Branje: 3 min

Iščete nove kupce? Preizkusite Prospecting kampanje na Facebooku!

V prispevku boste spoznali glavne prednosti prospecting kampanj za Facebook oglaševanje. Vodili vas bomo skozi njihovo postavitev, za še boljše rezultate pa skupaj ustvarimo še izdelčno skupino. Preverite, kako lahko s prospecting kampanjami prihranite čas in najdete nove potencialne stranke.

Verjamemo, da je za spletne trgovine, ki šele začenjajo s Facebook oglaševanjem, izbira ciljnega občinstva lahko zelo zahtevna in zamudna. Enako zahtevno je iskanje novih potencialnih strank za povečanje prodaje za že izkušene in dlje prisotne spletne trgovine. Zato vam bomo v tokratnem zapisu predstavili, kako ustvariti kakovostne prospecting kampanje in z njimi doseči nove kupce (novo občinstvo), ne da bi pri tem porabili preveč časa.

 

Zakaj prospecting kampanje, če lahko uporabim klasičen tip kampanj?

Prospecting kampanje spadajo na področje kataloške prodaje na Facebooku, njihov namen pa je – s pomočjo algoritma – poiskati nove kupce oz. novo občinstvo. Gre za občinstvo, ki bo glede na izbrano kopico podatkov o uporabnikih (ki niso nujno že bili v stiku z vašo stranjo, so pa izrazili določen interes za vaš tip izdelkov) preko dinamično generiranih, personaliziranih oglasov najverjetneje konvertiralo in postalo vaša stranka.

Za še posebej uporabno orodje se lahko izkaže pri večjih spletnih trgovinah, ki sestojijo iz številnih kategorij. Z njim si boste prihranili ogromno časa, saj vam ne bo potrebno postavljati klasičnih kampanj za posamezne izdelke, čas pa boste prihranili tudi pri oblikovanju ciljnega občinstva. To sta ključni prednosti prospecting kampanj v Facebook oglaševanju, več o tem v nadaljevanju.

 

Kako se lotiti postavitve dinamične prospecting kampanje?

Za postavitev prospecting kampanje boste potrebovali naslednje:

  • aktiven Business Manager račun,
  • integriran Facebook Pixel,
  • nastavljeno sledenje ključnih standardnih dogodkov (ViewContent, AddtoCart in Purchase dogodki so nujno potrebni),
  • urejen vir in katalog izdelkov.

O nastavitvah zgoraj omenjenih elementov smo že pisali, saj so potrebni tudi za izvajanje kampanj dinamičnega remarketinga, zato se bomo v nadaljevanju raje posvetili razlagi in vodenju skozi ustvarjanje izdelčnih skupin (Product Sets), ki jih s pridom lahko izkoristite tudi kasneje, pri kampanjah dinamičnega remarketinga.

Preden se lotite postavitve kampanje, vam svetujemo, da – v kolikor želite oglaševati samo določeno skupino izdelkov – v Catalog Managerju ustvarite več izdelčnih skupin (Product Sets) in s tem poskrbite, da bodo potencialnim kupcem resnično prikazani samo izdelki, ki jih zanimajo in ne izdelki iz celotnega kataloga. Torej če prodajate pohištvo, vam priporočamo, da spalnice oglašujete ločeno od kopalniškega ali kuhinjskega pohištva.

 

Kako ustvariti izdelčno skupino?

V Business Managerju odprite Catalog Manager in poiščite vaš katalog. V meniju na levi strani izberite “Product Sets“ in kliknite na modri gumb “Create Product Set“. Pred vami se bo odprlo okno, kjer boste lahko segmentirali izdelke iz produktnega kataloga.

 

 

Pri tem lahko razvrstite izdelke glede na kategorijo, tip produkta, ceno, barvo, odvisno od števila in vrste dodatnih informacij, ki ste jih vključili v vaš vir produktov. Ko končate, kliknite “Create“ in izdelčna skupina je pripravljena na uporabo.

Vaša prva prospecting kampanja

Tako, končno se lahko posvetimo ustvarjanju vaše prve prospecting kampanje! V Ads Managerju kliknite zeleni gumb “Create“. Odpre se okno za izbiro cilja kampanje – tu izberite “Catalog Sales”.

 

 

Odprto okno se bo razširilo, tam boste kampanjo poimenovali, izbrali vaš katalog in dodelili proračun. Ko zaključite, kliknite na moder gumb “Continue“.

 

 

S tem smo se pomaknili k urejanju na ravni oglasnega bloka (Ad Set), kjer se prospecting kampanja razlikuje od preostalih tipov kampanj. Na tej ravni bomo pod razdelkom “Products” izbrali izdelčno skupino, ki smo jo prehodno ustvarili. Če želite oglaševati vse produkte, ki so v katalogu, izberete vse produkte kataloga.

 

 

V naslednjem koraku boste izbrali vaše ciljno občinstvo. Cilj prospecting kampanje bo torej občinstvo, v katerem bo Facebook iskal potencialne stranke, četudi te niso še bili v stiku z nami. To pa boste storili s preprostim klikom na ustrezno okence.

 

 

V nadaljevanju se lahko odločite za več možnosti. Uporabite ali izločite lahko katerega od vaših Občinstev po meri. Nadalje lahko segmentirate potencialne kupce glede na lokacijo, demografske kriterije in interese, kakor pri klasičnih kampanjah. Tu si lahko pomagate z vašo že obstoječo ciljno skupino in skupinami, ki so se izkazale za vaše kupce.

Vsekakor vam svetujemo, da ne uporabite preširokega občinstva. Že res, da iščete novo ciljno občinstvo, pa vendar, v kolikor prodajate ženska oblačila, to ne pomeni, da razširite cilj tudi na moške. Po drugi strani odsvetujemo tudi preveč segmentirano občinstvo (pretirano ozko izbrana demografija z dodatno kopico interesov) – to boste lahko storili v nadaljevanju, pri kasnejši optimizaciji kampanje ali postavljanju drugih kampanj, na podlagi rezultatov prospecting kampanje.

 

 

Preostanek urejanja na ravni oglasnega bloka je enak, kot pri preostalih tipih kampanj. Ustvarjanje oglasov pa poteka na enak način kot pri dinamičnem remarketingu – ne glede na to, ali oglašujete vse izdelke ali pa samo določeno izdelčno skupino.

 

Sedaj ste vi na vrsti!

Želimo vam uspešno postavljanje vaše prve prospecting kampanje, za katero ne dvomimo, da bo, ob upoštevanju zgornjih napotkov, tudi uspešna in boste z njo v svojo spletno trgovino pritegnili nove stranke! Če potrebujete pomoč ali nasvet, kako se lotiti učinkovitega Facebook oglaševanja, se nam oglasite.

Sorodne vsebine

Kategorije