Branje: 3 min

Skrivnost uspešnega digitalnega marketinga

Internet je korenito spremenil obnašanje potrošnikov. Če na področju digitala spite, obstaja velika verjetnost, da vas potencialne stranke sploh ne opazijo. Rešitve namreč iščejo pretežno na spletnih iskalnikih in družbenih omrežjih. Preverite, kako jih lahko uspešno usmerite na vaše lastne kanale.

Kazalo vsebine

Digitalni marketing je v današnjih časih postal nepogrešljivo sredstvo za podjetja, ki svoje rasti ne želijo omejevati. Če ste med njimi tudi vi, je skrajni čas, da postanete mojstri digitala in začnete izkoriščati njegove prednosti. Vaše potencialne stranke so namreč na spletu in aktivno iščejo vaše izdelke ali storitve. Na vas je, da poskrbite, da bo vaša spletna prisotnost dovolj močna, da jih bodo lahko tudi zlahka našle.

Seveda morate, da bi postali pravi mojstri digitala, najprej spoznati vse njegove zakonitosti. V nadaljevanju članka vam bomo razkrili eno izmed njih. 

Učinkovito branje spletne analitike

Preden karkoli rečete – seveda vemo, da spletna analitika ni nikakršna skrivnost in da se še predobro zavedate njenega pomena v digitalnem marketingu. In le kako se ne bi, ko pa o njej danes pridigajo prav vsi. Vendar kljub temu le redki dosegajo želene rezultate. Morda se sprašujete, kako je to sploh mogoče? Preprosto – četudi o spletni analitiki radi pridigajo, je ne znajo dobro brati. 

Žal v marketingu še vedno prevladuje stara miselnost, po kateri je namen spletne analitike merjenje obiska in drugih metrik ničevosti. Metrike ničevosti so tiste metrike, ki nam dajejo občutek uspeha, čeprav z dejanskimi poslovnimi cilji nimajo nobene povezave. Podjetja, ki uspešno razvijajo svojo spletno prisotnost, so takšno miselnost že pustila za seboj. 

Namesto na metrike ničevosti se osredotočajo na metrike, na podlagi katerih lahko sklepajo za podjetje smiselne odločitve. 

Dobre metrike nas peljejo k dobrim odločitvam

Napredno razumevanje spletne analitike nam omogoča, da s strankami komuniciramo na pravem mestu, ob pravem času in predvsem – učinkovito. Da bi to dosegali, pa moramo pozornost usmeriti v metrike, ki nam pomagajo sklepati smiselne poslovne odločitve

Oglejte si spodnji primer branja metrike, na podlagi katere smo uspeli skleniti dobro poslovno odločitev:

Bounce rate (zapustna stopnja)

Bounce rate oz. zapustna stopnja predstavlja odstotek obiskovalcev, ki spletno stran zapustijo brez da bi si ogledali več strani ali opravili kakšno dejanje. Visok bounce rate ima slab vpliv na vaš SEO in posledično na vašo spletno prisotnost. Ker do visoke zapustne stopnje praviloma pride zaradi neskladja med interesi obiskovalcev in vsebino na vašem spletnem mestu, lahko za izboljšanje te metrike storite dvoje:

  • Vsebino na spletni strani prilagodite občinstvu, ki že pristaja na vaših straneh.
  • Na podlagi podatkov natančneje opredelite vaše ciljne skupine.

Te rešitve bodo direktno izboljšale stopnjo konverzije in s tem vašo voljo. Dobra volja pa je, kot to na Madwise dobro vemo, najbolja, zato smo za vas pripravili nekaj prav posebnega! 

E-vodič: 5 gradnikov učinkovitega digitalnega marketinga 

Spletna analitika je eden izmed gradnikov učinkovitega digitalnega marketinga, vendar ne edini. Ker se v naši agenciji še predobro zavedamo, kako težko je te gradnike osvojiti, smo za vas pripravili e-vodič, v katerem vam podrobno predstavimo vseh 5. Ti gradniki so spletno mesto, spremljanje obnašanja obiskovalcev, UX, lead generation in vsebinski marketing

Z našim e-vodičem se boste naučili spretno upravljati z orodji digitalnega marketinga in postavljati prava vprašanja, ki vas bodo peljala do dobrih poslovnih odločitev. 

Sorodne vsebine

Kategorije