavlja, so kredibilen in uporaben vir za marsikatero poslovno odločitev.

    15. Aberdeen Group 

    Aberdeen je še ena raziskovalna hiša, ki pomaga k boljšim poslovnim odločitvam. Njena posebnost je opredelitev in podrobna analiza praks najboljših (best in class, kot jim pravijo) podjetij. Pride kar prav.

    in še eden “za dušo”:

    16. B2B Marketing 

    To mesto je moje najljubše zatočišče, kot potrebujem specifične primere in navdih za izzive B2B sfere. Dolgi in kompleksni nakupni procesi, trženje zahtevnih produktov in rešitev, uporaba digitala v vseh panogah so redne teme, ki jih obravnavajo.

     

    Bo dovolj? Upam, da vam bo seznam pomagal pri razporejanju dragocenega časa. Če želite spremljati naštete vsebine le z enim klikom, potem predlagam, da sledite Twitter seznamu TOP Marketing Resources, ki sem ga pripravila za vas.

    In seveda upam, da bo prebrano, poslušano in ogledano znanje vir novih marketinških idej. Zamisli, ki jih boste prevedli v rezultate.

    Sorodne vsebine

    Kategorije