Branje: 7 min

Madwise svetuje: kako osvojiti najnovejše trike Facebook oglaševanja

Ker so pri Facebook oglaševanju edina stalnica spremembe, je treba ves čas slediti novostim na tem področju. Pomembno je, da ste pozorni nanje in da jih znate tudi ustrezno implementirati. Poglejte si nekaj trikov, ki vam bodo prihranili kar nekaj časa in denarja ter pomagali povečati konverzijo.

Kazalo vsebine

Facebook oglaševanje je predvsem za B2C podjetja postalo že ustaljena marketinška praksa, medtem ko B2B podjetjem ponuja številne možnosti za pridobivanje novih kontaktov oziroma leadov. 

Ker pa je v zadnjih letih postalo jasno, da so pri Facebook oglaševanju edina stalnica spremembe, je treba spremljanju le-teh nameniti kar nekaj časa in energije. Če bi želeli prešteti vse posodobitve, ki jih je Facebook na svoji oglaševalski platformi implementiral od njenega začetka leta 2007, bi približna številska ocena presegla 3 števke.

Spremembe FB oglaševanja, na katere morate biti pozorni

Kot rečeno, je vsem spremembam na področju Facebook oglaševanja precej težko slediti. Da pa boste ostali na tekočem, si v nadaljevanju preberite, katere so trenutno največje spremembe, ki že kodrajo živce večini oglaševalcev.

Posebne kategorije Facebook oglasov

Pri posebnih kategorijah Facebook oglasov gre za novo klasifikacijo oglasov, ki se navezujejo na nepremičnine, kredite ali zaposlitvene priložnosti.

Facebook – oziroma Meta – je ustvarila kategorije za pomoč pri uveljavljanju svojih politik proti diskriminatornim praksam pri oglaševanju in preprečevanju diskriminacije na podlagi demografskih značilnosti, kot sta starost in spol. Zgoraj omenjene vrste oglasov naj bi bile izbrane zaradi dolgoletne zgodovine diskriminacije na področju nepremičnin, kreditov in zaposlovanja ter zaradi pomembnosti, da se človek lahko zaposli, ima nepremičnino in dostop do kredita.

Če vaš oglas spada pod to klasifikacijo, bo Meta omejila možnosti targetiranja ciljnih skupin, ki so vam na voljo, in vam preprečila ustvarjanje ciljne publike na podlagi njihove starosti, spola ali poštne številke. Omejitve podrobnega targetiranja pomenijo, da ne boste mogli izključiti določenih ciljnih skupin, da ne bi videle vašega oglasa, in da jih ne boste mogli targetirati na podlagi demografskih podatkov ali vedenja. Posledično to seveda lahko poslabša rezultate vašega Facebook oglaševanja.

Odstranitev podrobnega ciljanja

Z januarjem 2022 je Meta odstranila možnosti podrobnega ciljanja pri Facebook oglasih, ki se nanašajo na teme, ki jih ljudje lahko dojemajo kot občutljive; torej teme, ki se nanašajo na zdravje, raso ali etnično pripadnost, politično pripadnost, vero ali spolno usmerjenost. 

Primeri vključujejo:

  • Zdravstvene vzroke (npr. »ozaveščanje o pljučnem raku«, »svetovni dan sladkorne bolezni«, »kemoterapija«)
  • Spolno usmerjenost (npr. »istospolne poroke« in »kultura LGBT«)
  • Verske prakse in skupine (npr. »katoliška cerkev« in »judovski prazniki«)
  • Politična prepričanja, družbena vprašanja, organizacije in osebnosti

Več podrobnosti o odstranitvi podrobnega ciljanja si lahko preberete na uradni Facebook strani.

Spremembe ob prihodu iOS 14

Kljub temu, da je ta “novost” prisotna že od aprila 2021, še vedno marsikomu, ki začenja z oglaševanjem na Facebooku ali pa na njem že dolgo ni oglaševal, povzroča veliko preglavic. 

Za kaj torej gre? Od aprila 2021 naprej operacijski sistem iOS 14 (in njegove nadaljnje verzije) zahteva, da aplikacije pridobijo dovoljenja uporabnikov, preden uporabijo njihove zasebne podatke. 

To ima seveda neposreden vpliv na delovanje aplikacij Facebook in Instagram, kar je Facebook spodbudilo k uveljavitvi novega protokola, imenovanega Aggregated Event Measurement. Ta deluje tako, da morate najprej verificirati domeno strani, ki jo oglašujete, in s tem potrditi, da ste njen lastnik. Verifikacija domene namreč določi, kdo je lastnik, torej kateri poslovni račun ima pooblastilo za urejanje dogodkov. Kot lastnik domene lahko določite prioritizirane dogodke, ki jih beleži Meta Pixel in na podlagi katerih je mogoče optimizirati kampanje. Več napotkov o tem lahko najdete v našem Facebook vodiču.

