Madwise webinar, torek 17. maj, 10.00–11.00 , online dogodek
predavatelj: Gregor Prodan, tehnični vodja projektov
Digitalne pokrajine se nenehno spreminjajo in razvijajo. Na eni strani se odvijata diverzifikacija in optimizacija IT rešitev, na drugi pa se vsebinski in estetski trendi menjujejo iz dneva v dan. Redne prenove spletnih strani so tako nujne, da zadržimo interes obstoječega občinstva in pritegnemo interes novega.
Digitalne agencije in izvajalci, ki prevzamejo opeartivni del projekta, pri tem igrajo pomembno vlogo, vendar ne glavne. Glavno vlogo pri prenovi spletne strani ima namreč sam naročnik. Ker pa naročnik praviloma ni ekspert za spletne strani, pogosto prihaja do napak, ki proces prenove ovirajo. Ena izmed najpogostejših in najpogubnejših začetniških napak je, da naročniki svojih zamisli in idej ne oblikujejo v dober brief.
Dober brief usmerja celoten ustvarjalni proces
Brief je izhodiščna točka, ki usmerja celoten ustvarjalni proces. To, kar je zapisano v briefu neposredno vpliva na workflow in nenazadnje na izid celotnega projekta.
Preden se torej lotite dela z agencijo oz. izvajalcem, se posvetujte znotraj vaše ekipe in skupaj postavite vizijo prenovljene spletne strani. To vizijo potem oblikujte v dober brief. Le ta bo namreč optimiziral proces dela, bistveno skrajšal časovno breme in posledično znižal strošek projekta. Zdaj se verjetno sprašujete, kaj sploh je dober brief ?
Brief je dokument, kjer so zbrane vse želje, zahteve in pričakovanja naročnika za prenovo spletne strani. Dober brief je precizen in nedvoumen. Jasno opredeli potrebe naročnika in tako olajša iskanje primerne agencije oz. izvajalca. Brief naročnikom omogoča tudi opredelitev proračuna in časovnice.
Pri prvih korakih projekta prenove spletne strani je tako rekoč nepogrešljiv. Vendar recepta zanj ni. Vsako podjetje bo napisalo drugačen brief, in vsaka agencija bo postavljala drugačna vprašanja.
Nekaj ključnih elementov, ki v dobrem briefu ne smejo manjkati
Kdo ste vi in kaj ponujate?
V briefu dodobra predstavite bistvo vaše znamke. Več kot izvajalec ve o vas, boljše je! Prav vse informacije so dobrodošle – od zgodovine do načrtov za rast, vaša lokacija, delovna kultura, poslanstvo vašega podjetja itn. Vsekakor vključite tudi predstavitev vaših storitev oz. izdelkov.
Komu je vaša spletna stran namenjena?
Kdo je vaša ciljna skupina? Čigavo pozornost želite pritegniti? Poskusite čim bolje opisati vaše idealno občinstvo. Le tako bo ekipa lahko spletno stran oblikovala tako, da bo to občinstvo tudi nagovorila. V kolikor ste v preteklosti že opravljali tržne raziskave vključite tudi te izsledke le teh.
Kaj vam je všeč, kaj vam ni všeč in predvsem – zakaj?
Vaše mnenje o vaši spletni strani in drugih spletnih straneh bo agencijo usmerilo v pravo smer. Osredotočite se na postavitev, barvne sheme, tipografije, fotografije ter orodja in funkcije. Na tem mestu je smiselna tudi analiza konkurence. Kaj oni delajo prav in kaj narobe?
Kakšne so vaše tehnične zahteve?
Da bi se izognili povečanju obsega projekta (in dodatnim stroškom), bodite pri opisu tehničnih zahtev na začetku kar se da jasni. Ali je vaša spletna stran e-trgovina? Če je, opišite izdelke, zahtevane načine plačila in nakupovanja, stroške dostave, aktivne kode za popuste, morebitne popuste za napotitev itd. Ta točka vam bo pomagala tudi pri izboru primerne agencije oz. izvajalca.
Do kdaj mora biti projekt končan in kolikšen je vaš budget?
V kolikor pri projektu lovite roke, morate te roke nujno sporočiti agenciji oz. izvajalcu. Le tako bodo oni namreč lahko delo roku primerno organizirali. Sporočiti jim morate pa tudi vaš predviden proračun. To informacijo agencija nujno potrebuje, da lahko vaš denar razporedi kar se da optimalno za doseganje vaših zastavljenih ciljev.
Tako, brief imate … kaj pa zdaj?
Manko briefa ali slab brief žal ni edina past pri prenavljanju spletnih strani. Ker se v naši agenciji tega še predobro zavedamo, smo se odločili organizirati brezplačen webinar Prenova spletne strani: najpogostejše pasti.
Na spletnem dogodku bo naš izkušen projektni vodja Gregor Prodan predstavil najpogostejše pasti v katere se ujamemo, ko se lotimo prenove ali izdelave spletne strani.
Dogodek je namenjem predvsem B2B in B2C podjetjem, ki s svojimi občinstvi komunicirajo preko spletnih strani in ki upravljajo spletne trgovine.
Na webinarju boste dobili odgovore na vsa ključna vprašanja:
- Zakaj je prenova spletne strani sploh pomembna?
- Katere so najpogostejše pasti pri prenovi spletne strani in kako se jim ogniti?
- Kakšno vlogo ima naročnik pri prenovi spletne strani?
- Kako pripraviti dober brief in s tem prihraniti čas in denar?
Dogodek je namenjen ključnim odločevalcem, ki negujejo in razvijajo spletne strani znotraj svojih podjetjih. Preverite, kaj morate o procesu prenove vedeti direktorji, vodje marketinških oddelkov in vodje projektov.
Webinar bo potekal 17. 5. ob 10:00 preko aplikacije Zoom. Predavanje bo trajalo 45 minut, 15 minut bomo namenili pa tudi odgovarjanju na vaša konkretna vprašanja.
Rezervirajte si svoje mesto že danes in s svojo spletno stranjo pometite s konkurenco.