Branje: 3 min

Kako lahko svoj digitalni marketing spremenite v dobro delujoč stroj?

Digitalni marketing – tako kot hiša – brez trdnih temeljev ne more stati. Pri postavljanju digitalne infrastrukture je pomembno, da upoštevate določene gradnike, ki vam bodo pomagali uresničiti zadane poslovne cilje. Preberite si, katere spletne aktivnosti vam bodo prinesle merljive rezultate.

digitalni marketing

Kazalo vsebine

Digitalni marketing vam lahko z odlično razvedrilno ali izobraževalno vsebino pomaga navduševati kupce, ustvarjati prodajne priložnosti in podpirati cilje vašega podjetja. A le, če ste pripravljeni slediti številnim spremembam v digitalni medijski krajini. Pomembno je, da začnete pri osnovah.

Katere spletne aktivnosti prinašajo merljive rezultate?

Tako kot pri gradnji hiše – ki brez trdnih temeljev ne more stati – je tudi pri digitalnem marketingu pomembno, da upoštevate določene gradnike, ki so bistveni za njegovo izgradnjo.

  1. Spletno mesto

Spletna stran zaradi svoje širine in fleksibilnosti med mnogimi digitalnimi orodji – na primer družbenimi omrežji in mobilnimi aplikacijami – še vedno zaseda osrednje mesto.

  1. Analitika

V digitalnem svetu je mogoče meriti karkoli. Pametno zastavljeno spletno mesto pa vam omogoča zajem različnih podatkov in informacij o kupcih, na podlagi katerih lahko sprejemate pomembne odločitve.

  1. Uporabniška izkušnja

Če se vaš posel vrti okoli kupcev, se preprosto morate vprašati, kakšna je njihova izkušnja – le tako bodo uporabniki navdušeni, vi pa boste lažje in več prodali.

  1. Lead generation in lead nurturing

Lead generation in lead nurturing sta ključni strategiji digitalnega marketinga, ki omogočata konstanten zajem kontaktov kupcev in njihovo usmerjanje po kompleksnih nakupnih poteh.

  1. Vsebinski marketing

Dober vsebinski marketing obiskovalcu spletne strani pomaga z brezplačnimi informacijami in znanjem; šele ko pridobite uporabnikovo zaupanje, se namreč lahko začnete pogovarjati tudi o vaših plačljivih storitvah.

5 gradnikov digitalnega marketinga

Pri postavljanju digitalne infrastrukture vam je lahko v pomoč naš vodič 5 gradnikov učinkovitega digitalnega marketinga.

V njem smo podrobneje predstavili vseh 5 zgoraj opisanih gradnikov, izvedeli pa boste tudi:

  • kakšen pristop morate ubrati, da boste konkurirali podjetjem, ki uspešno zmagujejo na “fronti” za digitalne kupce,
  • kako vam lahko analitična orodja pomagajo pri poslovnem odločanju,
  • zakaj imajo vsa dobra spletna mesta odlično uporabniško izkušnjo in zakaj UX postaja konkurenčna prednost,
  • kako lahko s pomočjo jasno definirane lead generation in lead nurturing strategije prodate več kot tisti, ki te strategije nimajo ter
  • kje najdete izhodišča za dobro vsebino na vašem spletnem mestu in kako lahko naključne obiskovalce spremenite v zadovoljne kupce.

Verjamemo, da boste v osnovah dobrega marketinga našli kakšno uporabno informacijo zase – za razmišljanje, osvežitev spomina ali inspiracijo za nove ideje. Če imate še kakšna dodatna vprašanja ali pomisleke, pa nas kontaktirajte.

Sorodne vsebine

Kategorije