Kaj ima delujoč marketing z vodovodom?

V bistvu precej veliko. Če oba delujeta, preprosto odpremo pipo in ven priteže želeno – voda ali leadi – oboje potrebujemo. In če zmanjka enega ali drugega, je precej zoprno, pa naj bo za higieno ali za prodajo.

Delujoč vodovod smo že nekaj časa nazaj vzeli za samoumevnega. Še nekaj tednov nazaj smo se ob obisku osmic lahko hitro izgubili tudi v zapuščenih vasicah, kjer so prebivalci obupali nad napornim in zamudnim nošenjem veder iz lokalnega vodnjaka in se preselili v mesta. Tam med ostalimi pridobitvami moderne civilizacije uživajo tudi v dostopu do javnega vodovodnega omrežja.  

 

A zakaj se, več tisoč let po rimskih akvaduktih, še vedno z vedrom v roki sprehajamo po nove kontakte?

 

Kampanjski pristop ni optimalen za rast

Morda smo vedro zamenjali s plastenko in najhujšo žejo lahko potešimo tudi z njo. Pravi taborniki pa se znajo umiti tudi s čistilnimi robčki 🙂

A s kupovanjem plastenk smo daleč od tega, da bi imeli tako želeno dobrino vedno na voljo, ko jo potrebujemo. Podobno je s sistemom generiranja leadov. Morda se zdi vstopni strošek z izdelavo spletne strani, magnetov in vzpostavitvijo učinkovitega negovanja visok. A konec koncev tudi vgradnja cevi in vodovodar nista zastonj.

A na koncu je voda iz pipe dolgoročno mnogo cenejša, okolju prijaznejša in dostopna. In kar naenkrat zelo dobro veste, za kaj dejansko plačujete in na kraj pameti vam ne pade, da bi svoje vsakedanje blagostanje spet temeljilo na vedrih ali plastenkah.

In ni edina prednost delujočeega vodovoda, da je voda vedno na voljo. V vsaki plastenki lahko skriva marsikaj. Morda gre le za zapakirano običajno vodo, ki jo nekajkrat preplačate. A v resnici je kupovanje kontaktov bolj podobno ponovno napolnjeni plastenki, iz katere je pred vami pilo kar nekaj ust. V resnici ne moremo biti nikoli popolnoma prepričani, kaj se skriva v njej, dokler ne poskusimo.

Lead generation je vodovod, sejmi pa vodnjak na dvorišču

Obstajajo tudi druge poti do osnovnih dobrin, kot je uporaba javnih sredstev. Če prebivamo na primernem območju, lahko izkopljemo tudi lasten vodnjak. A kaj bo z njim v sušnih letih? Oziroma ko ga bomo enkrat izpraznili? Tukaj pa so še mikrobiološki dejavniki. In seveda medvedi.

Po leade na sejme lahko hodimo nekajkrat letno. In takrat moramo v omejenem času obdelati celotno industrijo. Ob tem pa delajo to tudi vsi naši konkurenti. Je naš bazen res dovolj globok ali bomo vodo prečkali žejni?

Poleg tega pa je to tudi dodatno delo, ki ga je potrebno opraviti. Veste, koliko veder je potrebno prenesti, da si pripravimo kopel?

Lastno zajetje pa lahko naredimo bolj uporabno. Nastavimo ustrezno filtriranje, prečrpavanje in rezervoarje. Tako kot z digitalnim nastopom lahko nadgradimo svoje sejemske aktivnosti.

Segmentiramo kontakte, se povežemo z vsemi, ki za nas morda še ne vedo in si olajšamo delo pri nadaljnji komunikaciji. Včasih pa namesto vode najdemo tudi zlato.

Z dobro zastavljeno strategijo in kakovostno izvedbo ne boste več odvisni od ritualnega plesa za dež

Digitalni sistem generiranja in negovanja leadov zagotavlja, da bo naš vodovod ali prodajni lijak vedno poln. Glede na potrebe in zmožnosti pa se lahko vedno tudi odločimo, kako velik pretok si želimo.

Lead generation in marketing automation tako nista več zgolj vodovod. Lead generation je lasten potoček ali veletok. Z njim pridobimo svoj lasten vodni vir, iz katerega lahko leadi do nas le kapljajo ali pa se zlivajo.

Da pa so leadi vedno na pravi temperaturi, poskrbi marketing automation. Saj veste, da so odzivi na hladno klicanje ponavadi za klicatelja kar precejšen leden tuš. S primernim negovanjem pa jih bomo ogreli, da bodo bolj dovzetni za našo prodajo še preden jih bomo sploh morali prvič poklicati.

Na nas je torej le še, da odpremo pipo in začnemo zajemati.

Lead generation vodič banner 2

Vas zanima več o generiranju leadov?

Vpišite svoj elektronski naslov in si prenesite brezplačen vodič!