Branje: 3 min

Najboljši načini oglaševanja v 2020

Kako se lotiti oglaševanja v 2020? Preverite, kateri trendi bodo narekovali spletne oglase na različnih platformah: Facebook, LinkedIn in Google Ads.

Kazalo vsebine

V oglaševanju v ospredje vse bolj stopa digitalni marketing (digitalno oglaševanje). To pa ne pomeni, da oglaševanje na jumbo plakatih ni več aktualno. Vendar so kljub temu trendi oglaševanja usmerjeni v digitalni svet, ki ima potencial za rast. Forbes navaja, da se trendi v marketingu za leto 2020 kažejo v porastu objav s pozivom k nakupu, navidezni in razširjeni resničnosti, interaktivni vsebini, personalizaciji in video vsebinam. Vse omenjene objave imajo namen, da se ponudnik lažje približa stranki na način, ki pritegne in navduši.

 

Oglaševanje podjetja – primer ZARA

Epidemija koronavirusa (SARS-CoV-2) je močno posegla v nakupovalne navade ljudi. Ena izmed žrtev epidemije je tudi podjetje ZARA, ki zapira 1200 trgovin po svetu. Njen lastnik Amancio Ortega je napovedal selitev na splet (objavljeno v The Guardian). Do leta 2022 namerava nameniti 1 milijardo evrov za spletno ponudbo z namenom hitrejše vključitve in boljše pozicije na spletu. Z upadom prodaje v fizičnih trgovinah se srečujejo tudi drugi ponudniki in del svoje ponudbe (trajno) selijo na splet. Temu primerno je potrebno prilagoditi tudi oglaševanje podjetja in izkoristiti oglaševalske platforme.

 

Oglaševanje na Facebooku

Facebook je pomemben del življenja ljudi. To je trend, ki se ne bo kmalu spremenil, vsaj dokler živimo v informacijski dobi. Ker od svojih uporabnikov dobi množico podatkov, ki jih prostovoljno vnesejo v svoj profil, ima dobro predstavo o tem, kdo so uporabniki in kaj jim je všeč.

Zato jim lahko prikažejo ciljno usmerjene oglase. Ti prikazujejo izdelke, ki jih bodo verjetno kupili, spletna mesta, ki jih imajo radi, ali dogodke, ki bi se jih radi udeležili. Velja za enega najboljših oglaševalskih kanalov na spletu. Ima enostaven postopek nastavitve in hitre rezultate.

 

Oglaševanje na LinkedInu

LinkedIn je socialno omrežje za strokovno povezovanje (B2B). Uporablja ga več kot 450 milijonov poslovnih strokovnjakov po vsem svetu. Študije kažejo, da 80 % ponudnikov B2B prihaja z LinkedIna, 94 % prodajalcev B2B pa LinkedIn uporablja za distribucijo vsebine. In ker je večinoma osredotočen na B2B povezave, bi moral biti LinkedIn velik del vaše tržne strategije družbenih medijev. Uporabite LinkedIn kot marketinško orodje za povezovanje s podjetji in utrdite svojo blagovno znamko. Na ta način si povečajte promet in možnost zaslužka.

 

Google Ads oglaševanje

Google Ads (staro ime Google AdWords, pred 24. julijem 2018) je spletna oglaševalska platforma, ki jo je razvil Google. Oglaševanje na Googlu je lahko izredno učinkovit način za usmerjanje ustreznih uporabnikov na vaše spletno mesto. Ljudje v Googlu namreč vedno iščejo z namenom, s točno določenim ciljem. Kaj iščejo oz. želijo kupiti, povedo dobesedno. To storijo tako, da vtipkajo besede, ki se nanašajo na izbrane izdelke in storitve. Zato je Google Ads tako močan (in donosen). Pravzaprav ni boljše oblike ciljanega tekstualnega oglaševanja.

 

Oglaševanje – tradicionalno vs. digitalno

Kljub temu, da se oglaševanje seli na splet, pa ne smemo zanemariti tradicionalnega oglaševanja. Sem štejemo oglaševanje na jumbo plakatih, avtomobilu, avtobusu, televiziji in v tiskanih medijih. Ljudje smo vizualna bitja, vedno opazujemo okolico in se na podlagi informacij, ki jih dobimo, odločamo naprej. Oglaševanje nas spremlja na vsakem koraku. Za najboljše rezultate pa morajo biti podjetja prisotna tako v fizičnem kot digitalnem svetu. Kombinacija obeh tipov oglaševanja je zmagovalna.

Sorodne vsebine

Kategorije