Nadomestite Google Optimize z drugimi orodji
Z ukinitvijo orodja Universal Analytics se izteka življenjska doba tudi orodju Google Optimize, zato boste morali najti druge alternative, ki vam bodo pomagale pri testiranju. Ker verjamem, da smo se vsi oklepali orodja Google Optimize, saj je bil prijazen za žep in relativno preprost za implementacijo, moramo sedaj za nadaljevanje z A/B testiranji najti nadomestek. V današnjem blogu vam bom predstavila 5 orodij, s katerimi lahko nadomestite Google Optimize ter nadaljujete z A/B testiranji.
Kaj je Google Optimize in zakaj se bliža koncu?
Google Optimize je brezplačno orodje za A/B testiranje, ki deluje v sklopu Googlovih storitev in omogoča testiranje različnih različic spletne strani, ki pripomorejo k izboljšanju uporabniške izkušnje in posledično povečanju konverzij. Google je napovedal, da bosta Optimize in Optimize 360 (slednja je plačljiva verzija orodja Google Optimize) prenehala delovati 30. septembra 2023.
Top 5 nadomestkov orodja Google Optimize
Optimizely
Optimizely je priljubljena platforma za A/B testiranje in prilagajanje, ki ponuja širok nabor funkcij, vključno z vizualnim urejanjem, ciljanjem občinstev in vedenja. Prav tako se povezuje z različnimi zunanjimi orodji in ima uporabniku prijazen vmesnik. Po mojem mnenju je zagotovo najbolj napredno orodje za A/B testiranje.
Cenovni razred: visok cenovni razred
VWO
VWO je celovita platforma za optimizacijo, ki ponuja A/B testiranje, prilagajanje, toplotne zemljevide (heat maps) in snemanje obiskovalcev. Ima tudi napredne možnosti targetiranja in se integrira s priljubljenimi marketinškimi orodji, kot npr. Google Analytics 4, Amplitude in Salesforce.
Cenovni razred: srednji cenovni razred
Convert
Convert je celovita platforma za A/B testiranje in prilagajanje, ki ponuja napredne možnosti ciljanja in segmentacije, vizualno urejanje in urejevalnik kode za bolj kompleksne teste. Prav tako se povezuje z različnimi orodji tretjih oseb in ima uporabniku prijazen vmesnik.
Cenovni razred: srednji cenovni razred
AB Tasty
AB Tasty je uporabniku prijazno orodje za A/B testiranje in prilagajanje, ki ponuja različne funkcije, vključno z vizualnim urejanjem, targetiranjem in segmentacijo. Ima tudi knjižnico predlog in se integrira z različnimi orodji tretjih oseb.
Cenovni razred: nižji cenovni razred
Unbounce
Unbounce samo po sebi ni orodje za A/B testiranje, a vključuje funkcije A/B testiranja in prilagajanja. Omogoča premike po principu “povleci in spusti” (drag and drop), ima napredne možnosti targetiranja in se povezuje z različnimi marketinškimi orodji, kot sta Shopify in WooCommerce.
Cenovni razred: srednji cenovni razred
Kako izbrati pravo alternativo?
Glede na to, da ima vsaka marketinška ekipa različne zmožnosti ter znanja, je v koraku odločanja za nakup orodij, ki jih boste uporabljali za A/B testiranje, smiselno te lastnosti vzeti v zakup. Nekaj parametrov za odločanje:
- Enostavnost uporabe: Če vam pisanje HTML in CSS kode ni domače, vam svetujem, da si poiščete platformo, ki ima dober vizualni urejevalnik.
- Targetiranje in segmentacija: Možnost ciljanja specifičnih občinstev in segmentov je ključna za učinkovito testiranje in prilagajanje.
- Integracija z ostalimi orodji: Izberite platformo, ki se integrira z vašimi obstoječimi marketinškimi in analitičnimi orodji.
- Napredne funkcije: Razmislite o platformah, ki ponujajo napredne funkcije, kot so vedenjsko ciljanje, toplotni zemljevidi in snemanje obiskovalcev.
Raziščite zgornje alternative in izberite, kar vam najbolj odgovarja
Naj vam zgornjih nekaj nasvetov dobro služi pri iskanju nadomestka za Google Optimize.
Google Optimize je bilo super orodje, ki bo kmalu prenehalo z delovanjem, zato vam svetujem, da ne čakate do zadnje minute in čim prej najdete nadomestno rešitev.
Za začetek si naredite seznam funkcij, ki jih uporabljate v orodju Google Optimize, in katere boste najbolj pogrešali – poleg tega, da je bilo orodje brezplačno. Raziščite zgornje alternative za A/B testiranje in izberite tistega, ki najbolje pokriva vaše potrebe.