Prioritizacija dogodkov

Po tem, ko verificirate domeno, vas čaka še določitev 8 konverzijskih dogodkov (standardni dogodki/konverzije ali konverzije po meri). Spremembe z iOS 14 so namreč prinesle omejitev sledenja konverzijam na 8 dogodkov na Meta Pixlu (in domeni). Kateri so ti dogodki in v kakšnem zaporedju bodo na prioritetnem seznamu, lahko določite sami – ob tem pa bodite pozorni na to, da dogodke prioritizirate smiselno, glede na njihovo pomembnost. 

Naš predlog vrstnega reda za e-commerce: Purchase, Initiate Checkout, Add to Cart, View Content. Vse to lahko urejate v Event Managerju.

Pomembno je, da dogodke prioritizirate smiselno, saj bo tudi v primeru, da uporabnik doseže več ključnih konverzijskih dogodkov na strani, Facebook zabeležil samo tistega, ki ste ga uvrstili najvišje na lestvici prioritet. Če denimo kupec v vaši spletni trgovini opravi nakup, gre v nakupnem procesu čez vse zgoraj omenjene dogodke. Facebook pa, vam kot oglaševalcu, v Facebook analitiki poroča le o izvedenem dogodku, ki se nahaja najvišje na vašem seznamu konverzijskih dogodkov – v tem primeru govorimo o dogodku Nakup oziroma Purchase.

4 triki, s katerimi boste dosegli želene rezultate

Kljub spremembam v oglaševanju in poostreni zasebnosti lahko prisotnost vaše znamke in oglaševanje na Facebooku prineseta še veliko pozitivnega. V nadaljevanju vam zato predstavljamo nekaj trikov, s katerimi boste prihranili nekaj časa in denarja ter dosegli želene rezultate.

  1. Smiselno razporedite oglaševalski proračun

Vsakdo želi hitro pridobiti potencialne stranke s pomočjo kampanj na Facebooku. S tem seveda ni nič narobe, vendar pa to ne pomeni, da majhnega dela svojega proračuna ne bi bilo dobro nameniti tudi dolgoročnim kampanjam za krepitev blagovne znamke (Brand Awareness)

Pri postavljanju Facebook oglasov torej ne pozabite na prodajni lijak, ki se začne s fazo zavedanja (Brand Awareness), prav tako pa nekaj časa namenite tudi spodbujanju vaših kupcev k ponovnemu nakupu.

  1. Segmentirajte ciljno publiko

Zelo redko se zgodi, da bodo vaši izdelki in storitve zanimivi vsem uporabnikom Facebooka, zato je pomembno, da za optimalno oglaševanje določite ciljno publiko, ki jo nato po potrebi še segmentirate.

Poleg tega, da svojemu ciljnemu občinstvu določite demografske podatke, je dobro, da mu določite tudi informacije o interesih in zaposlitvah. Še posebej pomembno pa je, da definirate probleme vaše idealne stranke in kako jih lahko pomagate rešiti ter na podlagi tega začrtate njeno celotno nakupno pot.

  1. Spremljajte KPI-je

Smotrno je, da pred začetkom oglaševanja določite, kateri bodo vaši ključni kazalniki uspeha. V primeru cilja povečanja prodaje izdelkov bosta za vas najpomembnejša kazalnika uspeha CPA (Cost per Acquisition, slov. strošek na pridobitev) in ROAS (Return On Ad Spend, slov. Donosnost oglaševanja). Pri tem je najpomembneje ohranjati čim nižji CPA in dosegati čim višji ROAS.

Ne pozabite spremljati tudi CTR (Click through Rate, slov. stopnja klikov), CPM (Cost per Impression, slov. cena na 1000 prikazov), CR (Conversion Rate, slov. stopnja konverzije) in CPC (Cost per Click, slov. cena na klik).

Več o omenjenih KPI-jih si lahko preberete tudi v našem vodiču Uvod v Facebook oglaševanje.

  1. Testirajte, testirajte in še enkrat testirajte

Vsi, ki delamo v oglaševanju, se zavedamo, da čarobni trik za povečanje prodaje ali obiska na strani, ki bo vedno in povsod deloval, žal ne obstaja. In tako je tudi pri Facebook oglaševanju. Zato je najboljši nasvet, ki se ga lahko vedno držite, da nenehno testirate nove kreative, tekste, ciljna občinstva in strategije postavljanja oglasov ter preizkušate nove strategije in taktike.

Preverite, kako uspešni ste pri Facebook oglaševanju

Ne sprašujte se več, zakaj vaše Facebook kampanje ne prinašajo konverzij. Naši strokovnjaki za spletno oglaševanje vam namreč lahko pomagajo do odgovorov, ali vaše oglaševanje ustvarja dobiček ali zgolj porablja marketinški budget.

S preverjenim sistemom analize 43 točk Facebook Ads kampanj bodo ovrednotili, ali je vaše Facebook oglaševanje učinkovito ali ne. Pregledali bodo:

  • implementacijo Meta Pixla,
  • nastavitev računa po iOS 14.5 spremembah (Domain Verification, Aggregated Events Measurement, Conversion API),
  • ustreznosti Standard Events in parametrov,
  • kreative in vsebine oglasov ter
  • opravili analizo Facebook kampanje in strukture računa ter ciljnih skupin, umestitev, UTM sledenja in ostalih dejavnikov.

Sorodne vsebine

Kategorije