Pot do konverzije
Analiza spletnega oglaševanja
S preverjenim sistemom analize 43 točk Google Ads in Facebook Ads kampanj vam pomagamo razumeti, ali je vaše spletno oglaševanje učinkovito ali ne.
Budget
Začnite učinkoviteje vlagati marketinška sredstva in se izognite kanalom, ki vašemu podjetju ne prinašajo rezultatov.
Kakovost
Na zanesljiv in objektiven način preverite kakovost dela, ki ga za vas opravljajo druge agencije.
Boljši rezultati
Pridobite ključne informacije, kako optimizirati spletno oglaševanje za doseganje prodajnih ciljev.
Nižji stroški
Prepoznajte, kje izgubljate denar in zmanjšajte stroške zaradi nesmotrne porabe oglaševalskega budgeta.
Kaj analiza vsebuje
Ne sprašujte se več, zakaj se vaši oglasi ne pojavljajo v Googlovih iskalnih rezultatih in zakaj Facebook kampanje ne prinašajo konverzij. Madwise vam lahko pomaga do odgovorov.
Facebook Ads
- Pregled implementacije Meta Pixla.
- Pregled nastavitev računa po iOS 14.5 spremembah (domain verification, aggregated events measurement, Conversion API).
- Pregled ustreznosti Standard Events in parametrov.
- Analiza Facebook kampanj in strukture računa.
- Pregled kreativ in vsebine oglasov.
- Analiza ciljnih skupin, umestitev, UTM sledenja in ostalih dejavnikov.
Google Ads
- Pregled Google Ads, Display in ostalih kampanj.
- Analiza strukture računa, kampanj in ad setov.
- Pregled bannerjev in tekstovnih oglasov.
- Nastavitve kampanj za smotrno porabo glede na tip kampanje (umestitve, frekvenca prikazov, razširitve oglasov).
- Pregled izbranih strategij ponujanja in nasveti za pravilen pristop.
- Analiza ostalih nastavitev (konverzije, remarketing, napredni pristopi).
Našemu naročniku, spletni trgovini z oblačili Opsy.si, smo po pregledu obstoječega delovanja na Facebooku pripeljali za 238 % več nakupov prek Facebooka in dvignili ROAS za 47, 6 %.

Spletno oglaševanje ni igra na srečo
Vaše kampanje ne potrebujejo večjega budgeta za boljše rezultate, temveč strokovno oceno, kje izgubljate denar in kje vas čaka pravi potencial.
- Prepoznajte, katere kampanje so neučinkovite.
- Prihranite sredstva za kanale, ki prinašajo konverzijo.
- Dosezite višjo konverzijo – z enako ali manj budgeta.
Izpolnite spodnji obrazec in samozavestno stopite na pot do boljše konverzije.
ŽELIM ANALIZONaročite analizo
Najbolj pogosta vprašanja
Kaj pridobimo z analizo spletnega oglaševanja in kako nam lahko koristi?
Z analizo spletnega oglaševanja dobite celovit vpogled v to, kaj pri spletnem oglaševanju delate dobro in kaj bi lahko delali še bolje.
Ne gre le za učinkovitost porabe oglaševalskega budgeta, temveč z analizo 43 točk naredimo temeljit pregled vseh ključnih področij, ki imajo lahko vpliv na uspešnost vaših spletnih oglasov. Od delovanja Meta Pixla do nastavitev za remarketing.
Tako lahko z analizo najhitreje pridete do zanesljivih odgovorov, kako lahko optimizirate svoje oglaševalske kampanje, znižate porabo in povečate dobiček.
Kako poteka proces analize spletnega oglaševanja?
Najprej morate analizo spletnega oglaševanja naročiti. To storite z izpolnitvijo in oddajo obrazca, kjer piše “Naročite analizo”.
Kmalu zatem lahko pričakujete email z napotki za naslednje korake. Pojasnili vam bomo, katere dostope potrebujemo za analizo. Še pred tem pa bomo podpisali pogodbo o nerazkrivanju podatkov. Prejeli boste tudi predračun za storitev.
Nato je delo na naši strani. V 7 dneh od prejema podpisane pogodbe o nerazkrivanju podatkov, ureditve vseh potrebnih dostopov in plačila predračuna bomo pripravili analizo vašega spletnega oglaševanja ter vam predstavili predloge, kako lahko izboljšate svoje rezultate pri spletnem oglaševanju.
Ali Madwise naredi tudi potrebne spremembe za optimizacijo spletnega oglaševanja?
Naša ekipa strokovnjakov za spletno oglaševanje dnevno skrbi za učinkovito delovanje več kot 1.000 aktivnih oglaševalskih kampanj na spletu. Zato se lahko po opravljeni analizi dogovorimo tudi za nadaljevanje sodelovanja.
Sama analiza spletnega oglaševanja pa ne vključuje izvedbe predlogov za izboljšave in napredek.