Branje: 3 min

S postavitvijo spletnega mesta se pravo delo šele zares začne

V članku preverite, zakaj je spletna stran sredstvo in ne končni cilj vaše spletne prisotnosti. Z vami delimo tudi nekaj nasvetov, kako lahko optimizirate spletno stran, da bolje služi tako vašim potencialnim kupcem kot tudi vašim poslovnim ambicijam.

Kazalo vsebine

Digitalni marketing je ena res krasna stvar. Kdaj ste nazadnje za trenutek odložili številne naloge in pomislili, kaj vse nam omogoča? Merjenje, testiranje, optimizacija, živa komunikacija s potrošniki. Danes se nam marsikatera od teh stvari zdi tako samoumevna, da niti ne pomislimo, kako lažje je življenje marketingaša v času digitalnega marketinga.
Predstavljate si, da bi lahko na policah fizične trgovine vsak dan ponudili enak izdelek v drugačni embalaži. Cel mesec bi testirali različne velikosti, barve, oblike in postavitev, na koncu pa bi izbrali tisto različico, ki bi pritegnila največ kupcev. Zveni znano? Seveda, saj to vsak dan delamo v digitalnem marketingu.

No, naj bi delali. Ampak vse prevečkrat vidim, da številna podjetja na spletu delajo takole: odprejo vrata svoje prodajalne, na police postavijo izdelke, obesijo plakate, za blagajne posadijo prodajalke in trgovina je nared. Potem pa več let ne spremenijo niti ene same stvari v trgovini. Prodajalke ves čas govorijo enake stavke, izdelki so vedno na isti polici, plakati in letaki enaki kot prvi dan.

Ko smo live, se zabava lahko začne

Lahko vam postavimo krasno sijoče spletno mesto, v katerega se boste zaljubili na prvi pogled, a velika verjetnost je, da vaši obiskovalci ne bodo čutili enako. Ampak zakaj bi o tem ugibali? Vprašajte jih! Zaženite spletno anketo in obiskovalce vprašajte, kaj menijo o vašem (novem) spletnem mestu. Če niste zadovoljni s številom prijav na newsletter zamenjaje nagovor, spremenite pozicijo bannerja, ki poziva k naročilu na novice, dodajte različne slike izdelkov v spletni trgovini in testirajte različne tekste. Ko se enkrat resno lotite igranja s spletnim mestom (govorim o optimizaciji), vas lahko celo zasvoji. Digitalni svet ponuja morje priložnosti, na vas pa je, kaj boste potegnili iz njega – bo to jastog ali zgolj zavržena plastenka?

Pomembna je strategija in razumevanje svojih strank

Spletno mesto je osnova spletnega nastopa podjetja ali blagovne znamke. Običajno je glavna konverzijska točka. Je tudi digitalna izložba podjetja. Če ima podjetje tudi spletno trgovino, le ta predstavlja spletne police, digitalne promocijske stojnice, digitalne letake in plakate. Nagovor na vsaki spletni strani je kot prodajalec.

Uspešna podjetja vedo, da je postavitev spletnega mesta šele prvi korak. Zavedajo se, da je spletno mesto živa stvar, ki potrebuje neprestano pozornost. Tako kot vaša lokalna trgovina. Kolikokrat ste se že jezili, ker izdelka, ki ga stalno kupujete, ni več na polici, kjer ste ga vajeni, ali pa so spet zamenjali embalažo in ga niti ne spoznate? Čeprav se vam tako zdi, tega ne počnejo zato, da bi vas jezili, pač pa so za vsemi temi spremembami marketinške strategije in načrtovane akcije.

Zato se tudi mi z naročniki vedno pogovarjamo o njihovi strategiji spletnega nastopa in ne zgolj o tem, koliko jih bo stalo in koliko časa bo trajalo, da jim postavimo (novo) spletno mesto. Skupaj načrtujemo tudi korake po lansiranju.

Žal nimamo steklene krogle, s katero bi lahko napovedali prihodnost. Imamo izkušnje, imamo znanje. Zavedamo se, da je postavitev spletnega mesta dolgotrajen proces, ki podjetje stane dosti denarja in da so spremembe zadnje, na kar želijo pomisliti dan po lansiranju. Veliko lahko naredimo z dobrim načrtovanjem, dobro komunikacijo, s poznavanjem ciljne skupine, a nobeno spletno mesto na bo opravilo svoje naloge v prodajnem procesu, če se z njim ne bomo ukvarjali tudi po lansiranju. Pika.

Sorodne vsebine

Kategorije