Branje: 4 min

Kako z vsebino do boljše konverzije

Kaj zares stoji med vami in konverzijo, ki bi jo vaše podjetje lahko dosegalo na spletu? Če menite, da gre za pomanjkanje časa, premislite tudi, ali imate jasno definirane cilje, do katerih vas lahko pripelje kakvostna vsebina.

Kazalo vsebine

Ob različnih priložnostih smo na različnih kanalih povprašali, kako pogosto podjetja objavljajo daljšo vsebino, kot so blog zapisi, članki, študije primerov, lastne raziskave in podobno.

Po naši zadnji raziskavi je več kot 61 % sodelujočih odgovorilo, da njihovo podjetje daljše vsebine ne objavlja pogosteje kot nekajkrat letno.

Torej, večina podjetij ima blog ali neko sorodno vsebinsko platformo, a na njej redko objavljajo. Vendar imeti blog ne pomeni tudi dosegati konverzijo, ki jo blog lahko prinese.

Blog ima vaše podjetje, ima ga vaša konkurenca, ima ga tudi sosedova nečakinja, da občasno objavlja dogodivščine s potovanj.

Zato je ključno vprašanje, zakaj imate blog in ali vam pomaga pri doseganju konverzije.

Imate določen poslovni cilj, ki ga zasledujete z blogom? Ali prek njega samo javnosti sporočate, da ste še živi?

Če ste si zastavili jasne poslovne cilje in želite z vsebino doseči konverzijo, uspeha zagotovo ne boste prepustili naključju in samo trem objavam v letu.

Zakaj je tako težko ustvarjati lastno vsebino

Včasih so podjetja ustvarjala le novice, ki so jih sporadično objavljala na spletni strani in jih mogoče še pošiljala po e-pošti.

Danes se pričakuje in tudi zahteva prisotnost podjetij na mnogo več kanalih.

  • Facebook objave;
  • Facebook storyji;
  • Facebook skupine;
  • LinkedIn objave;
  • LinkedIn storyji;
  • Instagram objave;
  • Instagram storyji;
  • Twitter objave;
  • TikTok videi;
  • Pinterest objave;
    komentarji in zasebna sporočila na vseh teh platformah;
  • prodajni emaili;
  • informativni ali izobraževalni emaili;
  • blogi
  • in še marsikaj.

Nič čudnega, da kar 63 % podjetij v naši raziskavi pravi, da nima časa za pisanje daljših vsebin, kot so blog zapisi, članki, raziskave in študije primerov.

A to ni izgovor, da zaspite ali pa da si občutek (pro)aktivnosti lažno ustvarjate z objavljanjem lahkotnih vsebin, izključno zato, ker je hitreje in lažje narediti grafiko v Canvi, dopisati 2 stavka besedila in objaviti na Instagramu.

Če vam tovrstne objave prinašajo konverzijo, ki jo želite, je to okej. Potem vam ni potrebno vlagati v ustvarjanje daljših vsebin.

Če pa želite rásti in veste, da ima vaš posel potencial, da dosežete višje stopnje konverzije, pa se zagotovo vi sami ali vaši nadrejeni ne bodo sprijaznili s tem, da samo trikrat letno nekaj objavite in poskusite izboljšati konverzijo.

Ne pozabite, ko vi zaspite, vaša konkurenca odgovarja na vprašanja vaših potencialnih kupcev.

Kako ustvarjati vsebino, ki prinaša konverzijo

Nekaj ključnih principov, kako zasnovati vsebino, da vam zagotovi višjo konverzijo na spletu, bomo podelili na našem brezplačnem webinarju “Kako z vsebino do boljše konverzije”.

Webinar je namenjen vsem B2B in B2C podjetjem, ki s svojimi vsebinami želite dvigniti konverzijo in doseči zastavljene cilje – še v letošnjem letu.

Prijavite se na webinar

Na webinarju ne bomo predstavljali že slišanih trikov, kako pisati klasične vsebine, ampak se bomo osredotočili na naslednje teme:

  • Kako z vsebino do boljše konverzije?
  • Zakaj je tako težko pripraviti dober blog zapis in kako si olajšati to delo?
  • Kaj pomeni, da je blog zapis dober in kako ga prepoznati?
  • Kako pripraviti blog zapis, ki bo nagovoril vaše potencialne stranke?
  • Kakšen vpliv ima lahko dober blog zapis?

Zato se ne bomo pogovarjali o brezpomenskih objavah na družbenih omrežjih, ki jih niti vaša družina ne lajka več. Temveč bomo postavljali temelje vsebini, ki vam bo pomagala do želene konverzije.

Z udeleženci bomo delili naša znanja in ekspertize, ki vam bodo pomagale, da v letu 2022 pričnete s pisanjem blogov in vsebin, ki jih vaše podjetje potrebuje za dosego vaših prodajnih ciljev.

Webinar bom vodila Azra M. Češek, vodja vsebin na Madwise.

Poleg bdenja nad vsebino, ki jo Madwise ustvarja za lastno prisotnot na spletu, je moja glavna naloga skrb, da vsebine naših naročnikov podpirajo konverzijo in doseganje poslovnih ciljev. Dobre in ciljno naravnane vsebine so zahtevne za pripravo, zato vselej iščem načine, kako z najmanjšim vložkom doseči čim višjo opaženost in čim višjo konverzijo. Nekaj teh načinov bom delila tudi na tem webinarju.

Za zagotavljanje boljše izkušnje in možnost odgovorov za udeležence po webinarju, so prijave na webinar omejene. Zato poskrbite, da si svoje mesto zagotovite pred konkurenco. 😉

Sorodne vsebine

Kategorije