Verjamemo, da je za spletne trgovine, ki šele začenjajo s Facebook oglaševanjem, izbira ciljnega občinstva lahko zelo zahtevna in zamudna. Enako zahtevno je iskanje novih potencialnih strank za povečanje prodaje za že izkušene in dlje prisotne spletne trgovine. Zato vam bomo v tokratnem zapisu predstavili, kako ustvariti kakovostne prospecting kampanje in z njimi doseči nove kupce (novo občinstvo), ne da bi pri tem porabili preveč časa.
Zakaj prospecting kampanje, če lahko uporabim klasičen tip kampanj?
Prospecting kampanje spadajo na področje kataloške prodaje na Facebooku, njihov namen pa je – s pomočjo algoritma – poiskati nove kupce oz. novo občinstvo. Gre za občinstvo, ki bo glede na izbrano kopico podatkov o uporabnikih (ki niso nujno že bili v stiku z vašo stranjo, so pa izrazili določen interes za vaš tip izdelkov) preko dinamično generiranih, personaliziranih oglasov najverjetneje konvertiralo in postalo vaša stranka.
Za še posebej uporabno orodje se lahko izkaže pri večjih spletnih trgovinah, ki sestojijo iz številnih kategorij. Z njim si boste prihranili ogromno časa, saj vam ne bo potrebno postavljati klasičnih kampanj za posamezne izdelke, čas pa boste prihranili tudi pri oblikovanju ciljnega občinstva. To sta ključni prednosti prospecting kampanj v Facebook oglaševanju, več o tem v nadaljevanju.
Kako se lotiti postavitve dinamične prospecting kampanje?
Za postavitev prospecting kampanje boste potrebovali naslednje:
- aktiven Business Manager račun,
- integriran Facebook Pixel,
- nastavljeno sledenje ključnih standardnih dogodkov (ViewContent, AddtoCart in Purchase dogodki so nujno potrebni),
- urejen vir in katalog izdelkov.
O nastavitvah zgoraj omenjenih elementov smo že pisali, saj so potrebni tudi za izvajanje kampanj dinamičnega remarketinga, zato se bomo v nadaljevanju raje posvetili razlagi in vodenju skozi ustvarjanje izdelčnih skupin (Product Sets), ki jih s pridom lahko izkoristite tudi kasneje, pri kampanjah dinamičnega remarketinga.
Preden se lotite postavitve kampanje, vam svetujemo, da – v kolikor želite oglaševati samo določeno skupino izdelkov – v Catalog Managerju ustvarite več izdelčnih skupin (Product Sets) in s tem poskrbite, da bodo potencialnim kupcem resnično prikazani samo izdelki, ki jih zanimajo in ne izdelki iz celotnega kataloga. Torej če prodajate pohištvo, vam priporočamo, da spalnice oglašujete ločeno od kopalniškega ali kuhinjskega pohištva.
Kako ustvariti izdelčno skupino?
V Business Managerju odprite Catalog Manager in poiščite vaš katalog. V meniju na levi strani izberite “Product Sets“ in kliknite na modri gumb “Create Product Set“. Pred vami se bo odprlo okno, kjer boste lahko segmentirali izdelke iz produktnega kataloga.
Pri tem lahko razvrstite izdelke glede na kategorijo, tip produkta, ceno, barvo, odvisno od števila in vrste dodatnih informacij, ki ste jih vključili v vaš vir produktov. Ko končate, kliknite “Create“ in izdelčna skupina je pripravljena na uporabo.