Optimizacija spletnega mesta mora slediti določenim pravilom in zajeti določene elemente spletne strani. Optimizirano spletno mesto vam bo prineslo bolj kakovosten in višji promet, kar je cilj optimizacije in želja vsakega ponudnika blaga ali storitev. Z optimizacijo boste dosegli svojo ciljno publiko ceneje kot s plačljivimi oglasi. Če se boste optimizacije svoje spletne strani lotili sami, si v nadaljevanju preberite, na katerih 8 korakov morate biti pozorni.
8 korakov optimizacije spletne strani
Če hočete določeno stvar izboljšati, morate najprej narediti analizo trenutnega stanja. Ta pove, kje so močne in šibke točke, kje se da stvari še nadgraditi. Analiza je zato prva stvar v procesu optimizacije. Na podlagi rezultatov analize nato oblikujete vsebino in poskrbite za on site in off site optimizacijo. Na koncu je priporočljivo uporabnike pozvati še k akciji (nakupu). Navsezadnje je to tudi cilj vsega vašega truda. Rezultati optimizacije se kažejo ravno v konverziji obiskovalcev vaše spletne strani v kupce.
Analiza
- Analizirajte in preučite svojo spletno stran. Vaš prvi in najpomembnejši korak za SEO je analiza vašega spletnega mesta, da ugotovite, katere spremembe bi bilo treba storiti.
- Analizirajte spletno konkurenco. Če poznate svojo konkurenco v panogi, boste bolje razumeli, kaj natančno je treba doseči (katere metode optimizacije uporabljajo, vključno z izbranimi ključnimi besedami in strukturo spletnih mest).
- Analizirajte ključne besede. Določite ključne besede, povezane z vsebino vašega spletnega mesta.
Elementi optimizacije
- Vsebina, bogata s ključnimi besedami, je ključna za uspešnost pri iskalnikih. Poleg tega tedensko zagotavljajte novo vsebino. Ta je ključnega pomena, da se obiskovalci spletnega mesta vračajo.
- Vključite meta in naslovne oznake. Metaoznake so pomembne za iskalnike – uporabite ključne besede.
- Zunanje in notranje povezave (on site in off site optimizacija). Poiščite druge spletne strani za povezavo do vas. Vzpostavite tudi notranje povezave do vaših podstrani.
- Preverite svojo HTML kodo. Ta mora biti brez napak.
Pozovite k akciji
- Uporabnika vašega spletnega mesta pozovite k akciji. To lahko storite s kratkim stavkom, ki bralca spodbudi k akciji. Ali je to klik na povezavo, klic na številko ali vpis na novičke. Uporabniku ponudite več možnosti, saj vsakomur ustreza nekaj drugega. Če je poziv k akciji učinkovit, se uporabniki dalj časa zadržijo na vaši spletni strani. To dosežete tudi z notranjimi povezavami na vaših podstraneh. Pri pozivih k dejanju se zato izogibajte povezavam na druge spletne strani. Uporabite lahko tudi CTA (call to action) gumbe, kot so npr. »kupi zdaj« ali »išči«.
Spremljanje sprememb
Da bi lahko spremljali uvedene spremembe in konstantno izvajali analizo ter izboljševali spletno stran, spremljajte poročila o prometu (Google Analytics). Ta poročila se uporabljajo za določitev trenutnega prometa na vašem spletnem mestu in od kod ta prihaja. Tu dobite tudi vpogled v aktivnosti na spletnem mestu in katere podstrani so najbolj priljubljene ter kako se trenutno uvrščajo. Analiza je ključnega pomena v procesu optimizacije spletne strani. Spletno mesto je priporočljivo optimizirati in ponovno oceniti vsaj enkrat na tri mesece.