Branje: 3 min

Načrtovanje spletne trgovine

Spletno trgovino morate oblikovati in jo tehnično opremiti glede na potrebe vašega posla. S svojim spletnim mestom se namreč neposredno povežete s strankami in spodbudite nakupe. Glede na vse funkcije, ki jih mora spletna trgovina brezhibno izvajati za odlično uporabniško izkušnjo, je smiselno razmisliti o najemu strokovnjaka za njeno izdelavo.

kvalitetna izdelava spletne trgovine

Kazalo vsebine

Prodajalci z lastnimi spletnimi trgovinami imajo popoln nadzor nad uporabniško izkušnjo svojih strank. Trgovci se lahko s svojim spletnim mestom neposredno povežejo s strankami in spodbudijo nakupe. Spletna trgovina pa ne more mimo določenih elementov, ki so pogoj za njeno uspešnost in konkurenčnost. V nadaljevanju vam predstavljamo 15 nujnih elementov, ki jih mora imeti vaša spletna trgovina za privabljanje spletnih nakupovalcev.

Izdelava spletne trgovine

Za vzpostavitev spletne trgovine boste potrebovali primerno platformo, na kateri se bo vaša spletna trgovina nahajala (npr. Shopify, Wix, BigCommerce ipd.). Platforme za spletne trgovine izkoriščajo stalno razvijajočo se tehnologijo in komunikacijske kanale. Omogočajo vam, da izdelate spletno trgovino, izboljšate prepoznavnost izdelkov in prepoznavnost svoje blagovne znamke. Če želite resnično izkoristiti platformo za e-trgovino, se mora le-ta ujemati s potrebami vašega poslovnega modela. V nadaljevanju si oglejte, na katere elemente pri postavitvi spletne trgovine res ne smete pozabiti.

Spletna trgovina mora biti uporabniku prijazna

  1. Uporabnikom prijazno: 76 % potrošnikom je enostavnost uporabe spletnega mesta najpomembnejša lastnost.
  2. Prilagojeno mobilnim napravam: Mobilno nakupovanje predstavlja 50 % spletnih transakcij.
  3. Fotografije in video z visoko ločljivostjo: Pri slikah, ki se prepočasi nalagajo, se stopnja opustitve nakupa giba okoli 39 %.
  4. Ocene uporabnikov: Kupci berejo ocene (kar v približno 95 %). 57 % potrošnikov bo storitve oz. produkte podjetja uporabljalo le, če je to ocenjeno s 4 ali več zvezdicami.
  5. Pogosta vprašanja (FAQ): Kupci se srečujejo s podobnimi vprašanji, zato je sekcija FAQ zelo dobrodošla.

Način predstavitve ponudbe

  1. Posebne ponudbe: Prek e-pošte, družabnih omrežij, kuponov itd.
  2. Seznami želja: Kaj je boljše od seznama produktov, ki si jih stranke želijo in jih bodo najverjetneje kupile v prihodnosti?
  3. Poišči v bližnji trgovini: Včasih hočejo stranke izdelek takoj zdaj. Omogočite jim, da preverijo, katere lokalne trgovine imajo izdelke na zalogi.
  4. Podobni izdelki: Pokažite strankam podobne izdelke in povečajte možnost izbire.
  5. Družbeni dokaz: Blagovne znamke in spletni prodajalci, ki se na čustveni ravni povežejo s svojimi kupci, ustvarjajo zaupanje v blagovno znamko.

Varnost

  1. Varnostne funkcije: Spletni prodajalci morajo zaščititi podatke o strankah in sprejeti ukrepe za zagotovitev zasebnosti.
  2. Napredne možnosti plačila: Obstaja veliko spletnih možnosti plačila. Ključno je razumevanje, kdo je kupec in njemu prilagoditi najprimernejše načine.
  3. Podrobne informacije o pošiljanju: Spletne trgovine naj ponudijo informacije o stroških pošiljanja dovolj zgodaj v postopku nakupa (možnost izračuna stroška).
  4. Več kontaktnih možnosti: Telefon, e-pošta, spletni obrazec. Kupci morajo imeti občutek, da ste jim na razpolago.
  5. Politika vračanja: To je še ena značilnost gradnje zaupanja pri spletni prodaji.

 

Spletna trgovina na ključ

Elektronsko poslovanje je pomemben cilj za podjetja, ki si želijo izboljšati bazo strank in uporabiti ključne izdelke in storitve. Zato je postavitev spletne trgovine v lastni izvedbi precejšen zalogaj. Sploh, če se s tem srečujete prvič. Glede na vse funkcije, ki jih mora spletna trgovina brezhibno izvajati za odlično uporabniško izkušnjo, je smiselno, da za izdelavo spletne trgovine najamete strokovnjaka. Resda je investicija precejšnja, vam pa v prihodnje prihrani veliko slabe volje. Ker deluje tako, kot je treba.

Sorodne vsebine

Kategorije