Branje: 7 min

Kako postaviti Facebook dinamični remarketing v 3 korakih

Spoznajte osnove dinamičnega remarketinga na Facebooku in prednosti, zakaj ga potrebujete. V članku se boste seznanili tudi z vsemi elementi, ki jih potrebujete za postavitev dinamičnega marketinga. Pri implementaciji vas bomo vodili po vseh 3 korakih.

Facebook dinamični remarketing|Facebook dinamični remarketing

Kazalo vsebine

V prejšnjih zapisih ste lahko spoznali “klasični” Facebook remarketing, ki s pravim pristopom prinaša odličen ROI. Za spletne trgovine z veliko izdelki ali spletne strani z obširno ponudbo storitev je nadgradnja v obliki dinamičnega remarketinga pomembna strategija. Preberite, kaj je dinamični remarketing in kako ga vzpostaviti.

Kaj je Facebook dinamični remarketing

Facebook dinamični remarketing oziroma Facebook Dynamic Ads je naprednejša oblika remarketinga, ki iz prednastavljenega inventarja samodejno prikazuje personalizirane oglase obiskovalcem spletne trgovine/spletnega mesta, glede na njihove vnaprej definirane aktivnosti. Če poenostavimo, gre za samodejno prilagajanje vsebine oglasov glede na vedenje uporabnikov na strani. Ko na primer nekdo doda izdelek v košarico, a izdelka ne kupi, mu lahko prikažemo oglas s tem izdelkom ter sorodnimi izdelki. S tem ga lahko pozovemo k zaključku nakupa ali ga spodbudimo k nakupu sorodnega izdelka. Facebookov algoritem izbira izdelke, ki jih umesti v oglas iz prednaloženega kataloga izdelkov iz vaše spletne trgovine (ali drugih spletnih mest). Vse se zgodi samodejno, uporabnik pa prejme personaliziran oglas, ki je zanj relevanten.

Facebook remarketing

Klasični remarketing je dovolj, zakaj potrebujem dinamičnega

S klasičnim remarketingom ni prav nič narobe, težava pa se pojavi, ko imate ogromen inventar izdelkov. To v praksi pomeni ustvarjanje ogromnega seznama remarketing občinstev na podlagi URL-jev ali dogodkov na strani. Že samo število piškotkov, ki ga morate nabrati, da lahko uporabljate klasični remarketing, je pri ozko segmentiranih skupinah težko doseči. Ko pridemo do kreiranja oglasov za številne izdelke v različnih oglasnih skupinah, pa se računica nikakor ne izide. Klasični remarketing ima pomembno mesto v strategiji oglaševanja, a uporabljamo ga bolj na ravni posameznih kategorij ali kampanj z enim izdelkom ali magnetom, kjer lahko preprosto predvidimo večino scenarijev in remarketing občinstev. Dinamični remarketing je torej primarno namenjen spletnim trgovcem z večjim inventarjem, ki želijo ponovno nagovoriti angažirane obiskovalce spletne trgovine.

Kaj potrebujete za postavitev dinamičnega remarketinga

Postavitev dinamičnega remarketinga na Facebooku ni tako enostavna kot vzpostavitev klasičnega remarketinga. Težavnost je v veliki meri odvisna od spletne platforme, ki jo uporabljate, saj nekatere ponujajo vtičnike, ki poenostavijo implementacijo (Shopify, Woocommerce, Magento … ). Za postavitev dinamičnega remarketinga potrebujete:

  • Vzpostavljen račun Business Manager.
  • Ustrezno implementiran Facebook Pixel in zahtevani Standard Evente.
  • Katalog izdelkov.
  • Kampanje z dinamičnimi oglasi.

Cilj tega zapisa je pokazati, kako implementirati dinamični remarketing, zato se bomo posvetili korakom za njegovo implementacijo. Več o kampanjah sledi v prihajajočih zapisih.

Postavitev računa Business Manager

Račun Business Manager (Upravitelj za podjetja) je predpogoj, da boste lahko postavili dinamični remarketing (povezava: https://business.facebook.com/ ). Lahko bi rekli, da je predpogoj za kakršnekoli oglaševalske aktivnosti podjetij na Facebooku, saj gre za orodje, ki podjetjem omogoča upravljanje svojih Facebook entitet, kot so Facebook strani, oglaševalski računi, katalogi izdelkov ter uporabnikov, ki imajo dostop do virov podjetja. Kakršnokoli sodelovanje z zunanjimi izvajalci je poenostavljeno, saj se hitro lahko dodeljuje različne nivoje dostopov zunanjim uporabnikom ter se na ta način ohranja transparentnost in nadzor nad lastnimi viri. Pri dinamičnem remarketingu boste v Business Managerju postavili produktni katalog ter ga povezali z ustreznim Facebook Pixlom.

Lead generation vodič banner 2

Facebook Pixel 

Implementacija Facebook Pixla je prva naloga, ki jo mora opraviti vsak, ki želi oglaševati na Facebooku. To ni pogoj za oglaševanje, je pa ključen korak, če želite spremljati učinkovitost vaših aktivnosti, izvajati remarketing in nasploh dosegati želene rezultate pri oglaševanju. Osnovna naloga Facebook Pixla je meriti oglede strani vašega spletnega mesta (gre za dogodek imenovan PageViews). Kot lastniku spletne trgovine vas poleg te osnovne aktivnosti zanimajo tudi dogodki, kot so ogled posameznih izdelkov, dodajanje teh v košarico, zaključevanje nakupa ter sam nakup.

