Oglaševalska platforma Google Ads poleg oglaševanja v iskalnem in prikaznem omrežju ponuja tudi izvajanje video kampanj, s katerimi lahko podjetja dosežejo svoja ciljna občinstva na YouTubu in drugih spletnih straneh založnikov v Googlovem omrežju, kjer je omogočeno prikazovanje videov. Za ta namen smo pripravili celosten vodič, kjer so podrobno predstavljene vse možnosti, ki vam jih ta kanal ponuja.
Zakaj oglaševati na YouTubu
YouTube je izjemno priljubljena video platforma z 2 milijardama mesečnih uporabnikov, ki podjetjem omogoča, da dosežejo ogromno skupino ljudi, kjer prednjači starostna skupina med 18 in 34 let. Ugodne cene video prikazov in ostali razlogi, kot so izostanek oglaševalske gneče, plačevanje Googlu le za zainteresirane uporabnike, doseganje ustreznih person s številnimi možnostmi targetiranja in enostavnost ustvarjanja video kampanj, so le nekateri razlogi, ki motivirajo podjetja za vključevanje YouTube oglaševanja v njihov digitalni marketinški splet.
Kako se lotiti YouTube oglaševanje? Z napotki v našem vodiču!
Danes tako rekoč vsi vsaj delček svojega prostega časa preživimo na YouTubu. Med njimi tudi vaše potencialne stranke. S pravim pristopom in ciljanjem je lahko YouTube uspešen prodajno-promocijski oziroma lead generation kanal. Njegova glavna prednosti je v velikem dosegu oziroma grajenju prepoznavnosti po relativno nizki ceni oglaševanja.
V tem vodiču boste izvedeli:
- vse o prednostih oglaševanja na platformi YouTube,
- katere cilje morajo izbrati različna podjetja,
- kakšne vrste in podtipi kampanj so oglaševalcem na voljo,
- kateri so sestavni dela YouTube oglasov,
- kateri so koraki postavljanja YouTube kampanje.
Prenesite svoj izvod vodiča
Vodič si lahko prenesete na spodnji povezavi! Če potrebujete dodatne nasvete ali želite pomoč pri izvajanju kampanj, pa nam pišite na zivjo@madwise.si.