Branje: 7 min

7 trendov oglaševanja na družbenih omrežjih v letu 2022

Sledenje najnovejšim trendom oglaševanja na družbenih omrežjih je v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu vedno bolj pomembno. Preverili smo, katerih 7 trendov bo prevladovalo v letu 2022. Preberite si nekaj naših nasvetov.

Kazalo vsebine

Družbena omrežja in njihove zakonitosti se neprestano spreminjajo, zato je včasih težko ostati v koraku z vsemi novostmi. Trik je, da trende oglaševanja ujamete pred večino. Ta »lov« se sicer lahko kaj hitro spremeni v igro ugibanja, pa vendar – če poskusite vsaj malo raziskati to področje, pozorno spremljati družbena omrežja in pridobljeno znanje vključiti v svoje kampanje, lahko pričakujete dobre rezultate.

V pomoč vam je lahko nekaj naših napovedi in nasvetov za oglaševanje na družbenih omrežjih v letu 2022.

1. TikTok postaja eno izmed najbolj pomembnih družbenih omrežij

Instagram je zadnjih nekaj let vztrajno ohranjal prvo mesto na seznamu najbolj uporabljanih družbenih omrežij. Zaradi svoje izjemne priljubljenosti in vedno večjega števila uporabnikov je rasel najhitreje, a TikTok mu je vedno bolj za petami. V slabem letu se je namreč število njegovih uporabnikov občutno povečalo – še v letošnjem januarju so zabeležili 690 milijonov uporabnikov, septembra pa je številka registriranih krepko presegla 1 milijardo (vir: Hootsuite).

TikTok je s tem postalo 7. najbolj priljubljeno družbeno omrežje na svetu. V letih 2020 in 2021 je predstavilo več koristnih poslovnih orodij – vključno z možnostjo kreiranja poslovnih profilov, oglasov in tržnice za ustvarjalce – ki zaenkrat še niso dostopna v Sloveniji (naj pa bi kmalu bila).

Naš nasvet? Čim prej odprite TikTok račun, raziščite platformo in se spoznajte z njo. Najdite nekaj idej, ki bodo sovpadale z vašo vizijo in vašimi izdelki oziroma storitvami ter jih preizkusite. Čar TikToka je namreč prav ta, da prav vsak video lahko postane viralen.

2. Družbena omrežja kot platforma za nakupovanje

Pred uvedbo strožjih ukrepov so se trgovanja prek družbenih omrežij posluževala le najbolj drzna in inovativna podjetja. Vendar pa sta vedno bolj pogosta uporaba družbenih omrežij in zaprtje fizičnih trgovin pripeljala do prave eksplozije nakupovanja prek družbenih omrežij. Večina podjetij želi nakupovanje svojim uporabnikom približati s pomočjo aplikacij in videoposnetkov v živo. Na tem področju prednjačijo družbena omrežja Instagram, Facebook in Pinterest.

Naš nasvet? Če svoje izdelke ali storitve prodajate potrošnikom (B2C), nastavite možnost nakupovanja prek Facebook in/ali Instagram Shopa. Slednjega preprosto povežite s katalogom izdelkov ali storitev in eksperimentirajte z objavami. Na ta način boste med kupci povečali zanimanje in jim omogočili boljšo uporabniško izkušnjo.

3. Oglaševanje izdelkov in storitev s pomočjo vplivnežev

Sodelovanje podjetij z vplivneži z namenom predstavitve in promocije njihovih izdelkov ali storitev ni le modna muha, ampak trend, ki se bo nadaljeval tudi v letu 2022. Vedno več podjetij se odloča tudi za sodelovanje s t. i. mikro vplivneži, ki imajo sicer manjšo bazo sledilcev, vendar pa vzbujajo večjo kredibilnost, ki je za prepoznavnost podjetij še kako pomembna. 

Letošnja novost, ki bo verjetno imela precejšen vpliv na naravo oglaševanja na družbenih omrežjih v prihodnosti, je plačljivo oglaševanje na Facebooku in Instagramu. Vse več podjetij oglaševanje svojih izdelkov ali storitev zaupa vplivnežem, ki sami pripravijo vsebine oglasov in v njih običajno tudi nastopajo. To pomeni, da podjetja oglasov ne naredijo prek svojega oglaševalskega računa, ampak prek oglaševalskega računa izbranega vplivneža – tudi oglasi se nato prikazujejo na njegovem profilu.

Naš nasvet? Če še niste, je zdaj pravi čas, da preizkusite sodelovanje z vplivneži ali ustvarjalci vsebin. Tako lahko na zanimiv in učinkovit način pridobite nove in zanimive vsebine za oglaševanje vaših izdelkov ali storitev.

