Digitalni marketing vam lahko z odlično razvedrilno ali izobraževalno vsebino pomaga navduševati kupce, ustvarjati prodajne priložnosti in podpirati cilje vašega podjetja. A le, če ste pripravljeni slediti številnim spremembam v digitalni medijski krajini. Pomembno je, da začnete pri osnovah.
Katere spletne aktivnosti prinašajo merljive rezultate?
Tako kot pri gradnji hiše – ki brez trdnih temeljev ne more stati – je tudi pri digitalnem marketingu pomembno, da upoštevate določene gradnike, ki so bistveni za njegovo izgradnjo.
- Spletno mesto
Spletna stran zaradi svoje širine in fleksibilnosti med mnogimi digitalnimi orodji – na primer družbenimi omrežji in mobilnimi aplikacijami – še vedno zaseda osrednje mesto.
- Analitika
V digitalnem svetu je mogoče meriti karkoli. Pametno zastavljeno spletno mesto pa vam omogoča zajem različnih podatkov in informacij o kupcih, na podlagi katerih lahko sprejemate pomembne odločitve.
- Uporabniška izkušnja
Če se vaš posel vrti okoli kupcev, se preprosto morate vprašati, kakšna je njihova izkušnja – le tako bodo uporabniki navdušeni, vi pa boste lažje in več prodali.
- Lead generation in lead nurturing
Lead generation in lead nurturing sta ključni strategiji digitalnega marketinga, ki omogočata konstanten zajem kontaktov kupcev in njihovo usmerjanje po kompleksnih nakupnih poteh.
- Vsebinski marketing
Dober vsebinski marketing obiskovalcu spletne strani pomaga z brezplačnimi informacijami in znanjem; šele ko pridobite uporabnikovo zaupanje, se namreč lahko začnete pogovarjati tudi o vaših plačljivih storitvah.
5 gradnikov digitalnega marketinga
Pri postavljanju digitalne infrastrukture vam je lahko v pomoč naš vodič 5 gradnikov učinkovitega digitalnega marketinga.
V njem smo podrobneje predstavili vseh 5 zgoraj opisanih gradnikov, izvedeli pa boste tudi:
- kakšen pristop morate ubrati, da boste konkurirali podjetjem, ki uspešno zmagujejo na “fronti” za digitalne kupce,
- kako vam lahko analitična orodja pomagajo pri poslovnem odločanju,
- zakaj imajo vsa dobra spletna mesta odlično uporabniško izkušnjo in zakaj UX postaja konkurenčna prednost,
- kako lahko s pomočjo jasno definirane lead generation in lead nurturing strategije prodate več kot tisti, ki te strategije nimajo ter
- kje najdete izhodišča za dobro vsebino na vašem spletnem mestu in kako lahko naključne obiskovalce spremenite v zadovoljne kupce.
Verjamemo, da boste v osnovah dobrega marketinga našli kakšno uporabno informacijo zase – za razmišljanje, osvežitev spomina ali inspiracijo za nove ideje. Če imate še kakšna dodatna vprašanja ali pomisleke, pa nas kontaktirajte.