Branje: 6 min

5 taktik za več prijav na e-novice

Želite več prijav na e-novice? Preverite 5 taktik, kako izboljšati obrazec za prijavo na e-novice in izboljšati konverzijo. Poskrbite, da spletni obiskovalci v trenutku prepoznajo dodano vrednost, ki je ne želijo zamuditi.

Kazalo vsebine

Ko pomislimo na lead generation kampanje, se redko spomnimo na obrazec za prijavo na e-novice.

A če se nam že dogaja, da pozabljamo na pomembnost e-novic, nikar ne pozabimo neverjetno visokega ROI, ki ga ima email marketing. Emaili imajo v povprečju ROI 3600 % (vir: Litmus), kar nas hitro privede do ugotovitve, da so lahko e-novice odlična priložnost za pridobivanje novih kontaktov, ki jih potem postopoma ogrevamo za nakup.

Zato preverite, ali izkoriščate vse priložnosti za čim boljšo konverzijo pri prijavi na e-novice in ustvarjanje čim večje bazo prejemnikov.

“Boste obogatili ali zasmetili moj inbox?”

Za vas e-novice verjetno predstavljajo priložnost za predstavitev novosti, obveščanje, komunikacijo popustov … in mogoče tudi malo stresa, ker jih je potrebno v že tako polnem urniku redno pripravljati in pošiljati. 

A imejte v mislih, da bo večina vaših obstoječih ali potencialnih kupcev v vaših e-novicah videla samo neželeno pošto oz. spam. (Razen če jih ne prepričate drugače že na začetku. To je cilj tega prispevka.)

Vprašanje iz naslova je tisto, ki si ga obiskovalci vaše spletne strani postavijo, ko zagledajo vaš poziv na prijavo na e-novice. 

Nevede se vprašajo, ali lahko od vaših e-novic pričakujejo tako veliko dodano vrednost, da vam zaupajo svoj e-naslov. Če nimajo jasnega pritrdilnega odgovora, bodo v strahu pred še enimi dolgočasnimi, nezanimivimi in nerelevantnimi e-novicami obrazec preskočili.

Če opažate nizko konverzijo na obrazcih za prijavo na e-novice, lahko sklepate, da spletnih obiskovalcev niste dovolj dobro prepričali, da so vaši emaili vredni prostora v njihovem e-poštnem predalniku. Zato preverite v nadaljevanju, kako lahko to spremenite.

Kako do boljše konverzijo pri prijavi na e-novice

Z vami delimo 5 enostavnih taktik, kako pripraviti prepričljiv poziv k prijavi na e-novice, ki jih spletni obiskovalci ne bodo želeli zamuditi.

1. Pritegnite pozornost z naslovom

Zagotovo ste tudi sami na spletnih straneh opazili spodnje ali pa podobne naslove, ki vas pozivajo k prijavi na e-novice. Ampak to je vse, kar naredijo. Ker ne poudarijo, kaj e-novice zares ponujajo, jih ponavadi preskočimo.

  • Prijavite se na e-novice
  • Prejemajte naše novice prek emaila
  • Pridružite se prejemnikom naših e-novic

Zato poskusite z naslovom na pozivu pritegniti pozornost spletnega obiskovalca in mu vzbuditi zanimanje. V naslovu poudarite dodano vrednost, ki jo lahko pričakuje, če se naroči na vaše e-novice.

Spodaj preverite nekaj primerov, kako učinkovito pritegniti pozornost z naslovom.

Really Good Emails – naslov, ki pritegne pozornost.
Penguin Books Australia – kar vsakega ljubitelja knjig zanima.

2. Zakaj bi se kdo prijavil na vaše e-novice?

Poskusite preseči generične odgovore, ki spletnemu uporabniku ne nakažejo prednosti vaših e-novic. Zakaj bi se sploh želel naročiti na vaše e-novice? Kaj zamudi, če ignorira vaš poziv k prijavi?

  • Zadnje novice
  • Prodajni letaki
  • Popusti

Novice, popusti in letaki preprosto niso dovolj. Četudi nameravate pošiljati točno to, premislite, kako lahko vsebino svojih e-novic predstavite na čim privlačnejši način.

