Prav ste prebrali. Madwise ima novega člana ekipe. Neprestano visi na Facebooku, včasih malo nerga in potrebuje ogromno pozornosti. Je precej zahteven … vse mu moramo prinesti na pladnju in ga učiti lepega vedenja. A smo ga vseeno vzljubili.
Naš novi sodelavec je bitje prav posebne sorte. Gre namreč za elektronskega čvekalca, ki na naši Facebook strani čveka z obiskovalci, medtem ko preostala ekipa skrbi za pametni digitalni marketing. To je naš Madwise chat-bot.
Chat-boti in Facebook?
Spletna konverzacija na družbenih omrežjih in v številnih mobilnih aplikacijah je del vsakdana velikega števila ljudi. Facebook je prepoznal priložnost in sredi aprila objavil pomembno novico o novi zmogljivosti Messenger platforme. Ta sedaj programerjem omogoča oblikovati lastne aplikacije oziroma t. i. chat-bote. Glavni namen tovrstne širitve Messenger-ja je povezati posameznike s podjetji na Facebooku in avtomatizirati interakcijo oziroma pospešiti komunikacijo. V svetu zahtevnih potrošnikov in hitrih odgovorov je to odlična rešitev za številna podjetja, ki prejmejo veliko število sporočil na svojih Facebook straneh. Ljudje radi kramljajo, si pošiljajo »smeškote« in delijo slike s prijatelji. Zakaj na ta vlak ne bi stopila tudi podjetja?
Kaj je chat-bot in kako se znajde znotraj naše digitalne strategije?
Gre za program, ki se samodejno odziva na prihajajoča sporočila v Messengerju. Zelo uporaben je pri pogostih vprašanjih in preprosti komunikaciji. Če imate recimo pub v središču mesta in prejmete veliko vprašanj o času obratovanja, vam zgovorni bot lahko prihrani veliko časa pri odgovarjanju na preprosta vprašanja.
Zmogljivosti chat-bota pa se tu ne končajo. Številna podjetja jih že uspešno uporabljajo za prodajo svojih izdelkov ali storitev. H&M ima naprimer chat-bota, ki vam na podlagi vaših odgovorov prijazno prikaže primerne izdelke. Te lahko delite s prijatelji, shranite za kasnejši ogled ali pa kupite. Odlična uporabniška izkušnja omogoča celoten nakupni proces znotraj aplikacije – in še prijateljem se lahko pohvalite.
Možnosti uporabe chat-botov je torej ogromno. Mnogi že poznajo Ponchota, ki ponuja sveže informacije o vremenu in napovedi na podlagi vaše lokacije. Nekatera podjetja in organizacije (HealthTap, Spring … ) prek chat-botov ponujajo nasvete in dodatne storitve na podlagi preteklih interakcij z uporabniki. Številna podjetja s hitro prehrano kot je naprimer Burger King pa že uporabljajo ali napovedujejo chat-bote za hitro in personalizirano naročanje hrane.
Glavna prednost chat-botov je vsekakor podpora uporabnikom. Odgovore na najpogostejša vprašanja lahko dobijo takoj.
Madwise čvekalec pričveka na svet
Ideja, da lahko dobesedno sestavimo novega člana ekipe, nas je navdušila. Zakopali smo se v načrtovanje vseh mogočih variacij in permutacij pogovora z resničnim sogovornikom – in možnosti je res veliko. Poglejmo si primer ene od možnih interkacij z Madwise čvekalcem:
Preverite na m.me/madwisecc, če odgovori tudi na vaša vprašanja. Lahko pa skenirate tudi Messenger kodo, podobno kot na platformi Snapchat:
Bi tudi vi imeli bota? Je to vaš plan za leto 2018?
So vaše stranke na Facebooku in redno komunicirajo z vami?
Ste lastnik spletne trgovine in bi radi bolje izkoristili možnosti komunikacije s strankami?
Chat-bot vam lahko prihrani kar nekaj časa, poskrbi za zadovoljne kupce … pa še nekaj posebnega boste. In to si potrošniki zapomnimo 🙂