Branje: 5 min

Pod lupo: Google Ads in Facebook oglaševanje

Preverite, zakaj taktike izpred 5 let ne delujejo več in kaj lahko že danes naredite, da izboljšate konverzijo svojih spletnih oglasov.

Kazalo vsebine

Spletno oglaševanje prihaja na slab glas. A to se ne bi smelo dogajati. Gre namreč za nenadomestljiv marketinški kanal.

Ki vam odpira vrata do novih kupcev. 
Ki vaše potencialne kupce učinkovito opomni, da so “pozabili” do konca opraviti nakup.
Ki ponudi ravno tisto, kar kupec išče v tistem trenutku.

To so pričakovanja, ki jih imamo od spletnih oglasov.

Ampak stvari so se spremenile.

Za večino podjetij spletni oglasi ne dosegajo več teh pričakovanj.

To ne pomeni, da ne znajo več oglaševati, temveč da se premikamo v novo fazo digitalnega marketinga.

V fazo, v kateri taktike izpred 5 let ne delujejo več.

Od števila klikov h konverziji

Še nobeno področje marketinga ni zabeležilo tako sunkovite rasti kot digitalni marketing. V manj kot desetih letih smo bili priča štirim fazam, ki narekujejo, kateri pristopi prinašajo uspeh.

Prva faza

Ob pojavu prvih spletnih oglasov je vsakdo znal oglaševati na spletu. Potrebno je bilo le nekaj novega znanja in minimalen vložek, saj je bil oglaševalski prostor tako prostran in prazen kot pozabljena puščavska pokrajina.

A to ni trajalo dolgo. Puščava se je začela spreminjati v oazo.

Namesto dežja so začela kapljati podjetja, ki jih je pritegnil enostavno dostopen potencial spleta.

Druga faza

Ko je raslo število podjetij, ki so pričela oglaševati na spletu, se je začelo področje profesionalizirati. Za uspešno oglaševanje so bili potrebni oglaševalski računi, licence in certifikati. Začele so se razvijati pozicije specialistov za spletno oglaševanje, a še vedno je bilo dokaj nišno področje, ki je predstavljalo alternativo ali kvečjemu dopolnitev obstoječih marketinških kanalov.

Tretja faza

Pretok večjega deleža budgeta s tradicionalnih oglaševalskih kanalov na splet je nakazalo vstop v tretjo fazo. Slogan te faze je “več” oz. “scalanje kampanj”.

V tretji fazi so spletni oglasi pritegnili tudi dinozavre – velika, a okorna podjetja, ki so na spletu zmagovala z argumentom ogromnih budgetov namesto spretnih pristopov. Posledično so začeli naraščati stroški oglaševanja, vedno težje je preglasiti šum, ki je zajel prenasičen oglaševalski prostor na spletu.

Četrta faza

Zato je namesto scalanja kampanj glavni cilj postalo iskanje konverzije. Namesto taktik, ki kažejo prebrisanost posameznega oglaševalca, je pomembnejša strateška ekonomika oglaševanja, ki odslej zasleduje prodajne rezultate. 

Od števila klikov se premikamo h konverziji.

“Ampak … zakaj naše Facebook kampanje ne dosegajo konverzije?”

Če ste še do včeraj zlahka dosegli visok CTR, ni nujno, da dosegate tudi konverzijo. V avto salon zaide veliko ljudi, a nov avto kupi le majhen delež teh potencialnih kupcev.

Zato je zasledovanje konverzije s spletnimi oglasi področje, kjer je ključno, da spremljate učinkovitost oglasov in kampanj. Vlagate v tisto, kar deluje, in opuščate vse, kar ne deluje.

Pri tem vam lahko pomaga strokovna ocena vaših oglasov.

Ali potrebujete analizo spletnega oglaševanja?

V nadaljevanju preverite 3 kratke scenarije, po katerih lahko prepoznate, ali potrebujete strokovno analizo spletnega oglaševanja.

1. Vaši stroški oglaševanja naraščajo, rezultati pa so slabši.

Poskušate preglasti najbolj glasne – posredne ali neposredne – konkurente, zato vedno več vlagate v oglaševanje. Sprejemate višje cene na klik in višate budgete, vendar ne dosegate želenih rezultatov. Pred upravo in prodajo zagovarjate svoje pristope in upate, da bo uspeh pri naslednji kampanji boljši.

Analiza spletnega oglaševanja v tem primeru predstavlja orodje, s katerim lahko optimizirate svoj pristop, da znižate stroške in povečate donos.

2. Ne znate ponoviti uspehov.

Analiza spletnega oglaševanja ni namenjena tistim podjetjem, ki ne znajo oglaševati na spletu. Večinoma se namreč niti ne zavedajo potenciala, ki jim ga lahko Google Ads in Facebook oglasi prinesejo.

Namenjena je podjetjem, ki so že ustvarili dobro konverzijo s svojimi oglasi. A so bili ti uspehi naključni ali situacijski, zato jih ne znajo ponoviti. Če ste med njimi tudi vi, vam bo analiza spletnega oglaševanja dala vpogled v to, kaj že sedaj delate dobro in kaj ste spregledali, da uspeha ne morete ponoviti pri čisto vsaki kampanji.

3. Ne veste več, kaj bi lahko še poskusili.

Če imate občutek, da ste izčrpali že vse možnosti pri oblikovanju občinstev, kreativ in kampanj, vam to lahko jemlje zagon za naslednje kampanje. Analiza Google Ads in Facebook oglaševanja vam da vpogled, kje se skrivajo nepričakovani potenciali za rast in konverzijo, ki jih v tem trenutku niti konkurenca ne izkorišča.

Naročite analizo spletnega oglaševanja

S strokovno oceno 43 točk bodo strokovnjaki za spletno oglaševanje ovrednotili, ali je vaše trenutno spletno oglaševanje učinkovito ali ne. Tako lahko na objektiven način preverite, ali vaše oglaševanje ustvarja dobiček ali zgolj porablja marketinški budget.

Izvedite več o ponudbi in izvedite, kako lahko vaše spletno oglaševanje prinese boljšo konverzijo.

Sorodne vsebine

Kategorije