Lead Generation oziroma tako imenovano pridobivanje novih priložnosti ali potencialnih strank je v svetu digitalnega marketinga proces, pri katerem privabimo obiskovalca na pristajalno stran in ga z relevantno ponudbo prepričamo, da nam v zameno pusti svoje podatke. Uspešna Lead Generation kampanja tako generira uspešno konverzijo na našem obrazcu.
Kljub temu, da se postavitev takšnega procesa sliši preprosta, je vse prej kot to.

7 korakov uspešne Lead Generation kampanje
Za uspešno Lead Generation kampanjo morate slediti (vsaj) 7 korakom, ki peljejo novo priložnost – novo stranko – iz faze naključnega obiskovalca vaše spletne strani do faze prodaje vaših storitev.
Vaše Lead Generation kampanje bodo uspešne, ko boste sledili naslednjim korakom:
- Opredelitev ciljne publike
- Pridobivanje obiskovalcev
- Ponudba
- Ustvarjanje možnosti za konverzijo
- Merjenje podatkov
- Lead Nurturing
- Prodaja
V kolikor izvajate samo posamezne korake in ti med seboj niso ustrezno povezani – na primer, da ste močni zgolj pri pripravi ponudb, vendar pa nikoli niste zares opredelili svoje ciljne publike – bo vaša Lead Generation kampanja obsojena na neuspeh.
Neuspešna Lead Generation kampanja
Neuspešna Lead Generation kampanja pa pomeni:
- izgubljeni čas, ki ste ga posvetili pripravi kampanje,slaba do nična konverzija na prodajnih obrazcih.
- povečano povpraševanje strank, za katere vaš produkt sploh ni relevanten in
- slabo do nično konverzijo na prodajnih obrazcih.
Prenesite si Lead Generation vodič in preberite, katere so še ostale marketinške akcije, ki jih morate izvesti, da bo vaš cilj konverzije dosežen. V kolikor imate dodatna vprašanja, smo tu za vas.