Kar koli se odločite navesti, imejte v mislih, da zapišete na način, da nekdo v trenutku reče: “To! To želim prejemati v svoj inbox.”

Za navdih preletite spodnje primere, ki na domiseln način predstavijo vsebino e-novic.

Hustle Panda – jasno definirana dodana vrednost.
Monki – ko popusti niso edina prednost.
Cult Beauty – tudi standardne vsebine lahko zvenijo privlačno.

3. Ne okolišite in povejte, kako pogosto boste pošiljali e-novice

Spletni uporabniki so precej zaščitniški do svojih inboxov, zato temeljito pretehtajo, komu bodo dovolili, da dobi dostop do njega. 

Zaupanje pa boste najlažje pridobili, če ste iskreni. Zato brez zadržkov napišite, kako pogosto pošiljate e-novice – še posebej, če gre za frekvenco, višjo kot dvakrat tedensko.

CXL – jasno komunicirana frekvenca in obseg e-novic.
Guardian – ko je visoka frekvenca e-novic prednost.
Sketch – prejemnik točno ve, kaj pričakovati.

4. Podkrepite zaupanje in poudarite varnost

Čeprav nam je GDPR pred leti krepko zagrenil življenje, nas je opomnil na pomembnost varovanja osebnih podatkov. V svoj obrazec dodajte stavek, s katerim zagotavljate, da boste skrbno ravnali s podatki, ki jih uporabnik podeli z vami.

Tako lahko preženete še zadnje dvome, ki se lahko pojavijo pri spletnih uporabnikih.

A ne dodajte zgolj generičnega stavka, ki ga uporabniki morajo obljukati, da se lahko prijavijo na vaše e-novice. Potrudite se in z glasom, ki je prepoznaven za vašo znamko in domač vašim spletnim obiskovalcem, v svojem slogu zajamčite, da je varnost njihovih podatkov vaša prioriteta.

Dobrodošlo je tudi, če poudarite, da se lahko uporabnik kadar koli sam odjavi od prejemanja e-novic.

Nikki Clark – poleg odličnega naslova tudi poudarek, da se lahko uporabnik kadar koli odjavi.

5. Tudi napis na gumbu skrbno izberite

Vsi elementi na obrazcu za prijavo na e-novice pravzaprav podpirajo eno samo dejanje – oddajo podatkov s klikom na gumb. Zato napisa na gumbu nikar ne prepustite naključju.

Ognite se pozivom, ki ustvarjajo “trenje” (angl. friction) in uporabnika ustavijo. Mednje sodijo naslednji pozivi:

  • Naročite se
  • Prijavite se
  • Oddajte svoje podatke
  • Izpolnite obrazec

Ti so še posebej problematični, če je tudi ostalo besedilo na obrazcu generično in neprepričljivo.

Rajši izberite lahkotnejše in dodelane pozive, ki bodo uporabnika prepričali, da vam brez kančka dvoma zaupa svoj email.

Marie Forleo – vsaka beseda v sozvočju z znamko.

Povzetek

Zgornje taktike lahko uporabite na vseh mestih, kjer spletne obiskovalce vabite, da se prijavijo na vaše e-novice: v pojavnem oknu (pop-up), na posebni pristajalni strani ali v nogi spletne strani. Prav povsod se lahko držite naslednjih smernic.

  1. Izberite privlačen naslov.
  2. Jasno poudarite prednosti, ki jih uporabnik zamudi, če se ne prijavi na vaše e-novice.
  3. Na svoj način zapišite, da boste poskrbeli za varno obdelovanje podatkov.

Še več trikov za rezultate na spletu

Če želite poleg konverzije pri prijavi na e-novice izboljšati tudi rezultate, ki jih ustvarjajo vaše lead generation kampanje ali pa spletna prodaja, preverite naše e-novice. Naši strokovnjaki za digitalni marketing redno delijo svoje preverjene nasvete, s katerimi boste bližje svojim zastavljenim poslovnim ciljem.

Prijavite se lahko na obrazcu, ki vas čaka le malenkost nižje na spletni strani. 

Kar dajte, podrsajte in se naročite.

Sorodne vsebine

Kategorije