Branje: 4 min

Kako izboljšati vaše email kampanje

Veste, da bi lahko iztržili več z email marketingom, a niste prepričani, kako izboljšati rezultate? Preverite nekaj praktičnih taktik za boljši open rate vaših emailov in boljšo odzivnost prejemnikov vaših emailov.

Kazalo vsebine

Email marketing je del skoraj vsake učinkovite marketinške kampanje na spletu. Od največjih mednarodnih korporacij do najmanjših podjetij – vsi se zanašamo na ta brezplačen prodajni kanal, ki pa prinaša visoko dodano vrednost. Tukaj je nekaj trikov, kako so lahko vaše email kampanje še boljše.

Vprašajte se, v čem ste drugačni

Če ste naročeni na vsaj nekaj e-novic, lahko opazite, da promocijska email sporočila prihajajo v vaš nabiralnik skoraj neprekinjeno: 24 ur na dan, 7 dni na teden. A nekatera sporočila samo zaznamo (in izbrišemo ali pa označimo kot prebrana, ne da bi jih odprli), druga kliknemo in preletimo, zelo redka pa podrobno pogledamo.

V čem se skrivajo razlike med temi sporočili? Vsak marketinški strokovnjak si vsaj enkrat tedensko zastavi vrašanje – zakaj je email A boljši od emaila B? Je to samo sreča ali raketna znanost?

Kako povečati stopnjo odpiranj (Open Rate)?

Eno izmed najpogostejših vprašanj, ki jih na Madwise dobimo v zvezi z email marketingom, je “Kako lahko izboljšamo open rate?”. Čeprav je trenutno – zaradi Applove Mail Privacy Protection politike – vedno težje pridobiti točen podatek, koliko ljudi je odprlo naš email, to še ne pomeni, da ne sledimo metrikam in optimiziramo email kampanj za čim boljši open rate.

Tukaj je nekaj taktik, ki lahko povečajo open rate vaših email kampanj.

  • Testirajte različne zadeve emailov (angl. “subject line”), ton in vsebino vašega emaila.
  • Testirajte različna besedila v podnaslovu (angl. “preheader” ali “preview”).
  • Spremenite pošiljateljevo ime in email naslov (primer: ime zaposlenega namesto naziva podjetja).
  • Testirajte dan pošiljanja, čas v dnevu in frekvenco pošiljanja.
  • Če imate dovolj podatkov, ne pozabite na personalizacijo in segmentacijo.

Odprtje emaila je samo prvi korak pri uspešnosti email kampanje. Ko uporabnik odpre vaš email, pa je pomembno, da ga prepriča tudi vsebina. V nadaljevanju preverite, kako oblikovati in postaviti email sporočila, da dosežejo boljše rezultate.

Boljša vsebina vaših emailov

Ste že slišali za magični trikotnik ali narobe obrnjeno piramido?

Gre za postavitev vsebine, ki jo lahko opazimo pri najuspešnejših email kampanjah. Jo zaznate na spodnjih primerih emailov?

Kako je sestavljen čarobni trikotnik

Na vrhu izpostavite najbolj ključne elemente vašega emaila: banner ali sliko, produkt, glavno ponudbo in glavni poziv k dejanju (angl. “CTA”). To so primarni elementi.

Sledijo sekundarni elementi, kamor sodijo dodatne ponudbe in dodatni pozivi k dejanjem. Torej, vse, kar je dobrodošlo, da vaš uporabnik vidi ali naredi, če ne sledi primarni ponudbi.

To je osnovna postavitev, ki jo upoštevajte pri email kampanjah. Spodaj pa raziščite še nekaj priljubljenih spletnih strani za primere uspešnih kampanj.

Inspiracija pri oblikovanju vsebine emailov

Tudi pri emailih drži, da boste do dobrih praks najenostavneje prišli, če opazujete, kaj počnejo druga podjetja. Tukaj je nekaj spletnih strani, ki vam bodo pomagale pri generiranju idej za vaše email kampanje:

  • https://milled.com/
  • https://www.emailnewsletterexamples.com/
  • https://dribbble.com/tags/newsletter

Testirajte in se ne bojte spreminjati emailov

Če ugotovite, da so določeni elementi vsebine v vaših emailih spregledani in brez klikov, jih brez zadržkov odstranite, saj očitno ne služijo uporabnikom. Poigrajte se z dodajanjem novih elementov, za katere predvidevate, da bodo pritegnili več interesa.

Skratka, najpomembnejša stvar, ki jo lahko naredite, je, da poslušate svoje uporabnike, da se naučite, kako jim bodo vaše kampanje boljše služile, in da testirate z različnimi iteracijami.

V spodnji tabeli pa preverite še povprečje različnih metrik za področje spletnih trgovin, da lažje ocenite, ali so vaši emaili uspešni ali ne.

Vir: MailChimp

Sorodne vsebine

Kategorije