Branje: 3 min

Prenovite svoje spletno mesto v teh 6 korakih

Ali vaše spletno mesto potrebuje prenovo? Da bo ta zares učinkovita, se je lotite preudarno. Če želite povečati konverzijo, je pomembno, da dobro poznate uporabnike in kupce ter jim zagotovite odlično uporabniško izkušnjo. Preberite, katerim 6 korakom morate slediti pri prenovi.

Prenova spletnega mesta

Kazalo vsebine

Vsako uspešno podjetje se zaveda, da je spletno mesto živa stvar, ki jo je potrebno nenehno spreminjati ter na vsake toliko časa tudi prenoviti. Ker se pričakovanja in povpraševanja uporabnikov nenehno spreminjajo, je prenovi spletnega mesta treba nameniti kar nekaj časa. Preberite nekaj naših nasvetov, da se je boste lotili kar najbolj učinkovito.

Je tudi vaše spletno mesto potrebno prenove?

Povprečen uporabnik spletno stran – če na njej ne dobi tega, kar želi – ponavadi zapusti po 8 sekundah. Če želite kupce pridobiti in tudi obdržati, jim morate zato zagotoviti kar najboljšo uporabniško izkušnjo. In bolje kot boste poznali svoje uporabnike in kupce, boljša bo uporabniška izkušnja ter posledično tudi konverzija.

Če je tudi vaša spletna stran potrebna prenove, je pametno, da se le-te lotite preudarno. Predvsem pa še pred pričetkom poskrbite, da bodo želje na strani podjetja poenotene. Morebitne dileme ali zadržke razrešite že takoj na začetku, saj se boste s tem izognili ustvarjanju zmede in slabemu izdelku.

Prenova vsakega spletnega mesta je najbolj učinkovita, če poteka v naslednjih fazah:

1. korak: Zbiranje informacij

Načrtovanje novega spletnega mesta bo najbolj učinkovito, če boste natančno vedeli, za koga ga postavljate. Izdelava person in njihove nakupne poti je odličen način, da spoznate svojega kupca in njegovo nakupno obnašanje. Z jasno definiranimi cilji in dobrim briefom pa bo prenova spletnega mesta še lažja.

2. korak: Načrtovanje

V fazi načrtovanja je treba predvideti, kako bo novo spletno mesto zagotovilo odlično uporabniško izkušnjo – brez nje bodo namreč uporabniki šli drugam. Potreben je tudi razmislek o tem, kako in kam boste pripeljali obiskovalce ter kako boste vzdrževali stik z njimi tudi, ko zapustijo vašo spletno stran.

3. korak: Dizajn

V tej fazi je ključno, da definirate grafični jezik svojega podjetja. Gotovo imate svojo podobo (CGP), ki vam bo pomagala uokviriti vizualno podobo vašega spletnega mesta. Če je CGP zastarel, pa je to vsekakor najboljši čas za njegovo celostno prenovo.

4. korak: Programiranje

»Mobile first or last?« V fazi kodiranja je ključno, da si odgovorite na to vprašanje. Glede na rastoče število uporabnikov pametnih telefonov namreč obstaja velika verjetnost, da bodo obiskovalci videli le mobilno različico vašega spletnega mesta. Vsekakor pa velja razmisliti tudi o implementaciji različnih orodij.

5. korak: Tekst in SEO optimizacija

Vnos besedil je odlična priložnost, da preverite, če ste res povedali, kar obiskovalci potrebujejo. S kakovostnimi teksti na spletnem mestu lahko tudi za spletne iskalnike storite že veliko. Ti se namreč vedno bolj osredotočajo na relevantnost vsebine za svoje uporabnike (vaše spletne obiskovalce).

6. korak: Testiranje

S testiranjem spletnega mesta pred njegovim lansiranjem boste poskrbeli, da ne boste izpustili nobenega od korakov, ki so ključni za zadovoljstvo uporabnikov – vaših bodočih kupcev.

30 nasvetov za lažjo prenovo spletnega mesta

Pri prenovi spletnega mesta je treba pozornost nameniti prav vsakemu izmed zgornjih korakov oziroma faz. Te vam namreč lahko pomagajo do spletnega mesta, ki ga uporabniki ne bodo zapustili že v 8 sekundah. Vsako izmed njih smo podrobneje opisali v našem vodiču 30 nasvetov za lažjo prenovo spletnega mesta.

Prenesite si vodič in preberite še kup drugih uporabnih nasvetov, ki vam bodo pomagali do lažje prenove in učinkovitega spletnega mesta – tudi, ko bo njegova postavitev že za vami. Če imate še kakšna dodatna vprašanja ali izzive, pa veste, kje nas najdete. Oglasite se nam.

Sorodne vsebine

Kategorije