Facebook oglaševanje postaja vse bolj zahtevno, saj je konkurence vedno več, Facebookov algoritem pa vedno bolj strog. Če je bilo še pred par leti relativno enostavno postaviti profitabilno kampanjo, pa je treba danes vložiti precej več časa in truda ter poznati napredne metode, ki nam pomagajo “zmagati” v dražbah oglasov. Tokrat bo govor o treh nasvetih oziroma idejah za kampanje, ki jih lahko uporabite pri svojem Facebook oglaševanju.
Kako ohraniti “social proof” vaših oglasov
Social proof oziroma družbeni dokaz je pomemben dejavnik, ki vpliva na vedenje uporabnikov družbenih omrežij. Ti bodo z večjo verjetnostjo izkazali naklonjenost oglasu, izdelku, ponudbi, če bodo ti všeč tudi ostalim. V primeru vašega Facebook oglasa družbeni dokaz sestavljajo komentarji, všečki in deljenje oglasa s strani Facebook uporabnikov. Če bo vaš oglas zabeležil več (pozitivnih) interakcij, obstaja večja verjetnost, da bodo posamezniki zaupali podjetju, izdelku ali oglaševani storitvi. Veliko oglaševalcev ne izkorišča potenciala objav z velikim angažmajem oziroma družbeni dokaz razpršijo med veliko število kreativ.
Pri postavljanju novih oglasnih skupin oglaševalci pogosto kopirajo obstoječe oglase in nato spreminjajo nastavitve novih oglasnih skupin. Pri kopiranju oglasov dobi vsaka kopija novo identifikacijsko številko (Post ID), kar pomeni da se všečki, komentarji in delitve ne ohranijo oziroma prenesejo. Na ta način izgubljajo priložnost, da bi na učinkovitem oglasu pridobili dodaten social proof in več konverzij. Za lažjo predstavo si poglejmo razliko v strukturah kampanj. Običajna struktura kampanj, kjer se oglasne kreative kopira je sledeča:
Znotraj vsake oglase skupine so oglasi z različnim Post ID-jem (tudi, če so kopije istega oglasa). Komentarji in všečki se razdelijo med posamezne oglase, namesto da bi se beležili pri eni objavi ali oglasu. Če želimo ohraniti družbeni dokaz, moramo strukturirati kampanjo na ta način:
Kako lahko to storimo? V Ads managerju se nahaja zavihek Page posts, kjer so zbrane vse objave in oglasi na vaši Facebook strani. Vsaka objava ima svoj unikaten Post ID oziroma identifikacijsko številko. Izberite tisto, ki najbolje deluje oziroma ima največ družbenega dokaza.
Če boste želel uporabiti oglas (in ne objavo na svoji Facebook strani), boste morali najprej oblikovati oglas in ga objaviti. Po odobritvi se bo pojavil v spisku objav znotraj zavihka Page post. Skopirati morate Post ID izbrane objave ali oglasa, saj ga boste potrebovali v naslednjem koraku.
Pri oblikovanju oglasov boste namesto ponovnega postavljanja ali kopiranja oglasa izbrali možnost “Use existing post”. Tam boste v ustrezno okence vnesli Post ID, ki ste ga kopirali v prejšnjem koraku. Ko postavite oglasne skupine z oglasi, jih objavite in počakate na njihovo odobritev. Priporočamo, da nastavite začetek kampanje naslednji dan ob polnoči ali zgodaj zjutraj. Svetujemo vam, da testirate različne kreative in uporabite zmagovalno v različnih oglasnih skupinah. Koliko časa boste uporabljali isto kreativo je seveda odvisno od vaših budgetov, saj je treba ob višjih zneskih hitro osveževati oglaševalsko vsebino.
Nagovarjanje široke publike z izdelki iz kataloga
Pri nagovarjanju široke publike s pomočjo kataloga gre za kampanje (dynamic ads for broad audiences), kjer svoj katalog produktov ne uporabljamo za dinamični remarketing, ampak prepustimo Facebookovemu algoritmu iskanje ustreznih uporabnikov za naše izdelke. Pogoj za izvajanje tovrstnih kampanj je, da imate implementirane t.i. Standard evente. Ključni so trije – ViewContent, AddToCart in Purchase (vsak z ustreznimi parametri, priporočljivo pa je imeti urejen protokol OpenGraph ali strukturirane podatke v skladu z Schema.org. Te lahko Facebookov algoritem oziroma AI uporabi za še boljšo optimizacijo kampanj).
Drugi pogoj je urejen katalog izdelkov. Več o tem, kaj potrebujete za to, smo opisali v tem zapisu. Ta tip kampanje je najbolj primeren za e-commerce oglaševalce, ki želijo oglaševati širši nabor izdelkov. Kampanjo postavite tako, da izberete tip kampanje “Catalog Sales” in vaš katalog (celoten katalog ali skupek produktov – Product set). Za razliko od dinamičnega remarketinga, kjer boste nagovarljali tiste, ki so si ogledali ali dali izdelek v košarico brez nakupa, izberete tu drugo možnost (glej sliko spodaj).
Če dobro poznate svojo ciljno skupino, lahko dodate svoj targeting, poskusite pa lahko tudi široko ciljanje (glede na majhnost Slovenije včasih ta pristop dobro deluje). Kot vedno pri konverzijskih kampanjah je njihova učinkovitost odvisna od količine vstopnih podatkov, ki jih algoritem ima za optimizacijo (priporočenih 50 na teden je težko doseči, seveda pa lahko kampanje dobro delujejo tudi z manj zabeleženimi konverzijami). Če nakupov ni dovolj lahko optimizirate za AddToCart, ViewContent pa odsvetujemo, saj je preveč splošen.
Uporaba avtomatiziranih pravil
Avtomatizirana pravila so odlična rešitev, ki nam pomaga pri upravljanju kampanj. Primerna so za nekoliko bolj izkušene oglaševalce, ki znajo oceniti, kakšne vrednosti metrik morajo dosegati pri uspešnih kampanjah. Facebook omogoča postavljanje avtomatiziranih pravil na ravni različnih gradnikov kampanje (ad seti, budgeti, ponudbe itd.). Predvsem pri obsežnih kampanjah in velikih budgetih je uporaba pravil skoraj nujna. Tako lahko nastavimo pravila, kdaj naj se neka oglasna skupina ustavi ali zažene (npr. če je ob poldan vaš CPA višji od 15 eur, se oglasna skupina samodejno pavzira). Tovrstna pravila so predvsem ključna pri t.i. “bully” metodah, kjer ponujamo večkratnike našega CPA-ja z visokimi dnevnimi budgeti.
Pri kampanjah z malimi budgeti je mogoče kampanje prilagajati ročno, a vnos ustreznih pravil poskrbi, da kampanja poteka v skladu s KPI-ji, tudi če nismo pred računalnikom skozi cel dan. Za naprednejše kombinacije pravil lahko uporabljate tudi plačljiva orodja kot je Revealbot, za večino oglaševalcev pa bo zadoščala osnovna funkcionalnost znotraj FB Ads Managerja.
Če imate še kakšno vprašanje, nam pišite tu.