4. Retargeting/remarketing

Če želite, da si vaše ciljno občinstvo zapomni vaše izdelke ali storitve, si pomagajte z remarketingom, saj lahko z njegovo pomočjo uspešno ciljate na točno določena občinstva. Ne pozabite, da so vaši ciljni kupci že izkazali neko zanimanje, zato jim ponudite nekaj več in jih prepričajte v nakup.

Naš nasvet? Izkoristite beleženje FB Pixla in ponovno targetirajte uporabnike, ki so kliknili na vaš oglas ali pa izdelek dali v košarico, vendar ga še niso kupili. Personalizirajte oglase, poudarite vaše prednosti in ponudite nekaj več (popuste, brezplačno dostavo …). Več o oglaševanju na Facebooku in Instagramu si preberite v našem vodiču.

5. Video vsebina bo še naprej dominirala

Video posnetki še naprej ostajajo ena najbolj privlačnih oblik vsebine. Po raziskavah sodeč naj bi video vsebine v letu 2021 predstavljale kar 82 % vseh spletnih vsebin (vir: Cisco), kar več kot očitno nakazuje na pomembnost njihove uporabe tudi pri oglaševanju.

Naš nasvet? Če trenutno še ne ustvarjate video vsebin, je čas, da jih vključite v svojo strategijo. Pomembno je upoštevati tudi, da daljši videi niso več najboljša izbira. Poskrbite, da vaši videi pritegnejo pozornost uporabnikov že v prvih treh sekundah – v newsfeedu je namreč zaradi ogromne količine vidnih dražljajev zelo težko izstopati. Dobri primeri platform s krajšimi videi: TikTok, Story, Reels.

6. Chatboti

Se še spomnite, kdaj vas je nekdo nazadnje poklical in vprašal glede vašega izdelka ali storitve? Na takšna vprašanja verjetno vse pogosteje odgovarjate prek družbenih omrežij. Še bolje pa je, če odgovore na pogosta vprašanja avtomatizirate s chatboti, saj boste s tem prihranili ogromno časa.

Na Facebook Messengerju je samo od leta 2021 mesečno aktivnih kar 100.000 botov in jasno je, da se bo v letu 2022 to število še povečalo (vir: FinacesOnline). Chatbote lahko uporabljate na različne načine, najbolj pogosto pa se še vedno uporabljajo kot podpora strankam v obliki odgovorov na pogosta vprašanja.

Naš nasvet? Ne bojite se testirati chatbota na Facebooku ali Instagramu, kjer lahko nastavite pogosta vprašanja in odgovore. Hitreje kot bodo uporabniki dobili odgovore, bolj srečni bodo – s tem pa tudi vi.

7. Omnikanalni pristop

Predvsem za blagovne znamke je pomembno, da so prisotne in aktivne na več kot le enem ali dveh kanalih družbenih omrežij hkrati – več kanalov namreč pomeni več priložnosti za stik s strankami. Znamke, ki uporabljajo tri kanale ali več imajo več kot 200 % višjo stopnjo nakupa kot tiste z enim kanalom (vir: Omnisend). Kljub temu pa vaša prisotnost na vseh razpoložljivih kanalih družbenih omrežij ni pogoj.

Naš nasvet? Pomembno je, da ste odprti za selitve na nove kanale, ki se v digitalnem svetu vedno znova pojavljajo in razvijajo. Navsezadnje nedolgo nazaj tudi platforme, kot je TikTok, niso jemali kot resne možnosti za oglaševanje.

Zaključek

Sledenje najnovejšim trendom oglaševanja na družbenih medijih zahteva kar nekaj časovnega vložka, vendar pa je v današnjem hitro spreminjajočem se digitalnem svetu postalo že malodane nujno. Uporaba orodja Google Trends in vsakodnevno brskanje po vaši najljubši spletni strani z novicami o tehnologiji in trženju naj postanejo del vašega vsakdana. Sledite tudi našim napovedim za leto 2022 in se pripravite na novo razburljivo leto v svetu družbenih omrežij.

Če tudi vi iščete različne načine, kako slediti trendom in ustvarjalnim idejam za povečanje prodaje, se obrnite na nas.

Viri:

Cisco. Global 2021 Forecast Highlights. Dostopno prek: https://www.cisco.com/c/dam/m/en_us/solutions/service-provider/vni-forecast-highlights/pdf/Global_2021_Forecast_Highlights.pdf

FinancesOnline. 9 Current Facebook Trends & Forecasts for 2021/2022 You Should Be Thinking About. Dostopno prek: https://financesonline.com/facebook-trends/

Hootsuite. Top 9 Social Media Trends to Prepare for in 2022. November 2021. Dostopno prek: https://blog.hootsuite.com/social-media-trends/#1_TikTok_will_become_the_most_important_social_network_for_marketing

Omnisend. What we can learn from omnichannel statistics for 2020. Februar 2020. Dostopno prek: https://www.omnisend.com/blog/omnichannel-statistics/

Sorodne vsebine

Kategorije