Branje: 5 min

Analiza spletnega mesta: izhodišče za uspešno prenovo

Analiza spletnega mesta je izhodišče za njegovo uspešno prenovo. Preverite, kaj vse vam razkrije dobra analiza spletnega mesta in zakaj je koristna.

Kazalo vsebine

Analiza spletnega mesta je pomembno izhodišče za njegovo uspešno prenovo. Z njo pridobimo konkretne podatke za oceno učinkovitosti spletnega mesta in ugotovimo, kje so možne izboljšave. Preverite, kaj vse vam lahko razkrije dobra analiza in zakaj je nujna preden se lotite prenove.

Spletna prisotnost

Začnimo na začetku. Zakaj sploh potrebujete spletno mesto? 

Zato, ker je spletna prisotnost ključnega pomena za vaš uspeh. Nedavne razmere v svetu so pomen spletne prisotnosti še okrepile. Danes se na spletu začne več kot tretjina nakupnih poti, zato je spletno mesto vaše najpomembnejše prodajno orodje. 

Učinkovito spletno mesto je tisto, ki z zanimivo vsebino in dobrim dizajnom uporabnike spodbuja, da po njem brskajo in se kasneje nanj tudi vrnejo. Je hitro in odzivno, omogoča enostavno navigacijo ter ima delujoče povezave. Pri uporabnikih pušča vtis profesionalnosti in kredibilnosti, pri tem krepi splošno podobo vaše znamke in še bi lahko naštevali. 

Če v tem opisu ne prepoznate svojega spletnega mesta, je skrajni čas za temeljito prenovo. A kje sploh začeti? 

Prvi korak prenove spletnega mesta

Prenova spletnega mesta je zajeten projekt in razmeroma velika naložba, zato je smiselno, da jo dobro premislite. Seveda se lahko prenove lotite tudi “na slepo,” vendar boste brez ustreznega načrta in fokusa denar zelo verjetno vrgli skozi okno. 

Če želite s prenovo dejansko izboljšati spletno mesto, morate najprej ugotoviti, katere elemente je treba spremeniti in kako. To storite z analizo spletnega mesta. Ta vam bo razkrila, kje tiči problem in kako ga lahko rešite, obenem pa vam bo omogočila smotrno porabo marketinških sredstev. 

Če želite izvedeti več o tem, kako se je lotiti, nadaljujte z branjem. 

Kaj razkriva analiza spletnega mesta?

Analiza spletnega mesta vam bo natančno pokazala, kako učinkovito je vaše spletno mesto, katere so njegove prednosti in kaj pomanjkljivosti. In, kar je najpomembneje, razkrila vam bo, kako zadržati uporabnike in povečati stopnjo konverzije. 

Dizajn

Dizajn spletne strani je prva stvar, ki jo opazijo uporabniki. Dober dizajn pomeni dober prvi vtis in s tem dobro izhodišče za uspešen zaključek nakupne poti. Strani daje kredibilnost in pri uporabnikih vzpostavlja zaupanje, pomaga pa lahko tudi pri pridobivanju leadov in posledično prispeva k povečanju števila konverzij. Nenazadnje pa zagotavlja dobro uporabniško izkušnjo. 

Uporabniška izkušnja (UX) 

Uporabniška izkušnja je občutek, ki ga ima uporabnik ob interakciji s spletnim mestom. Če uporabnik nima pozitivne izkušnje, bo spletno mesto hitro zapustil in se odpravil naravnost h konkurenci. Zato je pomembno, da zares razumete, kaj si vaši uporabniki sploh želijo in kako jim boste to omogočili. 

Za dobro uporabniško izkušnjo je bistveno, da je spletno mesto odzivno, hitro, vizualno prijetno, vsebinsko zanimivo in predvsem dobro pregledno. Pomembno je, da se uporabniki na strani hitro znajdejo. Enostavna navigacija namreč spodbuja zadrževanje in vračanje uporabnikov na vašo spletno stran. 

Ne pozabite tudi na to, da mora biti stran prijazna do mobilnih naprav, saj številni obiskovalci do spletnih vsebin dostopajo prek svojih pametnih telefonov in tablic. Če tega ne boste imeli v mislih že na začetku prenove spletnega mesta, si velik del uporabnikov sploh ne bo mogel ogledati vsebine na njem in vaš trud bo zaman.

Vsebina

Poleg dobrega dizajna in uporabniške izkušnje je izjemno pomembno, da poskrbite tudi za kakovostno vsebino. Ta naj učinkovito nagovarja ciljno skupino in jo spoznava z bistvom vaše znamke. Naj bo informativna in izobraževalna, a še vedno zabavna in privlačna. Vsebina je prav tako odličen način za pritegnitev zanimanja potencialnih strank, ki jih sicer ne bi mogli doseči. 

Ne oklevajte, naročite analizo zdaj

Zdaj veste, kaj potrebuje dobro spletno mesto. Vse to pa lahko dosežete z učinkovito prenovo na podlagi konkretnih podatkov. 

Če vas zanima, kje je še prostor za izboljšavo, naročite analizo spletnega mesta. 

Naši izkušeni strokovnjaki za spletno oglaševanje vam bodo ponudili vpogled v ključne pomanjkljivosti vašega spletnega mesta in odgovore, kako izboljšati konverzijo. Pridobili boste ustrezne informacije za optimizacijo uporabniške izkušnje, vsebine in dizajna. Na podlagi teh informacij boste lahko izboljšali učinkovitost vašega spletnega mesta in poskrbeli za boljšo porabo marketinških sredstev. 

Prejeli boste izčrpen dokument z oceno ustreznosti posameznih gradnikov, kot so:

Oblikovanje in uporabniška izkušnja:

  • Struktura vstopne strani
  • Delovanje ključnih funkcionalnosti spletnega mesta
  • Vsebina in vizualni prikaz vsebine
  • Ustreznost navigacije
  • Ključne prodajne prednosti (USP)

 Konverzijska naravnanost strani

  • Customer journey flow
  • Ustreznost obrazcev
  • Signali zaupanja
  • CTA gumbi in vsebina konverzijskih podstrani

Ne oklevajte in začnite sklepati boljše poslovne odločitve.


Viri:
The B2B digital inflection point: How sales have changed during COVID-19. Dostopno prek: https://www.mckinsey.com/business-functions/growth-marketing-and-sales/our-insights/the-b2b-digital-inflection-point-how-sales-have-changed-during-covid-19 

Sorodne vsebine

Kategorije