Standard Eventi

To lahko samodejno spremljate z implementacijo t. i. Standard Eventov, kjer gre za dogodke, ki se sprožijo in zabeležijo v vašem Facebook Pixlu. Seveda bi to lahko dosegli tudi s klasično postavitvijo remarketing občinstev na podlagi URL-jev, a prednost Standard Eventov leži v dodatnem beleženju parametrov pri posameznem dogodku, kot je na primer SKU, ime in cena izdelka. Več o Standard Eventih si lahko preberete v Facebookovi dokumentaciji: https://www.facebook.com/business/help/402791146561655Za izvajanje dinamičnega remarketinga morate implementirati tri Standard Evente, ki so: ViewContent, AddToCart in Purchase. Preostali so poljubni, a vsekakor zaželeni. Uporabniki WordPressa imate na voljo brezplačne in plačljive vtičnike, ki poenostavijo postavitev, lastniki drugih platform pa morate poskrbeti, da se ob vsakem dogodku pošiljajo ustrezne informacije v Data Layerju, kot so ime izdelka, njegova vrednost, količina, ID/SKU. Parametri in vrednosti morajo biti v zapisu, ki ga veleva Facebook.

Postavitev kataloga produktov

Ko je Facebook Pixel ustrezno postavljen in so vsi Standard Eventi na mestu, sledi še postavljanje produktnega kataloga. Ta je nujen, saj Facebookovemu algoritmu omogoča prikazovanje izdelkov z vaše spletne strani, ki si jih je uporabnik ogledal ali dodal v košarico in nato zapustil stran brez nakupa. Postaviti morate torej t. i. “product feed”, ki pošilja podatke o vaših izdelkih in zalogi (XML). Katalog lahko tudi sami naložite ročno v obliki CSV-dokumenta, a pri spletnih trgovinah z velikim inventarjem to ne pride v poštev. Če hitro ponovimo – v tej stopnji s Standard Eventi beležimo aktivnosti uporabnikov na strani in izdelkih, ki si jih ogledujejo. S pomočjo kataloga pa bo Facebookov algoritem samodejno oblikoval personalizirane oglase, ki bodo za uporabnika relevantni. Na koncu vam preostane še, da katalog izdelkov povežete s svojim Pixlom. Če beležite nakupe na svoji spletni strani, lahko hitro vzpostavite kampanje z dinamičnimi oglasi. V nasprotnem primeru pa boste morali počakati, da se nabere dovolj konverzij, da lahko algoritem začne prikazovati oglase ustreznim obiskovalcem.

Nastavitve kataloga se lotite po naslednjih korakih:

  1. Odprite Nastavitve Upravitelja za podjetja
  2. Izberite svoj račun.
  3. Na desni strani izberite zavihek Data Sources.
  4. Izberite Catalogs.

Facebook catalog

  1. Kliknite na moder gumb + Add in izberite možnost “Create a New Catalog”:

Dodajanje Facebook kataloga

  1. Odpre se vam novo okno, kjer poimenujete svoj katalog in izberete vrsto produkta/storitve.

Tip kataloga

  1. V naslednjih korakih morate določiti uporabnike, ki bodo lahko uporabljali katalog (vsakemu lahko pripišete različne vloge). Nato katalog povežete z ustreznim Pixlom (izberite Pixel, ki je vezan na oglaševalski račun, ki ga uporabljate za oglaševanje). Če niste lastnik oglaševalskega računa, boste pred tem morali pridobiti še dostop do Pixla).
  2. Preusmerjeni boste v okno za urejanje katalogov, kjer boste morali določiti vir podatkov o izdelkih. V zavihku Product Data Sources kliknite na Add Data Sources.

Facebook viri produktov

Na voljo imate tri možnosti (ročno dodajanje, podatkovni vir XML ali pa preko Facebook pixla, kjer morate prej spletno stran označiti z ustreznimi meta oznakami):

Catalog Product FeedKo naložite izdelke v katalog, preverite ali so podatki zapisani v ustrezni obliki. Kakršnekoli napake vam bo Facebook sam javil. Priporočamo vam, da kategorije izdelkov razdelite v izdelčne skupine (Product Sets). S tem se bodo samodejno oblikovani oglasi prikazovali čim bolj ustrezno vsebino.

Avtopilot vaše prodaje

Fraze o avtopilotih prodaje in podobne poenostavitve niso zdrave, saj lahko uporabniki novih orodij hitro obupajo nad slabimi začetnimi rezultati. Tako kot letalo potrebuje pilota za varen vzlet in pristanek, je tudi za učinkovit dinamični remarketing treba ustrezno postaviti kampanje in jih optimizirati po njihovem zagonu. Ko enkrat najdete ustrezno nastavitev ciljanja in budgete za oglasne skupine (pazite na frekvenco prikazov oglasov), lahko občutno povečate število zaključenih nakupov z zelo dobrim ROI-jem. Zaradi kompleksnejšega postopka nastavitve dinamičnega remarketinga se ga številne trgovine ne lotevajo. Ravno zato lahko to izkoristite kot svojo konkurenčno prednost pri spletnem nastopu. Če želite tovrstno funkcionalnost implementirati v svojo spletno trgovino, pa pošljite Sašu prijazen e-mail in že jutri se bomo lahko pogovarjali, kako izboljšati vašo spletno prodajo.

Sorodne vsebine

Kategorije