Branje: 2 min

Strategija uspešne Lead Generation kampanje

Za uspešno Lead Generation kampanjo morate slediti (vsaj) 7 korakom, ki peljejo novo priložnost v novo stranko.

Kazalo vsebine

Lead Generation oziroma tako imenovano pridobivanje novih priložnosti ali potencialnih strank je v svetu digitalnega marketinga proces, pri katerem privabimo obiskovalca na pristajalno stran in ga z relevantno ponudbo prepričamo, da nam v zameno pusti svoje podatke. Uspešna Lead Generation kampanja tako generira uspešno konverzijo na našem obrazcu.

Kljub temu, da se postavitev takšnega procesa sliši preprosta, je vse prej kot to.

  Za uspešno Lead Generation kampanjo morate slediti (vsaj) 7 korakom, ki peljejo novo priložnost v novo stranko.
Strategija uspešne Lead Generation kampanje

7 korakov uspešne Lead Generation kampanje

Za uspešno Lead Generation kampanjo morate slediti (vsaj) 7 korakom, ki peljejo novo priložnost – novo stranko – iz faze naključnega obiskovalca vaše spletne strani do faze prodaje vaših storitev.

Vaše Lead Generation kampanje bodo uspešne, ko boste sledili naslednjim korakom:

  1. Opredelitev ciljne publike
  2. Pridobivanje obiskovalcev
  3. Ponudba
  4. Ustvarjanje možnosti za konverzijo
  5. Merjenje podatkov
  6. Lead Nurturing
  7. Prodaja 

V kolikor izvajate samo posamezne korake in ti med seboj niso ustrezno povezani – na primer, da ste močni zgolj pri pripravi ponudb, vendar pa nikoli niste zares opredelili svoje ciljne publike – bo vaša Lead Generation kampanja obsojena na neuspeh.

Neuspešna Lead Generation kampanja

Neuspešna Lead Generation kampanja pa pomeni:

  • izgubljeni čas, ki ste ga posvetili pripravi kampanje,slaba do nična konverzija na prodajnih obrazcih.
  • povečano povpraševanje strank, za katere vaš produkt sploh ni relevanten in
  • slabo do nično konverzijo na prodajnih obrazcih.

Prenesite si Lead Generation vodič in preberite, katere so še ostale marketinške akcije, ki jih morate izvesti, da bo vaš cilj konverzije dosežen. V kolikor imate dodatna vprašanja, smo tu za vas.

V kratkem pripravljamo tudi brezplačni webinar za sejemske razstavljalce, na temo kako pridobiti nove stranke zdaj, ko ni sejmov oziroma ti potekajo v okrnjeni obliki. Vabimo vas, da se nam pridružite na webinarju Sejmi (VS.) in digital , v torek 1. februarja, ob 13. uri.

Sorodne vsebine

Kategorije