Branje: 5 min

7 B2B podjetij, ki obvladajo digitalni marketing

B2B marketing na splošno velja za bolj »tehničnega«, dolgočasnega in manj privlačnega od klasičnega B2C oglaševanja. Da to ne drži, si bomo pogledali na primeru 7 B2B podjetij, znanih po svoji kreativnosti in »out of the box« razmišljanju. S svojim marketinškim pristopom dokazujejo, da so lahko tudi B2B spletne vsebine tako kreativne kot B2B. B2C […]

Kazalo vsebine

    B2B marketing na splošno velja za bolj »tehničnega«, dolgočasnega in manj privlačnega od klasičnega B2C oglaševanja. Da to ne drži, si bomo pogledali na primeru 7 B2B podjetij, znanih po svoji kreativnosti in »out of the box« razmišljanju. S svojim marketinškim pristopom dokazujejo, da so lahko tudi B2B spletne vsebine tako kreativne kot B2B.

    B2C in B2C digitalni marketing se na prvi pogled precej razlikujeta, v resnici pa je logika, ki tiči v ozadju, v obeh primerih ista – v hitro spreminjajoči digitalni pokrajini pritegniti pozornost z odlično razvedrilno ali izobraževalno vsebino. Danes si bomo pogledali, kako to uspeva 7 svetovno znanim B2B podjetjem, ki jih zagotovo poznate.

    1. Slack

    Več kot 8 milijonov ljudi v najrazličnejših podjetjih za interno komunikacijo in skupno rabo datotek vsak dan uporablja Slack. Da bi ta svojim kupcem na čim bolj učinkovit način predstavil svoje vrednote, je posnel zabaven video.

    V njem kot zaposleni ne nastopajo ljudje, ampak živali. Glede na svoje živalske lastnosti so si med seboj popolnoma različne, podobno kakor realni zaposleni. Slack je na ta način poudaril, da prodaja univerzalno storitev, primerno za različna delovna mesta in profile ljudi. Humor v videu je pripomogel tudi k boljši prepoznavnosti blagovne znamke.

    2. Deloitte

    Globalno podjetje, specializirano za izvajanje najrazličnejših storitev, ima zelo široko ciljno skupino – njihove stranke so tako znanstveniki kot vladne agencije in manjša podjetja. Da vse lahko targetirajo in informirajo enako uspešno, so v podjetju lansirali Deloitte Insight.

    Na posebni spletni platformi so vsebine razdeljene po različnih panogah (telekomunikacije, zdravstvo, industrija itd.) ter vključujejo različne formate (bloge, podcaste itd.). Če so tudi vaši izdelki/storitve namenjene širokemu krogu podjetij, velja razmisliti o natančnem definiranju svojih person, čemur naj sledi tudi reorganizacija spletne strani. Za vsako ciljno skupino npr. ustvarite svojo podstran in prilagodite nagovor.

    3. Evernote

    Pri snovanju privlačnih spletnih vsebin za B2B segment ne smete pozabiti na umetnost prepričljivega storytellinga. Tega se dobro zavedajo v podjetju Evernote, kjer  svoje aplikacije za zapiske in organizacijo ne oglašujejo le z naštevanjem suhoparnih podatkov.

    V eni od svojih kampanj so za dobro zgodbo poskrbeli tako, da so v prvi plan postavili uspehe malih podjetnikov iz najrazličnejših panog; vsem je skupno to, da so do velikih poslovnih uspehov prišli s pomočjo Evernote aplikacije. Ko razmišljate, kako nagovoriti svojo ciljno skupino, dodajte »človeški faktor« in ne pozabite povedati, kako bo vaš produkt rešil težavo, s katero se podjetje spopada.

    4. iOffice

    iOFFICE številnim podjetjem po svetu zagotavlja programsko opremo, namenjeno modernemu upravljanju delovnih mest. Tako kot številna B2B podjetja pa se pri stiku s ciljno skupino srečujejo z vprašanjem, koliko informacij posredovati bodočim kupcem ter kako to storiti na čim bolj privlačen način?

    Če pogledate njihovo spletno stran, vidite, da je ta interaktivna, z jasno vidnimi CTA-ji, demo posnetki, grafikami, videovsebinami in testimoniali. Informacij je ravno dovolj, uporabniške izkušnje pa so predstavljene v številnih webinarjih in e-knjigah.

    5. Grammarly

    Ko potencialni kupec pride na vašo spletno stran, bi moral takoj vedeti, kaj je namen vaše storitve oz. katera je tista težava, ki mu jo lahko pomagate rešiti.

    Na zelo efektiven način to lahko potencialni kupec opazi, ko pride na spletno stran podjetja Grammarly, kjer je z zgovornimi animacijami takoj jasno, kaj je glavna storitev. To naj bo očitno tudi obiskovalcem vaše spletne strani – načrtujte jo tako, da bo vaš namen jasen, brez da bi se bilo za to treba prebiti čez kopico besedil.

    6. Hubspot

    Družbena omrežja se za B2B omrežja na prvi pogled zdijo izguba časa, a temu v resnici ni tako. Čeprav premikanje po prodajnem lijaku traja dlje časa kot v B2C segmentu, je privlačen Instagram ali Facebook profil B2B podjetja idealen za grajenje prepoznavnosti (brand awareness) ter številne izobraževalne vsebine.

    Tako s svojo ciljno skupino komunicira tudi Hubspot, proizvajalec programske opreme za trženje, prodajo in storitve, ki ima na Instagramu več kot 380.000 sledilcev. Za primer dobre prakse velja tudi njihova minimalistično zasnovana spletna stran; pri opisu njihovih software programov lahko npr. preberete le, zakaj bodo ti koristni za vaše podjetje, za enostaven in hiter stik s Hubspotom pa v vsakem trenutku poskrbi Hubbot.

    7. General Electric

    Kako kot B2B podjetje najti dovolj zanimivih vsebin, s katerimi bi vsak dan zabavali ali informirali svojo ciljno skupino? Po navdih se lahko obrnete k mednarodnemu konglomeratu General Electric, ki ima na Instagramu več kot 430.000 sledilcev.

    Z rednim objavljanjem, konsistentno vizualno podobo, vrhunskimi fotografijami, videi in zgodbami zaposlenih presega interese industrije, množico ljudi pa navdušuje z neprodajnimi objavami, usmerjenimi v engagement, zabavo in izobraževanje.

    Še niste povsem prepričani, kako zgornje nasvete implementirati v digitalni marketing vašega podjetja? Kontaktirajte nas in priskočili vam bomo na pomoč.

    Sorodne vsebine

    Kategorije