Branje: 6 min

Webinar: SEO optimizacija kot nepogrešljivo orodje za povečanje konverzije

Verjetno je vsaj eden izmed ciljev vaše marketinške ekipe usmerjen v doseganje prvih mest na Googlu. Preverite, kako ga lahko dosežete na aprilskem Madwise webinarju: SEO optimizacija kot nepogrešljivo orodje za povečanje konverzije za B2B in B2C podjetja.

mw webinar SEO optimizacija

Kazalo vsebine

Madwise webinar, torek 5. april, 10.00–11.00 , online dogodek
predavatelj: Luka Lavriša, SEO strokovnjak

Kako doseči prvo mesto na Googlu?

Verjetno je vsaj eden izmed ciljev vaše marketinške ekipe usmerjen v doseganje prvih mest na Googlu. V začetku leta si postavite visokoleteče KPI-je, za katere niste čisto prepričani, kako jih boste dosegli.

A pomiri vas dejstvo, da najdete veliko število brezplačnih orodij, ki obljubljajo SEO optimizacijo in dosego vaših SEO ciljev v zelo kratkem času.

Pravila igre so jasna: prvo mesto zagotavlja več obiska na vaši spletni strani in višjo konverzijo. Posledično so lahko vaši marketinški cilji doseženi, potencialne stranke pa so lahko uspešno dostavljene prodajnemu oddelku. 

Vsak začetnik dela začetniške napake pri SEO optimizaciji

Pogumno pristopite k SEO optimizaciji, kmalu zatem pa ugotovite, da ste si morda zadali pretežko nalogo. Ker več glav več ve, povprašate med člani marketinške ekipe, kdo je že kdaj delal SEO in bi lahko spisal tistih nekaj ključnih besed  – saj prav težko pa res ne more biti. Napaka! Težko je, ker SEO ni samo hitra rešitev v obliki ključnih besed – je veliko več. O tem v nadaljevanju …

Do sedaj vam je projekt SEO optimizacije zagotovo vzel že vsaj teden dni vašega časa, ko bi moral biti vaš fokus na aktivnostih, za katere ste prvenstveno zadolženi. Kar nekaj vaših ur je izpuhtelo v iskanju pravega brezplačnega programa, ki pa vas ni pripeljal nikamor drugam kot pred morje novih odločitev, ki jih sami niste sposobni sprejeti.

Ko začetniške napake prerastejo v luknjo brez dna

Kljub prvim napakam pogumno nadaljujete. Vložite 500 evrov v napredni program, ki (sedaj pa zares) obljublja, da bo vaše podjetje postavil na prvo mesto. A kako si sploh interpretirati pridobljene podatke, kaj narediti in kaj spremeniti, vam ne pove nihče. Za orodjem ni osebe, ki bi znala na podlagi dolgoletnih izkušenj pridobljene podatke interpretirati in umestiti v specifiko vašega podjetja in vaše industrije. 

Sedaj ste se že spustili globoko v SEO svet. Berete članke, iščete navdih za vaše ključne besede, si predstavljate, kako razmišlja vaš kupec, in delate sezname. Tako je, sedaj že imate seznam desetih besed, ki so čisto zares “ta prave”. 

Pa čeprav v resnici ne razumete, kako SEO sploh deluje, zakaj ključne besede sploh potrebujete in kaj je danes v svetu Googla pomembno – še posebej za vašo specifično panogo.

A vaš cilj je jasen: prvo mesto na Googlu, ker je prvo mesto vse, kar šteje.

Stroški rastejo, rezultatov pa ni od nikoder

V želji po prvem mestu na Googlu, boljšem konkurenčnem položaju in doseženih ciljih že v naslednjem kvartalu, ste se spustili na teren, ki vam ni domač.

Medtem napake, ki se zdijo nepomembne, vaše podjetje potiskajo vse nižje na Googlovi lestvici, proračun se nezaustavljivo viša in (kar je najhuje!) rezultatov – novih strank ter konverzije – ni od nikoder. Nove stranke vas ne najdejo, obisk na spletni strani se ni povečal, konverzija je nična ali pa do vas pristopajo popolnoma napačne stranke in, ja, konkurenca vas je že zdavnaj prehitela. 

Tako se je na videz preprosta naloga – SEO optimizacija – sprevrgla v niz nepotrebnih akcij in izgubljenih priložnosti. Vaš visoko zastavljen cilj, povečanje konverzije s pomočjo SEO optimizacije, se nezadržno oddaljuje in počasi postaja nedosegljiv.

Vse to se zgodi veliki večini marketinških ekip, ki pristopi k SEO optimizaciji brez pomoči usposobljenih ekspertov, ki živijo in dihajo SEO, tako kot vi živite in dihate svoj produkt.

Zgodba o uspehu s pomočjo SEO optimizicije

Če bi se odločili za sodelovanje s strokovnjakom, bi vam le-ta zagotovo dal vsaj enega izmed naslednjih nasvetov:

  • Ne spuščajte se v SEO optimizacjio sami, ker tu ni hitrih ali enostavnih rešitev.
  • SEO optimizacija ni zgolj nekaj ključnih besed, ampak je tesno povezana z vašo spletno stranjo, vsebinskim marketingom, poznavanjem vaših ciljnih strank, oglaševanjem, itd.
  • Trendi in smernice se spreminjajo na mesečni ravni, zato je SEO optimizacija mesečna aktivnost, v katero je potrebno vložiti čas, znanje, in denar – vsak mesec!
  • Zagotovo boste delali napake in preden jih boste odpravili, bodo posledice občutili vsi v vašem podjetju: od marketinga do prodaje in financ. 
  • Samo podjetja, ki so prva na Googlu, imajo nižjo ceno na klik pri oglaševanju  – na katerem mestu ste danes vi in kako boste to spremenili?

Prijavite se na webinar na temo SEO optimizacije

Za vse, ki imate odličen produkt oz. storitev in veste, da na trgu obstaja povpraševanje za vaše rešitve, a vas kupci ne najdejo, smo v agenciji Madwise pripravili brezplačen webinar.

V mesecu aprilu organiziramo webinar SEO optimizacija kot nepogrešljivo orodje za povečanje konverzije za B2B in B2C podjetja, ki želijo izboljšati svojo uvrstitev na spletnih iskalnikih in z organskim obiskom povečati konverzijo.

Na webinarju vam bomo predstavili izključno preverjene in zanesljive tehnike, ki so našim naročnikom pomagale izboljšati organski obisk tudi za 100 %.

Kaj boste izvedeli, če se udeležite webinarja?

  • Zakaj je pomembno biti prvi na Googlu.
  • Kako zanesljivo izstopati med spletnimi rezultati.
  • Katere so največje napake pri SEO optimizaciji.
  • Koliko časa in energije vložiti v povečanje organskega obiska.
  • Kako meriti napredek pri SEO optimizaciji.
  • Kako prehiteti konkurenco.

A pozor! To ne bo zgolj še en “How to webinar”, kjer vam bomo ponudili hitre rešitve, ki na dolgi rok ne prinašajo rezultatov. Webinar je namenjen ključnim odločevalcem v podjetju, ki lahko s premišljenimi odločitvami izboljšajo pozicijo svojega podjetja na Googlu. Preverite, kaj morate vedeti o SEO optimizaciji, če ste lastnik, direktor, vodja marketinga ali strokovnjak za marketing.

Če želite več organskega obiska in konverzijo z visokim ROI-jem, se prijavite na brezplačen webinar.

Sorodne vsebine

Kategorije