Branje: 4 min

10 taktik, ki jih želite preizkusiti pri personalizaciji spletne strani

Niste prepričani, kje začeti s personalizacijo spletne strani? Tukaj je 10 primerov za navdih in ideje, kako lahko svojim spletnim obiskovalcem zagotovite povsem prilagojeno in osebno spletno izkušnjo.

spletna-stran-personalizacija-3-1

Nazadnje posodobljeno 31. 01. 2020.

V zadnjem prispevku smo si ogledali, katere koristi lahko personalizirana spletna vsebina prinese tako vašim uporabnikom kot vašemu poslovnemu uspehu. Če so vas prepričale številne prednosti, kot so prilagojena izkušnja in višja konverzija, zagotovo že razmišljate, kako bi lahko nadgradili tudi svojo spletno stran.

Kako izgleda personalizacija spletne strani v praksi?

V nadaljevanju preverite 10 izbranih primerov za navdih in ideje, kako lahko izkoristite prednosti prilagojene spletne izkušnje. Kot boste videli, obstajajo številni načini, da vsakemu uporabniku ponudite prav tisto, kar išče.

1. Prilagoditve domače ali pristajalne strani

Za najboljši vtis prilagodite že prvo stran, na kateri uporabnik pristane. To je lahko domača stran ali namenska pristajalna stran. Na podlagi relevantnih podatkov ponudite vsebino, ki bo za uporabnika ustvarila enkratno izkušnjo. Saas podjetje Freshworks prilagodi pristajalno stran glede na ključne besede, s katerimi jih uporabnik išče na Googlu. Enkrat smo jih iskali s ključno besedo “CRM software Freshworks”, drugič pa samo s “Freshworks”. Spodaj lahko primerjate začetek pristajalne strani za obe iskanju. Prva stran je personalizirana glede na interes za CRM orodje, druga stran pa je generična.

sales force

approach

2. Prilagoditve besedila na spletni strani

Saj poznate floskulo, da na spletu nihče ne bere? To drži v primeru generične, nezanimive ali nerelevantne vsebine. Zato je personalizacija priložnost, da ključna besedila na vaši spletni strani čim bolj prilagodite svojim uporabnikom in pritegnete njihovo pozornost. Tako je optimizacijska platforma Optimizely na podlagi korporativnih IP naslovov prilagodila napis na svoji domači strani.

sony optimize digital experiences

3. Preusmeritve na ustrezno pristajalno stran

Spletna trgovina Asos vas bo glede na ogledane izdelke v pretekli seji z domače strani preusmerila na žensko ali moško pristajalno stran. Na osnovno domačo stran pridete samo ob prvem obisku ali v novi seji, odprti v oknu brez beleženja zgodovine.

asos outlet

4. Prilagojena vsebina pojavnega okna

Pojavna okna (pop-up) so zelo nadležna – razen ko nam ponudijo kaj koristnega. Njihovo vsebino lahko prilagodite glede na vedenje uporabnika in podatke, ki jih imate o njem. Spletna trgovina Lamoda je tako prilagodila izgled pop-upov glede na preference uporabnika, ki so jih zaznali med brskanjem po spletni trgovini.

image14

5. Priporočeni izdelki

Ne moremo mimo Amazona, ki je eden prvih spletnih trgovcev, ki je tako jasno in neposredno ponudil personalizirana priporočila izdelkov glede na pretekle nakupe ali zgodovino brskanja.

image16

Če ob obisku niste vpisani, vas na dnu domače strani poziva, da to storite. Kot glavna prednost so jasno navedena personalizirana priporočila.

image24

6. Predlogi dopolnitve nakupa

Še en primer personalizacije v spletni trgovini Asos, ki na produktni strani plašča predlaga alternativne plašče in tudi kose, ki jih model nosi na sliki. Tako hkrati ponuja rešitve, če vas produktna stran ogledanega plašča ni prepričala, in tudi možnosti za zvišanje vrednosti vašega nakupa z dodatnimi kosi.

image8

7. Prilagojeni gumbi in pozivi k dejanjem

Gumbe in pozive k dejanjem lahko prilagodite različnim parametrom obiskovalca. Slack tako prepozna uporabnika na Apple računalniku in mu ponudi ustrezne gumbe za prenos aplikacije, prilagodi pa tudi naslov.image1

8. Predizpolnjeni obrazci

Nihče ne mara izpolnjevati spletnih obrazcev, zato jih želite za svoje kupce čim bolj olajšati. To lahko storite tudi s predizpolnitvijo z vsemi podatki, ki so vam na voljo za uporabnika. Booking.com na začetku nove rezervacije prenese vse podatke iz računa vpisanega uporabnika, da vam jih ni potrebno še enkrat vnašati.

image23

9. Prilagojeni zadetki v iskalniku

Iskalniki na spletnih straneh so s personalizacijo zadetkov ponovno zaživeli. Kupci niso več izgubljeni, če spletna stran ne ponudi nobenega zadetka, saj jim lahko glede na preteklo vedenje ponudimo izdelke, ki bi jih utegnili zanimati. Spodaj je primer spletne drogerije Sephora, ki ponudi nekaj izdelkov na podlagi preteklega brskanja po ponudbi.

image19

Prav tako lahko v iskalniku ponudite možnosti, ki bi uporabnika utegnile zanimati glede na ogledane ali kupljene izdelke. Po ogledu izdelka “setting spray” vidimo, da ga iskalnik ponuja na prvem mestu, če začnemo pisati podobno iskalno frazo.

image3

10. Prilagojena sporočila za prvi obisk ali vračajoče se kupce

Kupci večkrat obiščejo vašo spletno stran, preden se odločijo za nakup. Zato jih lahko ob ponovnem obisku pozdravite s posebno dobrodošlico.

image6

Prav tako lahko ponudite posebno ugodnost samo uporabnikom, ki so prvič na vaši spletni strani.

image12

Namesto zaključka …

Personalizacija spletne strani je na videz kompleksna in zapletena, a lahko se je lotite postopoma. Za začetek premislite, kako bi obiskovalcem vaše spletne strani pomagali do specifičnih informacij ali rešitev, ki jih iščejo. To je lahko preprost opomnik z izdelki, ki si jih je uporabnik nazadnje ogledal, ali priporočilo naslednjega članka. Ko boste pa pripravljeni na nadgradnjo, lahko poiščete navdih v enem izmed zgornjih primerov.

Sorodne vsebine

Kategorije